غرق شدن در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب افتادن و سقوط کردن

تعبیر خواب سقوط به طور کلی این خواب تعبیری منفی دارد ولی د مواردی نیز تعبیر خوبی دارد. اگر خواب افتادن را دیدید یا در خواب احساس کردید که در حال سقوط هستید، تعبیر آن است که برنامه‌ها و اهداف شما با شکست رو به رو خواهد شد و شما قادر نیستید که آن ها را به اتمام برسانید.

خواب‌هایی که در مورد افتادن و سقوط دیده می‌شود به این صورت است:

  • تعبیر خواب سقوط از نردبان
  • تعبیر خواب افتادن از قایق
  • تعبیر خواب سقوط از جای بلند
  • تعبیر خواب افتادن از کوه
  • دیدن سقوط برف و بهمن
  • تعبیر خواب افتادن و بلند شدن

اگر به تازگی کار جدیدی را شروع کرده‌اید، باید بدانید که هرگز در این کار موفق نخواهید شد. این خواب همچنین با حجم وسیعی از سرخوردگی و آگاه شدن نسبت به چیزی در ارتباط است. برای عملی کردن اهدافتان باید خود را آماده کنید تا از موانع جلوگیری کنید و به دنبال پیدا کردن راهی برای تحقق اهداف خود باشید.

تعبیر خواب افتادن از نردبان

این خواب هم تعبیری منفی دارد و نشان‌دهنده آن است که شما مجبور خواهید شد تا در برابر کسی یا چیزی تسلیم شوید و بنابراین اهداف و آرزوهایتان بی نتیجه خواهد ماند. این خواب با روابط ما با دیگران و سوء تفاهم‌های احتمالی ناشی از روابط نادرست و غلط نیز در ارتباط است.

فردی که با او دچار سوء تفاهم می‌شوید مقامی بالاتر از شما دارد و هنگامی که نوبت به اجرای برنامه‌های شما می رسد همیشه او است که حرف آخر را می‌زند. در جهت بهبود روابط خود تلاش کنید و اگر چنین هدف یا موقعیتی برای شما بسیار باارزش و به معنی تمام دنیایتان است، تمام سعی خود را بکنید تا در برابر اینگونه افراد تسلیم نشوید.

این خواب به شما یادآوری می کند که مسئولیت‌پذیرتر باشید و وظایف خود را به درستی انجام دهید. شاید شما از تعهدات خود غفلت می‌کنید و در برابر آن‌ها سهل‌انگاری می‌کنید و اکنون زمان آن رسیده است که بر آن‌ها تمرکز بیشتری داشته باشید.

تعبیر خواب افتادن از قایق

این خواب هم تعبیری منفی دارد. در روزهای آتی زندگی خود باید بیشتر احتیاط کنید. شاید شما تعهد خاصی را قبول کرده‌اید. مثلا قول داده‌اید که چیزی را اصلاح کنید یا کار مشخصی را انجام بدهید. اگر چنین است، باید هنگامی که با چیزی کار می‌کنید شدیدا احتیاط کنید زیرا احتمال مصدوم شدن وجود دارد.

این خواب معمولا به عنوان یک هشدار تعبیر می شود و شما باید شدیدا مراقب خودتان باشید. شاید هم احساس می‌کنید که از جانب دیگران طرد شده‌اید یا از دایره اجتماعی خود جدا مانده‌اید.

تعبیر خواب سقوط از پشت بام

خواب افتادن از پشت بام نشان دهنده جدایی و انزوایی است که در روزهای پیش روی خود آن را تجربه می کنید. شما حرفی می‌زنید یا کاری انجام می‌دهید که موجب می‌شود خانواده یا دوستانتان شما را ترک کنند و به این ترتیب احساس تنهایی و اندوه و افسردگی را تجربه خواهید کرد.

برای بهتر کردن این شرایط سعی کنید علت رفتارتان را توضیح دهید یا برای گفتار یا کردارتان معذرت خواهی کنید. حتی اگر ما از افراد پیرامون خود و عزیزانمان خشمگین و عصبانی شویم باید بدانیم که بیش از آنچه فکر می‌کنیم به حضور آن‌ها در زندگی نیاز داریم.

تعبیر خواب سقوط در برف

این خواب نشان‌دهنده ضررها و اوضاع نامساعد موجود در شغل یا زندگی کاری شما است. شما در انجام کار و وظایف شغلی خود با مشکل رو به رو می‌شوید و این زمان فرصت مناسبی برای شروع کاری جدید یا پرداختن به ایده‌های نو نخواهد بود. بهتر است بر جلوگیری از موانع موجود در مسیر خود متمرکز شوید و بهترین نتیجه را رقم بزنید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط از بالکن

این خواب تعبیری منفی دارد. شما مشکلاتی را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد و حتی ممکن است شریک عاطفی‌تان شما را ترک کند. این زمان به هیچ وجه فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی نیست و هر رابطه جدیدی که در این دوران شروع کنید نتیجه‌ای مشابه خواهد داشت.

به علاوه، این خواب می تواند با جدایی موقتی از شریک عاطفی‌تان به علت سفر یا تعهدات کاری اجباری او در ارتباط باشد. برای کمک به رابطه‌تان لازم است که او را بیشتر درک کنید.

 تعبیر خواب افتادن و صدمه رساندن به خودتان

این خواب نشانه‌ای شوم و بد است. در روزهای پیش رویتان بدشانسی به سراغ شما می‌آید و بهتر است از آغاز کاری جدید یا کارهای مخاطره‌آمیز خودداری کنید. در این روزها احتمالا درد و رنج بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد و به این ترتیب بهتر است خود را برای از دست دادن‌ها و خسارت‌های احتمالی آماده کنید.

تعبیر خواب افتادن ستاره روی شما

این خواب تعبیری منفی دارد. شما نمی‌توانید یکی از وظایف یا کارهای تان را انجام دهید یا پروژه‌های شما به سرعت با شکست رو به رو می‌شود. در روزهای پیش روی بخت یارتان نخواهد بود و بهتر است هر چه در فکرتان است را به زمان بهتری موکول کنید. بدون شک دلسرد خواهید شد و رویاها و آرزوهایتان با شکست رو به رو می‌شود.

تعبیر خواب سقوط کردن از ارتفاعی بلند

این خواب تعبیری مثبت دارد و نشان دهنده ارتقا شغلی یا دریافت پاداش کاری است. اکنون زمان خوبی برای شروع کار یا پروژه‌ای جدید است.

حتی ممکن است برای انجام کار بسیار خوبی از جانب رئیس خود مورد تشویق و قدردانی قرار بگیرید و این زمان به دورانی مهم در زندگی کاری شما تبدیل خواهد شد. از این فرصت برای حصول دستاوردهای بیشتر استفاده کنید زیرا فرصت‌ها همیشه به راحتی به دست نمی‌آیند.

تعبیر خواب افتادن و بیدار شدن پس از آن

این خواب هم دوباره پیامی منفی و ناخوشایند به همراه دارد. در روزهای آتی بدشانسی به شما روی می‌کند و مدتی با شما باقی می‌ماند. احتمالا خسارت یا ضرری در ابعاد بزرگ تر را تجربه می‌کنید و چاره‌ای جز رو به رو شدن با این خسارت‌ها و تلاش برای پیدا کردن راه‌حلی برای از بین بردن مشکلات بوجود آمده نخواهید داشت.

تعبیر خواب افتادن و سقوط از ارتفاع کوتاه

این خواب به این معنا است که خسارت یا ضرر کوچکتری در زندگی خود تجربه می‌کنید. شاید در روابط خود با دیگران مشکلاتی دارید و برنامه هایتان آن‌طور که تصور می‌کنید پیش نمی‌روند. اما باید بدانید که این وضعیت فقط برای مدت کوتاهی باقی می‌ماند و خسارتی جدی شما را تهدید نمی‌کند.

شاید چیزی را گم کنید یا به دلیل حواس‌پرتی چیزی را بشکنید. نترسید و بیشتر مراقب وسائل و چیزهایتان باشید.

تعبیر خواب احساس درد ناشی از افتادن

این خواب نشان‌دهنده آن است که چیزی مطابق برنامه پیش نمی‌رود و به همین دلیل شما شدیدا نگران و مضطرب هستید. شاید کسی وظایف کاری خود را به خوبی انجام نداده و شما را در موقعیت سختی قرار داده است و به همین دلیل آزرده خاطر و نگران هستید.

باید متمرکز بمانید و چیزهایی که شما را نگران و مضطرب می‌سازد را نادیده بگیرید. برخی اوقات ما نمی‌توانیم یک وضعیت خاص را تغییر یا شکست دهیم بنابراین راهی به جز سازگاری با آن نداریم.

تعبیر خواب افتادن و سقوط فرد دیگری

این خواب نشان‌دهنده رابطه شما با فرد دیگری است. احتمالا این فرد گرفتار مشکلات شخصی مربوط به خودش است و شما می‌توانید این مشکلات و سختی‌ها را احساس و درک کنید. اگر نمی‌دانید چطور باید به او کمک کنید، بهترین کار این است که از او بپرسید چه احساسی دارد و شما چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

این فرد یکی از نزدیکان شما است که به حمایت و توجه شما نیاز دارد و شما هم می توانید احساس کنید که حمایت و توجه‌تان تنها چیزی است که او به آن نیازمند است. دیدن افتادن این فرد در خواب نشان‌دهنده درد و رنج او و نیاز او به کمک و حمایت است.

تعبیر خواب افتادن و سقوط برای مدتی طولانی

این خواب مفهومی منفی دارد. شما کاری انجام داده‌اید یا سخنی گفته‌اید که موقعیت اجتماعی‌تان را در معرض خطر قرار داده است. برای بهتر کردن اوضاع، مجبور می‌شوید با مشکلات خود رو به رو شده و دست از فرار کردن از آن‌ها بردارید.

اگر همچنان به فرار کردن از مشکلات خود ادامه بدهید، آن‌ها وخیم‌تر می‌شوند و موقعیت اجتماعی‌تان به طور کلی نابود می‌شود. هیچ مشکلی در زندگی وجود ندارد که راه‌حلی برای آن نباشد پس بلند شوید و کاری برای حل مشکلتان بکنید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط در ارتباط‌های عاطفی

اگر در رابطه‌ای عاطفی قرار دارید و چنین خوابی ببینید، رابطه شما در معرض خطر قرار دارد. باید مراقب شریک عاطفی خود و چیزهایی که می‌گویید یا انجام می‌دهید باشید. این احتمال وجود دارد که رابطه شما به سردی کشیده شده و شما این را احساس می‌کنید و به این ترتیب رابطه‌تان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

افتادن در خواب معمولا نشان‌دهنده ناامیدی و بیچارگی است و هنگامی که رابطه خود را با عزیزی از دست می‌دهیم دقیقا چنین احساسی را تجربه می‌کنیم. بهترین راه حل این است که قبل از اینکه خودمان نتیجه گیری کنیم، در مورد این موضوع با شریک عاطفی خود گفتگو کنیم.

تعبیر خواب افتادن و سقوط در ارتباط با کسب و کار

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و در خواب می‌بینید که در حال افتادن یا سقوط کردن هستید، این خواب نشان‌دهنده آن است که درآمد شما با بداقبالی روبرو خواهد شد. اهداف کاری شما طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش نمی رود و احتمال خسارت‌های مالی برای شما وجود دارد. اکنون زمان مناسبی برای شروع کار جدید یا تمرکز بر طرح تجاری نو نخواهد بود.

بهتر است مدتی دست نگه دارید و از موانع احتمالی موجود در کسب و کارتان کناره بگیرید. این وضعیت چندان طولانی نخواهد شد و شما می‌توانید به زودی روی پای خودتان بایستید.

تعبیر خواب افتادن و سپس روی پا ایستادن

این خواب نشان می‌دهد که شما قادر خواهید بود بر موانعی که سر راهتان ظاهر می شوند غلبه کنید. شما راهی را برای رو به رو شدن با آن‌ها پیدا خواهید کرد و هیچ چیز مانع شما نخواهد شد. هرکاری که در این دوران شروع می‌کنید با موفقیت به انجام می‌رسد و اکنون زمان مناسبی برای شروع کارهای جدید و هیجان‌انگیز است.

تعبیر خواب افتادن و در همان حالت ماندن

برخلاف خواب قبلی، این خواب تعبیری منفی دارد. احتمالا شما چیزی را از دست می‌دهید یا متضرر می‌شوید. زندگی تان آشفته و بی‌نظم می‌شود و برای اینکه همه چیز را به حالت عادی برگردانید مجبور هستید که سخت کار کنید.

در چنین وضعیتی بهترین راه حل این است که بر اهداف خود تمرکز کنید و حاشیه‌ها را نادیده بگیرید. پایداری، سرسختی و قدرت چیزهایی است که باید آن ها را فرا بگیرید و با دیدن اولین موانع دست از تلاش برندارید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط دو نفره شما و شریک عاطفی‌تان

این خواب نشانه‌ای مثبت است. شما دو نفر لحظات خوبی را با یکدیگر تجربه خواهید کرد و حتی ممکن است به سفری دو نفره بروید. شریک عاطفی‌تان شما را شدیدا مورد ستایش و تحسین قرار می‌دهد و شما نیز احساسی مشابه در مورد او خواهید داشت.

اکنون زمان مناسبی برای لذت بردن از عشق و جشن گرفتن هر لحظه است. اگر مدتی است که در رابطه عاشقانه قرار دارید، احتمالا تصمیم می‌گیرید که با شریک عاطفی خود ازدواج کنید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط یک فرد غریبه

این خواب نشان‌دهنده  مشکلات مالی است. شروع پروژه‌های کاری جدید شما ضررهای مالی را به همراه خواهد داشت یا ممکن است در کسب و کارتان یا پروژه‌های کاری جدیدتان با شکست رو به رو شوید.

به طور کلی، این خواب نشان‌دهنده اوضاع نامساعد در مسائل و موضوعات مالی است. در روزهای آتی مراقب پول و سرمایه خود باشید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط ( برای یک فرد بیمار)

اگر فردی بیمار در خواب خود را در حال سقوط یا افتادن ببیند، این خواب نشان‌دهنده وخامت و بدتر شدن اوضاع است. اگر این فرد در وضعیت چندان بدی قرار نداشته است، پس اکنون زمان مناسبی برای مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت سلامت عمومی وی است. اگر می بینید اوضاع رو به وخامت می‌رود، درنگ نکنید و به پزشک مراجعه کنید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط در دریا

این خواب تعبیری مثبت دارد. سلامت شما در وضعیت مساعدی قرار دارد و اگر پیش از این بیمار بوده اید، تمامی مشکلات مربوط به سلامت‌تان پایان خواهد یافت. اوضاع شما به سرعت بهبود می‌یابد و شما قادر هستید پس از یک دوره طولانی کار نکردن و استراحت فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید.

تعبیر خواب افتادن و سقوط از پنجره

این خواب هم تعبیری منفی دارد. به ویژه اگر پنجره در ارتفاع بالایی قرار داشته باشد نشان‌دهنده مشکلات مالی و بداقبالی موقتی برای شما است. کار جدیدی را شروع نکنید و از هرگونه کار مخاطره‌آمیز نیز دوری کنید زیرا در نهایت برایتان منفعتی به همراه نخواهد داشت.

تعبیر خواب افتادن و سقوط در رودخانه

این خواب تعبیری مثبت دارد. خبرهای خوبی خواهید شنید که شما را به شدت خوشحال کرده و برایتان بسیار سودمند خواهد بود. از معاشرت با دیگران و بودن در میان آن‌ها غافل نشوید زیرا در جامعه و محیط بیرون است که خبرهای مهم و هیجان‌انگیز به گوشتان خواهد رسید.

تعبیر خواب سقوط از کوه

این خواب تعبیری منفی دارد و نشان‌دهنده یکی از ویژگی‌های شخصیتی شما یا همان غرورتان است. اگر فردی هستید که ازقدرت، ثروت و موقعیت اجتماعی مناسبی برخوردار است، احتمالا از آن‌ها در جهتی نادرست استفاده می‌کنید. شما عادت دارید که دیگران را مورد توهین و تحقیر قرار دهید و اکنون فهم و آگاهی‌تان شما را در خواب آزار می‌دهد.

منبع: بازده

یک دیدگاه در “تعبیر خواب افتادن و سقوط کردن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *