مزایای داشتن یک پانل دوش ارزان قیمت

داشتن یک حمام مجهز و زیبا علاوه ‌بر پاکیزگی‌، به دکوراسیون داخلی آن هم بستگی دارد که نه‌تنها باعث حفظ نظافت می‌شود بلکه انرژی و آرامش خاصی به شما منتقل می‌کند. اکثر خانه‌ها در سال‌های اخیر فقط دارای یک دوش ساده بودند تا اینکه کم‌کم با پیشرفت تجهیزات خانگی، پانل دوش وارد خانه‌های مردم شد و حمام‌ها را به‌شکلی زیبا، خاص و کاربردی تبدیل کرد.

دراین مقاله قصد داریم شما را با این دوش‌ها و کاربرد و مزایا آن آشنا کنیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

پانل دوش چیست؟

پانل دوش یک محصول حرفه‌ای با کاربردی بهتر از دوش‌های معمولی است. در پانل دوش پاشش آب از جهت‌های مختلف خواهد بود که پیشنهاد می‌شود برای پخش نشدن آب، روی کف زمین از زیردوشی با پانل دوش استفاده شود.

پانل‌های دوش معمولا اندازه بزرگتری نسبت به دوش‌های قدیمی دارند که ارتفاع آن‌ها 150 تا 200 سانتی‌متر، و در عرض 25 تا 35 سانتی‎‌متر ساخته ‌شده و برروی سطح آن تعدادی سر دوش از بالا به پایین قرار گرفته است.

تجهیزات این دوش به‌صورت مجزا نیست، بلکه تمام وسایل و امکانات آن فقط درون یک پانل قراردارد.  تجهیزات یک پانل دوش مدرن شامل موارد زیر است:

  • دوش سقفی
  • دوش متحرک و دستی
  • وان پر کن
  • ماساژورهای پایین‌تنه
  • ماساژور بالاتنه که شامل قفسه سینه و شکم می‌شود
  • اهرم‌های کنترل آب و ماساژورهای موجود در پنل دوش
  • دوش آبشاری
  • چراغ LED
  • پخش موزیک

کاربرد‌های پانل دوش

یکی از نیاز‌های ضروری برای هرخانه و مکانی که در آن به زندگی و فعالیت می‌پردازیم وجود فضای مناسب برای حمام و دوش‌گرفتن است. این پانل‌ها می‌توانند به‌‌خوبی این نیاز شما رو برطرف کنند.

پانل‌های دوش علاوه ‌بر خانه می‌تواند بهترین گزینه برای راحت دوش‌گرفتن در استخرهای عمومی و خصوصی و همچنین باشگاه‌های ورزشی باشد.

مزایای پانل دوش

پانل‌های دوش در مدل‌های متفاوت و با قابلیت‌های مختلف به‌فروش می‌رسند و مزایای زیادی دارند.در ادامه به معرفی و بررسی مزایای مختلف پانل‌های دوش می‌پردازیم.

نصب آسان

نصب و راه‌اندازی پانل‌های دوش به‌علت ساختار و طراحی که دارد بسیار آسان و راحت است. این دوش ‌بدون اینکه دیواری خراب شود به‌راحتی به لوله‌‌کشی حمام وصل می‌شود و بر روی دیوار مد نظرتان می‌توانید نصب کنید. همچنین در پانل‌های دوش هیچ نشانی از اتصالات و لوله‌ها وجود ندارد.

تنظیم اندازه پانل‌ها

پانل‌های دوش‌ طوری طراحی شده‌اند که ارتفاع آن قابل تنظیم است. بنابراین، هرکسی می‌تواند آن را براساس  اندازه قد خود تنظیم کند.

تعمیر و تعویض پانل‌های دوش

در صورت آسیب‌دیدن پانل‌های دوش، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را تعمیر یا عوض کنید. یکی از ویژگی‌های خوب پانل‌های دوش این است که برای نصب‌کردن آن به هیچ لوازم یا مهره خاصی نیاز ندارند و به‌راحتی خودتان می‌توانید برج دوش را بر روی دیوار سوار کنید.

صرفه‌جویی در مصرف آب                                                                                                                     

همانطور که می‌دانید دوش‌های معمولی، فقط دارای یک سردوش برای شستشو هستند، پس مصرف آب و زمان بیشتری نسبت به پانل‌های دوش دارند و از طرفی دیگر این پانل‌ها، هم اندازه بزرگتری دارند و هم چند نقطه برای آب‌رسانی به کل بدن در آن تعبیه شده‌ است. این باعث می‌شود تا فرد، زمان کمتری را صرف دوش‌گرفتن کند و در نتیجه این امر موجب صرفه‌جویی در مصرف آب خواهد شد.

سهولت در نگهداری

یکی دیگر از مزایای خوب پانل‌های دوش این است که به‌راحتی می‌توانید آن را‌ با یک پارچه نمناک تمیز نگه ‌دارید. برای نگه‌داری وماندگاری بیشتر پانل‌های دوش چند بار در هفته این دوش‌ها را تمیز کنید چون این حرکت تا حد ممکن از  ایجاد سنگ آهک و رسوب جلوگیری می‌کند.

مناسب برای هر مدل حمام

طراحی پانل‌های دوش به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توان در حمام‌هایی با اندازه‌های متفاوت کوچک و بزرگ نصب کرد.

قیمت مناسب

‌خرید پانل دوش بسیار مقرون و به‌صرفه است؛ زیرا شما اکنون تمام تجهیزات یک دوش مدرن را به‌صورت مجزا خریداری و حساب کنید می‌بینید که قیمت آن‌ها برای شما چقدر گران تمام می‌شود ولی یک پانل دوش ارزان همه این تجهیزات را باهم دارد و به قیمت مناسب به‌فروش می‌رسد.

پانل دوش از چه متریالی تولید می‌شود؟

این دوش‌ها در انواع فلزی، آلومینیوم و چوبی ساخته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به تفاوت هر یک از این متریال‌ها می‌پردازیم.

دوش استیل

دوش‌های فلزی به‌دلیل اینکه در ساختار آن‌ها از ضدزنگ استفاده می‌کنند، هواداران زیادی دارند. زیرا این ماده موجب زیبایی ظاهری و افزایش مقاومت دوش‌ها در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت می‌شود.

ویژگی‌های دوش آلومینیومی

این دوش‌ها به‌خاطر وزن سبک و قیمت پایینی که دارند، اغلب مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند. همچنین لازم به‌ذکر است که آلومینیوم در برابر اکسیدشدن مقاومت قابل توجهی دارد.

دوش‌های چوبی و مزایای آنها

چوب متریالی است که ظاهر شیک و لوکسی دارد. به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار بوده و به‌دلیل نفوذپذیری کم در برابر رطوبت، هواداران خاص خود را دارد.

پانل دوش ترموزا

حال که شما را با کاربرد، مزایا و طراحی خاص و بی‌نظیر پانل‌های دوش آشنا کردیم به احتمال زیاد علاقه‌مند به مشاهده و خرید این پانل شده‌اید. ما پانل دوش ترموزا را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه اینترنتی به‌عنوان معتبرترین فروشگاه لوازم حمام کشور شناخته ‌شده‌ است. همچنین علاوه بر ثبت سفارش در سایت ترموزا می‌توانید به‌صورت تلفنی و حضوری خرید خود را انجام بدهید.

جمع‌بندی

ویژگی‌های یک حمام مدرن و تمیز علاوه‌ بر حفظ نظافت و پاکیزگی آن، به نوع دوش حمام هم بستگی دارد. چند سالی است با آمدن دوش‌های پانل، حمام اکثر خانه‌ها این زیبایی و تمیزی را به خود دیده ‌است. همچنین دوش‌گرفتن با این پانل‌ها انرژی و آرامش خاصی را به فرد منتقل می‌کند.

پانل دوش دارای انواع تجهیزات هستند که همه امکانات آن درون یک پانل قرار دارد و به‌صورت مجزا نیست. از تجهیزات این دوش‌ها می‌توان به دوش سقفی، وان پر کن، ماساژورها، چراغ LED، دوش آبشاری و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

این دوش‌ها از مزایا وکاربر‌دهای خاصی از جمله نصب آسان، صرفه‌جویی در مصرف آب، تعویض‌کردن راحت این پانل‌ها ‌، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر برای هر مدل حمامی با اندازه کوچک و بزرگ مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *