بهترین شارژر موبایل در فروشگاه اینترنتی فونی شاپ

شارژر جز مهمترین وسایل جانبی موبایل به حساب می آید تهیه ی یک شارژر مناسب که بتواند گوشی شما را در یک زمان مناسب تغذیه کند کار آسانی نخواهد بود. دست شما در انتخاب مارک های مختلف باز است در این موارد باید نکاتی را رعایت کنید تا به یک انتخاب درست برسید.

شارژری که انتخاب می کنید باید از نظر جنس بدنه مقاومتی جوبی داشته باشد تا به هر ضربه ای راحتی دچار شکستگی نشود علاوه بر جنس  باید میزان ولتاژ، اندازه ی مناسب کابل و جریان برق عبوری را در نظر بگیریم پس اکر مراقبت از گوشی برایان اولویت دارد و مهم است بهتر است بهترین شارژر موبایل را انتخاب کنید.

گوشی های موجود در بازار دارای شارژرهای مخصوص به خود هستند و بیشتر آن ها مجهز به فناوری فست شارژ نیستند و بهترین کار این است که با شارژر های مخصوص به خود شارژ شوند چون جریان و ولتاژ عبوری هر شارژری با خود گوشی همخوانی دارد.

فناوری جدیدی به نام کوالکام در دنیای شارژر گوشی ها مانند یک بمب انرژی عمل کرد این نوع فناوری که نام کامل آن کوالکام 3/0است در زمانی حدود 30دقیقه تا 35 دقیقه باتری گوشی را تا 80 درصد شارژ می کند. بیشتر گوشی های سامسونگ و نوکیا از این قابلیت برخوردار هستند و همین امر باعث محبوبیت بیشتر این دو برند در میان خذریداران شده است.

بهترین شارژرهای دیواری موبایل کدام نوع است؟

  • شارژر 6 پورتی
  • شارژر 4 پورتی
  • شارژر تک پورتی
  • شارژر 18 واتی
  • شارژرهای با قابلیت 60 وات: جز بهترین ها هستند و برای شارژ گوشی و همچنین تبلت می توانید از آن استفاده کنید یو اس بی این نوع شارژرها جریانی در حدود 2 و نیم میلی آمپر را از خود رد می کنند و اینگونه گوشی زود تر شارژ می شود. جنس فست شارژر ها از پلاستیک فشرده هستند مقاومت بالاییدربرابر ضربه دارند و همین جنس باعث داغ نکردن و خنک ماندن می شود. کوتاهی کابل شارژر برای حمل آسان است تا به راحتی آن را داخل جیب و کیف جا بدهید.

نکات مهم و خوب: تسریع شارژ شدن، قابلیت شارژ کردن چند دستگاه، جنس بدنه ی مقاوم و با کیفیت و همچنین شارژ کردن انواع گوشی و تبلت ها.

  • شارژر های 4 پورتی: جز بهترین ها هستند و همانطور که از اسم آن ها پیداست دارای 4 پورت برای تغذیه ی 4 دستگاه مجزا هستند وزن نسبتا کمی دارند و با بیشتر سوکت ها چفت می شوند. می توانند فست شارژر ها را هم پشتیبانی کنند می توانید بلندگوها، تبلت و سایر دستگاه های که نیاز به شارژ دارند را به وسیله ی این شارژر تغذیه کنید. این دستگاه سیستمی تقویت شده هستند برای محاظت گوشی و این یک نکته ی مثبت است.

نکات مهم : از فست شارژرها پشتیبانی می کنند، استفاده ی راحت و وزن بسیار کم از ویژگی های منحصر به فرد این نوع شارژر است.

  • شارژ دیگری که میخواهیم به شما معرفی کنیم تک پورتی است که کیفیت بالاتری نسبت به  6 پورتی و 4 پورتی دارد این نوع می توانید خود را به عنوان با کیفیت ترین شارژر دیوار در بین سایر برند ها ببیند. به راحتی به پریز برق وصل می شوند و در بسته های دو عددی وجود دارند پسی می توانید دو گوشی را با آن شارژ کنید دارای دو نوع ولتاژ مختلف هستند پس در سایر کشورها هم قابل استفاده هستند.

نکات مهم و مثبت: حجم و وزن خیلی پایین، سازگار بودن و امکان شارژ گوشی های مختلف، بسته ی دوتایی، امکان حمل و جابجایی راحت و طراحی بدون نقص از ویژگی های این شارژر دیواری است.

  • شارژر 18 واتی: در این شارژر از فناوری فست شارژینگ استفاده شده وزن خیلی پایینی دراند که به 70 گرم هم نمی رسد و به آسانی داخل جیب یا کیف جا داده می شوند برای راحتی بیشتر پین این شارژر ها تاشو هستند. بیشتر جریان آن ها 2نیم میلی آمپر است و به راحتی می توانید تبلت و گوشی خود را با آن شارژ کنید این حداکثر میزان ولتاژی است که یک گوشی می تواند پشتیبانی کند و مدر حدود نیم ساعت می توانند باتری گوشی یا تبلتبرای تهیه ی تمامی محصولات و شما را از صفر به صد برسانند این نوع شارژر برای گوشی های سامسونگ بسیار کارآمد است.

نکات مثبت و مهم: برای گوشی های آیفون و اندروید قابل استفاده است، دارای فست شارژ، کیفیت جنس و بدنه و به دلیل پین تاشو حمل آسان را به همراه دارند.

برای تهیه ی لوازم جانبی و شارژرهای با کیفیت می توانید به سایت فونی شاپ مراجعه کنید تمامی محصولات این سایت دارای گارانتی هستند و بعد از یک هفته مهلت تست می توانید مرجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *