گوناگونی زمینه سایت

دسته های مختلف سایت از لحاظ محتوا کارایی وجود دارند در هر زمینه ای فعالیت میکنند شناخته شده ترین هتلداری دکوراسیون شبکه های اجتماعی حمل و نقل سرگرمی علمی فناوری تجارت الکترونیک خدماتی مسافرتی خبری اطلاع رسانی فروشگاهی متخصصین کارشناسان در انواع شرکتها در زمینه‌ی طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند که میتوانند کار شما ا انجام دهند 09307326632

سایت های پزشکی انواع گوناگونی دارند اکثرا با قالب یا طرح هایی از رنگ آبی و سفید توام هستند ممکن است مختص به یک درمانگاه خصوصی مطب یا یک دکتر متخصص یا مجموعه از پزشکان باشد یا سایت جامع پزشکی است که میتوان با استفاده از آن نوبت برای یک دکتر خاص گرفت. طراحی سایت برای روانپزشک و روانشناس در محدوده شهر مورد نظر در شرایط خاص با اهمیت خواهد بود. برای معاینه چک کردن سالیانه انواع سر درد سایت  جراح مغز و اعصاب را جستجو کنید نسبت به وقت و مسیرتان با سئو خوبی که این سایت ها قابلیت انجام دادن دارند میتوانید پیدا کنید.

طراحی سایت برای موارد پزشکی توصیه های پزشکی که حتما توسط دکتر جراح قلب وعروق انجام گیرد برای شهروندان مهم است که در شرایط لازم برای انجام آزمایشات توصیه های پزشکی حضورا پزشک را ملاقات کنند سایت های پزشکی قابلیت های زیادی دارند و اکثر افرادی که به سلامتی خود اهمیت میدهند در پی آن در موتور جستجوی گوگل هستند تا مناسب ترین شرایط را انتخاب کنند.

سایت های مجله پزشکی و تخصصی از جمله دکتر تغذیه از عمومیت سرچ بیشتری بخاطر ماهیتی که دارد برخوردار هستند سایت های زیادی در مورد چگونگی کم و زیاد کردن وزن صحبت میکنند که با وجود شماره های تماس میتوانید

پشیبانی و مراحل احداث ساخت سایت

سه مرحله کلی برای طراحی راه اندازی سایت اول باید نام دامنه سایت ثبت شود دامنه سایت بهتر است متناسب با نوع خدمات سایت انتخاب گردد دوم طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویس صورت می گیرد سوم نیاز به  وب سرور هاستینگ دارد که در دسترس کاربران قرار گیرد بین دامنه و هاست از طریق  نیم سرور  dns این سرور انجام از طریق اینترنت قابل مشاهده برای کاربران.

انواع پشتیبانی بعد از اتمام پروژه سایتتان از هر شخص برنامه نویس سئو کار یا شرکت ارائه دهنده می توانید داشته باشد به صورت حضوری یا غیرحضوری پشتیبانی غیر حضوری برای هر دو طرف راحت تر رواج بیشتری دارد ارزان تر برای کار فرما نتیجه‌ای درست را همراه دارد.

ساختارها را تیم پشتیبانی به خوبی بررسی می‌کنند نظارتی درست به موقع کارشناسان سئو تیم دیجیتل مارکتینگ روی محتوا و افزونه ها لینک های داخلی خارجی دیگر سبب میشود تا سایت مورد نظر همیشه با رشد چشمگیر روبه‌رو شود.

 مجموعه ها شرکتها به امنیت سایت توجه می‌کنند هکرها سایت هدف را با روش‌های گوناگونی مورد آسیب و حمله قرار می دهند و در این شرایط نوع برنامه نویسی خیلی مهم است سایت هایی که از سیتم مدیریت محتوا استفاده می کنند آسیب پذیر تر هستند.

رایگان بودن پشتیبانی از زبان فارسی و اوپن سورس بودن مدیریت سریع و کامل محتوا بروزرسانی های رایگان مزایای سیستم مدیریت محتوای دروپال جوملا اوپن کارت است می توانید نسخه فارسی دروپال را دانلود و با کمک آن اقدام به ساخت سایت خود کنید دروپال سادگی را در کنار امکانات نا محدود فراهم آورده تا کاربران بدون نیاز به صرف وقت و برنامه نویسی خاص به همه امکانات مورد انتظارشان دست یابند. البته به نظم یک پارچگی وردپرس و پرستاشاپ نخواهد بود.

قالب سایت کدنویسی شده و سیستم مدیریت محتوا

قالب سایت چیزی که کاربران مشاهده می کنند بخش بزرگی از طراحی سایت مربوط به همین طراحی قالب سایت از رنگ بندی نحوه نمایش محتوا تعداد ستون لوگوی اندازه نوع فونت محتوا ریسپانسیو بودن مکان هر المان پیاده سازی آن می شود. برنامه نویسی بک اند در کنار قالب سایت هستند مکمل یکدیگراند دقیقا ظاهر باطن کار سایتی زیبا و کاربر پسند باید قالب بهینه و حرفه ای نه کپی و آماده مهیا کنید.
قالب رایگان بر روی سایت پیشفرض در هر سیستم مدیریت محتوا اعمال می شود که اصلا مناسب یک پروژه واقعی نیست کاربردی بودن سایت برایتان مهمه باید تغییرات بازنویسی شود یا قالب آماده از شرکت ها اشخاص بخرید یا مستقیما روی هاست اعمال طراحی کنید با المنتور کامپوزر یا به خاص بودن قالب سایت تاکید دارید از تبدیل قالب html به وردپرس استفاده میکنید آن را آپلود کنید.
برای طراحی قالب سایت به زبان Html css js میبایست طراح مسلط باشد البته بسیاری از شرکت ها قالبهای بسیار متنوع ای را طراحی اماده استفاده کرده اند هر کدام از این قالب ها را می توان به صورت دلخواه شخصی سازی کرد و از امکانات آن بهره برد. هر سیستم مدیریت محتوایی قالب خاص خود را دارد و اصلا نمیتوان اینها را برای یکدیگر استفاده کرد قالب سایت وردپرسی را برای سایتی که با جوملا راه اندازی شده کار نمیکند دلیل آن هم زبان دیگری به اسم php است که در آنها متد ها متغییرهای گوناگونی استفاده شده.
چالشی که در ابتدا چالش نبود و اصلا به آن اهمیت داده نمیشد تا حدود 20 سال قبل اما از 10 سال پیش این مورد شدت گرفت به آن اهمیت داده شد و یک عامل موفقیت سایت متفاوت بودن طراحان شد منظور Responsive واکنش گرابودن سایت است افراد با دستگاه های مختلفی به وبگردی می پردازند نیاز است تا سایت ها برای همه دستگاه ها بهینه سازی شوند یعنی برای گوشی تبلت لپ تاپ و کامپیوتر های رو میزی به صورت تمام صفحه و کاملا بهینه نمایش داده شود.

قالب رسپانسیو واکنشگرا

 به سایت هایی که متناسب با هر صفحه نمایش تغییر اندازه می دهند Responsive می گویند واکنش گرا بودن از عواملی گوگل به آن تاکید دارد رابط کاربری آنرا آسان در نهایت به کسب رتبه بهتر کمک می کند سایتی که واکنش گرا نباشد برای کاربران موبایل سایت فروشگاهی تقریبا غیر ممکن است بتوانند با آن کار کنند کلمات متن بیش از حد ریز دیده می شوند کاربر اگر صفحه گوشی را زوم کند نیز لازم است برای دیدن مابقی محتوا عکس دائم به چپ و راست اسکرول کند که این کار اصلا رضایت بخش نیست.

چنین سایتی کاربرهای موبایلی را امروزه بیشتر از تعداد کاربرانی هستند با کامپیوتر و لپ تاپ سایت را میبینند از دست می دهد گوگل کاملا حساس متوجه غیر رسپانسیو بودن سایت میشود و در سرچ موبایل و حتی در سرچ دسکتاپ چندین رتبه شما را عقب می اندازد اینکار بلافاصله صورت میگیرد.

در قدیم حدود 7 سال پیش آن مجموعه هایی که کاربران موبایلی برایشان مهم بود بیشتر روی دسکتاپ مانور میدادند مثل سایت دانشگاهی پرتال سازمانی اقدام به طراحی وب سایت برای دو نسخه موبایل و کامپیوتر می کردند که این کار هم هزینه بر بود حجم کد سایت را زیاد و سنگین میکرد و هم وقت گیر اما حالا با پیشرفته تر شدن دانش برنامه نویسی سایت ها وجود انواع فریمورک ها مثل بوت اسرپ طوری طراحی می شوند که واکنشگرا باشند و تقریبا با هر صفحه نمایشی سازگارند و بدون زوم کردن و اسکرول چپ و راست محتوای آن قابل خواندن می باشد.
سئو بر روی ریسپانسیو بودن سایت بسیار حساس است بیشتر کاربران با گوشی تبلت سرچ میکنند و یکی از اقدام های اولیه ای که باید برای بهینه سازی سایت انجام داد استفاده خرید از قالب بهینه شده برای سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *