نحوه استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت

روش دقیق مصرف شیاف ماریانا به این صورت است که دو ساعت قبل از آمیزش، این دارو را در محل تعیین شده بین 2 تا 4 سانتی متر قرار داده و سپس فرد نیم ساعت دراز بکشد تا دارو بالا بیاید و جذب شود. . به یاد داشته باشید که نیم ساعت پس از مصرف دراز بکشید و به هیچ وجه بایستید و ننشینید تا دارو خوب عمل کند. مصرف این دارو هر دو هفته یک بار به مدت 3 تا 4 ماه می تواند مشکل افتادگی را به میزان قابل توجهی برطرف کند، بنابراین فرد دیگر نباید این دارو را مصرف کند.

علل شل شدن واژن

 افتادگی واژن در خانم ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مهمترین آنها زایمان بعد از زایمان و بلند کردن اجسام سنگین یا حتی چاقی است که می تواند این مشکل را در آنها ایجاد کند. همچنین گفته می شود در صورت تکرار زیاد یبوست باعث شل شدن ناحیه واژن در خانم ها می شود

از آنجایی که این مشکل باعث کاهش لذت جنسی در مردان و زنان می شود، می تواند تأثیر منفی عمده ای بر عزت نفس زنان داشته باشد و کیفیت زندگی زناشویی را به میزان قابل توجهی در نتیجه این اتفاقات کاهش دهد و حتی منجر به طلاق شود. بنابراین اهمیت این موضوع محققان و پزشکان را بر آن داشته تا داروی ماریانا، شیاف تنگ کننده واژن را ساخته و به بازار عرضه کنند تا این مشکل مهم به راحتی برطرف شود و افراد به زندگی عادی برگردند.

قیمت شیاف ماریانا

این دارو که یک داروی گیاهی است از گیاهی به نام ماریانا که در طب سنتی نیز نام این گیاه است گرفته شده و برای چنین مصارفی استفاده می شود. نوع شیاف این دارو که برای مصرف مقعدی است تقاضا و فروش بیشتری نسبت به نوع دیگر دارد. بسیار متفاوت است. طبق آماری که دریافت کردیم قیمت این محصول در داروخانه ها 100 هزار تومان است که ممکن است در داروخانه های مختلف کمی کمتر یا بیشتر باشد.و شما می توانید شیاف ماریانای اصل را از فروشگاه کالایاب بخرید و شروع به مصرف نایید

عوارض شیاف ماریانا برای سفت کردن واژن

از آنجایی که این یک داروی گیاهی است، عوارض جانبی زیادی ندارد و افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند، اما توصیه می کنیم خانم هایی که ممکن است به داروهای مختلف حساسیت داشته باشند و یا باردار هستند و یا از داروهای مختلف استفاده می کنند، قبل از این با پزشک خود مشورت کنند. با استفاده از این دارو و در صورت تایید باید از دارو استفاده کنند.

همچنین ممکن است شیاف ماریانا به دلیل تنگ شدن واژن برای افراد مختلف استفاده متفاوتی داشته باشد که این مورد نیز توسط پزشک تعیین می شود و پزشک با توجه به شرایط بدنی بیمار خود روش صحیح مصرف دارو را توضیح می دهد.

امروزه استفاده از انواع داروهای گیاهی شیاف ماریانا برای عفونت در بین زنان رایج شده است. خودتان از آن استفاده کنید، در این مقاله به خواص شمع ماریانا و موارد منع مصرف و احتیاط آن می پردازیم، پس تا انتهای این مطلب اطلاعات را دنبال کنید.

درخت ماریان چیست؟

طبق ادعای تولیدکنندگان این داروها، فرآورده های دارویی ماریانا از گیاه ماریانا مشتق می شوند. این داروهای گیاهی دارای خاصیت سفت کردن واژن، افزایش میل جنسی در خانم ها، درمان انواع عفونت ها و بوی بد واژن به ویژه عفونت های قارچی، ضد التهاب و خارش، تنظیم کننده ترشحات واژن می باشند، این داروها توسط برندهای مختلف در خارج از کشور تولید می شوند و معمولاً با نام تجاری شیاف ماریانا در بازار دارویی فروخته می شوند. ابن سینا در کتاب قوانین خود به برخی از خواص این گیاه اشاره می کند.

گونه های دارویی مختلف گیاه ماریانا

امروزه انواع مختلفی از داروهای گیاهی ماریانا به صورت قرص، کرم، پودر، شیاف، روغن و … تولید می شود که مورد استقبال بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. همه این داروها خواص مشابهی دارند و از گیاه ماریانا تهیه می شوند، اما موارد استفاده از این داروها متفاوت است. به عنوان مثال یکی از مزایای استفاده از شیاف ماریانا در مقایسه با پودر ماریانا این است که استفاده از این شیاف می تواند تاثیر سریع تری پودر بر روی انسان داشته باشد.

آیا می توان از شیاف ماریانا در دوران بارداری استفاده کرد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد استفاده از شیاف ماری جوانا و سایر اشکال دارویی این گیاه وجود دارد این است که آیا می توان از این نوع دارو در دوران بارداری استفاده کرد یا خیر؟ . داروهای گیاهی ماریانا در دوران بارداری; همانطور که می دانید یکی از مهمترین خواص این داروها سفت شدن واژن و افزایش جریان خون به بافت واژن است، بنابراین از مصرف شیاف ماریانا در دوران بارداری خودداری کنید.

برخی افراد بر این باورند که مصرف داروهای مختلف ماری جوانا به ویژه شیاف های ماری جوانا در دوران بارداری می تواند باعث سقط جنین شود. ممکن است این نوع دارو باعث سقط جنین در مادران شود، اما به طور کلی به دلیل گرم بودن این دارو و انقباض آن برای سفت شدن واژن در عضلات، مصرف این دارو در دوران بارداری به مادران توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *