تکرار سریال لحظه گرگ و میش

خلاصه داستان سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش (با نام قبلی سوگند) به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به قلم مونا انوری‌زاده در حال تصویربرداری است و از امروز یکم بهمن ماه به روی آنتن می‌رود. به نظر کارشناسان این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های این دوره خواهد بود.

قبلا حسین طاهری به عنوان تهیه‌کننده این مجموعه مطرح بود اما پس از کناره‌گیری او، همایون اسعدیان خود تهیه‌کنندگی را برعهده گرفت.

همایون اسعدیان آخرین بار سریال راه بی‌ پایان را برای تلویزیون کارگردانی کرده بود که در سال ۸۶ از شبکه سوم سیما پخش شد که بسیار مورد استقبال هم قرار گرفت. او در کارنامه خود یک روز به خصوص، بوسیدن روی ماه و طلا و مس را دارد.

این سریال (با نام قبلی سوگند) به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به قلم مونا انوری‌زاده به تولید رسیده است.

خلاصه داستان سریال لحظه گرگ و میش روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است. دختر این خانواده که اسمش یاسمن است، در رشته پزشکی قبول می‌شود و داستان نیز از همین قبولی او در دانشگاه و ماجرای عشقی او با دوست برادرش شروع می‌شود.

این داستان روایتی است که از دهه شصت آغاز گشته و حوادث مختلفی از قبیل جنگ تحولات اجتماعی و اقتصادی … را در خود دارد و در زمان معاصر تمام می‌شود.

یاسی یا یاسمن در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول می‌شود و قرار است به دانشگاه برود. لحظه گرگ و میش روایت داستان زندگی این دختر است. تک دختر خانواده در ابتدای ماجرا عاشق دوست برادرش که از آلمان آمده است می‎شود.

برادر یاسی سعی دارد دوستش حامد را در ایران نگه دارد. حامد اما برای رفتن عجله دارد و مثل این که به یاسمن خیلی اهمیت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

این داستان که در خلال دفاع مقدس است، روای زندگی پزشکانی خواهد بود که در این زمان از جان خودشان گذشتند تا برای مملکتشان خدمت کرده باشند. در سریال لحظه گرگ و میش، شما انواع و اقسام آدم‌های آن زمان را می‌بینید. کسانی که برای نجات جانشان به خارج فرار می‌کنند و از قضا انسان‌های بی‌استعدادی هستند که برای فرار از سربازی از ایران می‌روند و انسان‌هایی که در پزشکی دانشگاه تهران قبول می‌شوند و داوطلبانه راهی جبهه جنگ می‌شوند.

داستان لحظه گرگ و میش روای زندگی یاسمن و برادرهایش و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *