فواید مصرف هیرویت برای درمان ریزش مو چیست؟

سلامت موها و زیبایی آنها تاثیر بسیار زیادی در شادابی و نشاط چهره می گذارد. امروزه مشکل ریزش مو نگرانی های بسیاری را برای زنان و مردان به همراه آورده است. به همین دلیل پزشکان در کنار تغذیه مناسب، مصرف مکمل هایی نظیر قرص هیرویت را به بسیاری از افراد توصیه می‌ کنند.

کپسول هیرویت هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل، غنی از ویتامین های ضروری جهت استفاده روزانه افراد برای محافظت از سلامت موها و درمان ریزش مو، مطابق با استانداردهای دارویی فرموله شده است. استفاده از هیرویت برای درمان ریزش مو، از آن جهت موثر است که مواد مغذی حیاتی مورد نیاز موها را تأمین می کند، فولیکول های مو را به شدت تغذیه نموده و ضخامت تارهای مو را نیز افزایش می دهد.

ترکیبات قرص هیرویت چیست؟

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در هیرویت نیز موجب تقویت فولیکول مو و حفظ سلامت پوست می شوند و برای کاهش ابتلا به مشکلاتی از قبیل ریزش مو، موخوره، شکنندگی تارهای مو و اختلالات پوستی فواید بسیاری به همراه دارند.

در صورتی که این ترکیبات از طریق مواد غذایی مفید در بدن تامین نشوند، مصرف مکمل های تغذیه ای همچون هیرویت کمک بسیاری به جبران این کمبودها می کند. این مکمل به دلیل برخورداری از ترکیبات مفید خود به صورت تخصصی برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن ها فرموله می شود.

افزایش زیبایی و سلامت مو با مصرف روزانه این مکمل به راحتی امکان پذیر است. زیرا در ترکیبات این محصول مواد مفید زیر به کار رفته است:

  • زینک به منظور افزایش سرعت رشد موها و حفظ سلامت پوست
  • ویتامین B5 یا پانتوتنیک اسید موجود در قرص هیرویت برای جلوگیری از تنظیم هورمون ها و حفظ سلامت تارهای مو
  • کولین برای افزایش سلامت و شادابی موها
  • فسفولیپید لسیتین برای تقویت ریشه مو
  • ویتامین های B1، B2 و B3 برای افزایش حجم و رشد موها
  • ویتامین B7 یا بیوتین به منظور تولید پروتئین یا کراتین مو
  • ویتامین B12 موثر در اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون در پوست
  • فسفر و کلسیم برای ساخت کراتین، حفظ سلامت مو، افزایش درخشش و ضخامت تارهای موها
  • آهن و منگنز موثر در افزایش سرعت گردش خون برای تقویت فولیکول‌ های مو و جلوگیری از ریزش آنها

آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود؟

در مکمل های این قرص از ترکیبات بی نظیری استفاده شده است که موجب بهبود حالت مو می شوند و به جلوگیری از رسیدن آسیب به آن کمک می کنند. البته قرص هیرویت برای پوست و ناخن نیز بسیار مفید است، ولی به صورت تخصصی برای سلامت موها فرموله می شود.

این قرص به دلیل برخورداری از مواد معدنی همچون: آهن، زینک و ویتامین های گروه B، موها را از شر موخوره در امان نگه می‌ دارد و موجب زیبایی آنها می شود. این مکمل دارای اجزای تشکیل دهنده بسیار مغذی است که فولیکول های مو را تحریک می‌ کند و بدین طریق از ریزش آنها جلوگیری به عمل می آورد.

رشد موهای تازه نیز به واسطه مصرف این قرص سرعت بیشتری پیدا می کند. این مکمل برای کسانی که عمل پیوند مو را انجام داده اند، تجویز می‌ شود و اثر فوق العاده ای روی نتیجه جراحی کاشت مو می گذارد.

تاثیر مکمل هیرویت بر پوست صورت چیست؟

پوست یکی از مهمترین اجزای بدن و سد دفاعی آن در برابر بیماری ها و عوامل خارجی عنوان می شود. بدیهی است که حفظ سلامت پوست در کاهش ابتلا به بیماری ها بسیار موثر است. سلامت پوست با مصرف مواد غذایی مفید، محافظت از آن در برابر نور خورشید، خواب خوب و غیره حفظ می شود.

مصرف قرص هیرویت نیز تا حدود زیادی از مشکلات پوستی جلوگیری به عمل می آورد. قرص مورد نظر شامل مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی است که از پوست در برابر انواع عوامل بیماری زای خارجی و داخلی محافظت می کنند. زینک یکی از مواد معدنی مفید موجود در مکمل هیرویت است که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد.

این ماده موجب خنثی سازی اثر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست می شود و بدین طریق سلول های پوستی را از خطر آسیب در امان نگه می دارد. همچنین با مصرف مکمل هیرویت از پیری زودرس پوست جلوگیری به عمل می آید. زینک موجب جوانسازی پوست و شادابی آن نیز می شود.

این ماده دارای خواص ضد التهابی است و به بهبود جوش های التهابی روی پوست نیز کمک می کند. همچنین نباید خواص درمانی و ترمیمی زینک در درمان زخم ها و آسیب های پوستی را نادیده گرفت.

نحوه مصرف قرص هیرویت چگونه است؟

میزان تاثیرگذاری یک مکمل به نحوه مصرف آن بستگی دارد. هیرویت نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند سایر مکمل های تغذیه ای باید به روش توصیه شده روی بسته آن یا با تجویز پزشک مصرف شود. بهترین زمان مصرف این مکمل نیم ساعت قبل از صرف صبحانه و به صورت ناشتا است.

دوز مصرفی این قرص باید با توجه به شرایط جسمی افراد و میزان ریزش موی آنها توسط پزشک مشخص شود. زیرا در صورت افزایش بیش از حد برخی از مواد معدنی و ویتامین ها در بدن، امکان ایجاد مسمومیت و عوارض دیگر دور از انتظار نیست.

در حالت کلی این مکمل برای اولین مصرف در یک دوره 3 ماهه تجویز می شود. بعد از این دوره، مصرف آن باید به مدت یک الی دو هفته قطع شود و در صورت نیاز به دوره بعدی، مصرف آن در مدت زمان 2 الی 3 ماه دیگر ادامه پیدا کند.

مکمل هیرویت چه عوارضی دارد؟

در حالت عادی مصرف قرص هیرویت عارضه ای را برای مصرف‌ کنندگان به همراه ندارد. اما در صورت مصرف بی رویه و بدون تجویز پزشک، امکان ایجاد عوارض جانبی بسیار زیاد است.

این مکمل نیز مانند سایر مکمل های تقویت کننده مو و پوست، دارای دستورالعمل مشخصی برای مصرف است. در غیر این صورت عوارض زیر بروز پیدا می کنند:

  • ابتلا به مسمومیت ناشی از تجمع بیش از حد زینک در بدن
  • کاهش میزان کلسترول خوب (HDL)
  • ایجاد حالت تهوع و استفراغ
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات شکم
  • کاهش اشتها
  • اختلال در عملکرد سیستم ایمنی
  • ابتلا به اسهال
  • ایجاد حساسیت به دلیل برخی از ترکیبات گیاهی موجود در مکمل هیرویت
  • احتمال رسیدن آسیب به ارگان های داخلی بدن همچون مغز، کبد و غیره در اثر ذخیره بیش از حد آهن در بدن

در نتیجه

قرص هیرویت یکی از مکمل های مخصوص پوست و مو است که برای جلوگیری از ریزش مو، افزایش حجم مو، درمان موخوره و رشد مجدد موها استفاده می شود. این مکمل حاوی مواد معدنی و ویتامین های مفیدی است که فولیکول‌ های مو را تقویت می کنند و با افزایش خونرسانی در پوست سر موجب کاهش مشکلات مو می شود.

این قرص به دلیل ترکیبات مغذی خود برای حفظ سلامت پوست نیز به کار می رود و بهترین گزینه درمانی برای کسانی است که دچار مشکلات و التهابات پوستی هستند. برای اثرگذاری بهتر این قرص، بهتر است آن را صبح ها و به صورت ناشتا میل کرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *