چه نرم افزارهایی در حوزه سلامت وجود دارند

معرفی نرم افزار های مربوط به سلامتی – قسمت اول

اگر مادر یک فرزند هستید حتما گاهی برایتان پیش آمده است که نیاز شدیدی به یک بانک اطلاعاتی درجه یک حس کرده باشید. علائم عجیبی را روی بدن دلبندتان مشاهده می کنید ولی نمی دانید آیا ممکن است برایش مشکل جدی بوجود آمده باشد یا نه. مطمئنا دوست ندارید بیشتر عمرتان را در مطب دکتر بگذارانید تا  خیالتان از بابت دلبندتان راحت شود.

قدیمی ها می گویند هر چه بیشتر حساس باشی، در آینده بچه ضعیف تری خواهی داشت اما مگر می شود مادران با خیال راحت زندگی شان را ادامه دهند؟! هزار و یک فکر در مورد بیماری فرزندشان می کنند در صورتی که ممکن است مشکلش یک آلرژی ساده باشد.

امروز می خواهم به شما چند نرم افزار عالی را پیشنهاد کنم که با وجود آن ها تا حد زیادی راجع به بیماری ها و داروها و… آشنا شوید.

 

Baby and Child First Aid

این نرم افزار بهترین پیشنهاد برای کسانی است که می خواهند برای خود و فرزند دلبندشان آرامش کسب کنند. در این نرم افزار ویدئو و توصیه های لازم و یا تست ها احتمالی وجود دارد.

همیشه بزرگان ما به ما توصیه کرده اند که باید از احوالات بدن خود آگاه باشیم. یعنی حداکثر در چهل سالگی باید کاملا نسبت به نیاز ها و حساسیت های بدنشان آگاهی داشته باشند. یکی از مزایای این روش این است که به شما این امکان را می دهد که مشکلات و یا بیماری های بوجود آمده را ثبت کنید. خوبی این کار در این است که شاید این رکورد های مختلف در ادوار متفاوت به دیگران یا به پزشکتان در آینده کمک کند تا بیماری احتمالی را بهتر یا سریعتر پیش بینی کند. چیزی شبیه پرونده پزشکی برایتان می سازد. کاری که سال هاست قرار است در ایران عملی شود ولی متاسفانه همچنان خبرهای خوبی از آن در دسترس نیست.

راجع به بیماری ها بیشتر بدانیم

WebMD 

مزیت این نرم افزار در این است که شما در هر لحظه می توانید با وارد کردن علائمی که احساس می کنید، به طور تقریبی نوع احتمالی بیماری و درمان آن را در نرم افزار با دسترسی به اینترنت ببینید. مطمئنا برای شما بسیار سخت است که تمامی دستورات کمک های اولیه را یاد بگیرید.  اما فراگرفتن این کمک ها را همیشه یکی از مهم ترین نیازها برای خود احساس کرده اید. نرم افزار WebMD  این امکان را به شما می دهد تا با خیال راحت هر زمان که احساس نیاز کردید، به این نرم افزار رجوع کرده و داشته هایتان را نیز مرور کنید.

نرم افزار های حوزه سلامت

ویژگی های این نرم افزار

امکان چک کردن علائم – آن قسمت از بدن خود را که در آن احساس ناراحتی می کنید انتخاب می کنید و موارد و شرایط که ممکن است رخ دهد را میبینید.

یادآور داروها و نکات درمانی – برنامه های درمانی تان را در این جا ببینید. شما می توانید عکس قرص ها با دوز مورد نیاز در هر روز را به شما یادآوری می کند.

درمان و داروها – دیتابیس قوی که در این جا وجود دارد شما را با انواع داروها و عوارض جانبی شان، آشنا می کند.

کمک های اولیه – برای دسترسی به کمک های اولیه در این نرم افزار نیازی نیست به اینترنت متصل شوید.

مراکز  درمانی – نزدیکترین مراکز درمانی، بیمارستان و یا داروخانه ها را می توانید در این نرم افزار مشاهده کنید.

محل مراکز درمانی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *