بلاک شدن در اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

اینستاگرام، برای حفظ حریم خصوصی کاربران، این امکان را در اختیار افراد قرار نمی‌دهد که بفهمند، چه کسی آن‌ها را بلاک کرده‌اند. در این پست می‌خواهیم روش‌هایی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها پی ببرید چه کسانی شما را بلاک کرده‌اند.

قدم اول:

اگر یکی از موارد زیر را مشاهد کردید، به احتمال بالا فرد مورد نظر شما را بلاک کرده‌‌است.

  1. فردی که قبلا او را فالو (follow) کرده‌اید، اکنون در لیست following شما قرار ندارد

اگر هم بخواهید او را دوباره فالو کنید یا با زدن دکمه‌ی فالو اتفاقی رخ نمی‌دهد و یا اینکه به صورت فیک اتفاق می‌افتد. یعنی اگر باز هم این کاربر در لیست فالوینگ شما قرار نمی‌گیرد.

احتمال دارد شما در میان کاربرانی که آن‌ها را دنبال می‌کنید، شخصی را که پیش از این فالو می‌کرده‌اید، پیدا نکنید. این پدیده به دو علت می‌تواند رخ دهد.

  1. شخص مورد نظر شما را بلاک کرده
  2. شما را بلاک نکرده ولی از لیست دنبال کننده هاش حذف کرده

این دو مورد از یکدیگر قابل تفکیک نیستند.

  1. نام کاربری فرد را نمی‌توانید جست‌وجو کنید

یکی دیگر از مواردی که نشان می‌دهد فردی شما را بلاک کرده‌، این است که زمانی نام کاربری فرد را در اینستاگرام جست‌وجو می‌کنید، چیزی پیدا نمی‌کنید. البته باید اطمینان پیدا کنید که نام کاربری را به درستی وارد کرده اید.

حتما بخوانید:

 قدم دوم:

ساخت حساب کاربری جدید

ابتدا از حساب کاربری خود خارج شوید. سپس یک حساب کاربری جدید بسازید. حال دو راهکار ارائه شده را با حساب کاربری جدید خود، امتحان کنید.

ابتدا کاربر مورد نظر را جست‌وجو نمایید. سپس آن صفحه را فالو نمایید. اگر نام شخص در لیست فالوینگ‌های شما به نمایش در آمد؛ یعنی، این فرد شما را بلاک کرده‌است.

هشدار به بلاک‌کننده!

چنانچه با استفاده از روش‌های بالا پی بردید که چه کسی شما را بلاک کرده‌است و احساس می‌کنید، به طور ناخواسته این کار را  انجام داده و یا اینکه می‌خواهید به او بفهمانید که پی برده‌اید شما را بلاک کرده‌است؛ می‌توانید او را Mention کنید. برای Mention کردن، کافی است بعد از علامت @ نام کاربری فرد مورد نظر را بنویسید.

اینستاگرام به طور خودکار، لیست افرادی که شخصی را Mention کرده‌اند را برای کاربر به نمایش می‌گذارد. اگر فرد مورد نظر به اشتباه شما را بلاک کرده باشد و یا بفهمد که شما پی برده‌اید که شما را بلاک کرده، ممکن است شما را آنبلاک نماید.

به اشتباه شما را بلاک کرده باشد و یا بفهمد که شما پی برده‌اید که شما را بلاک کرده، ممکن است شما را آنبلاک نماید.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *