خرید بلیت مسابقات از سایت گیشه 3 چگونه است؟

خریداری بلیط مسابقات فوتبال در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا از قبیل اسپانیا، آلمان و ایتالیا منحصرا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این امر به نوبه خود به نظم بهتر و برگزاری مناسب‌تر مسابقات کمک می‌کند.

در ایران نیز برای خرید بلیط لیگ برتر یا خرید بلیط مسابقات مهمتر مانند لیگ قهرمانان آسیا یا مسابقات تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی فرآیند خرید اینترنتی بلیط مسابقه فوتبال طراحی و پیش بینی شده است. برای هر مسابقه ظرفیتی اعلام می‌شود، که علاقه‌مندان به ورزش می بایست در قالب ظرفیت اعلام شده نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

خرید بلیط مسابقه از گیشه 3

به این منظور سایت گیشه 3 ایجاد شده است که علاقه مندان می‌توانند از طریق این سایت نسبت به خرید بلیط مسابقات فوتبال اقدام کنند. بلیط بسیاری از مسابقات لیگ برتر از قبیل مسابقات پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز از طریق این سایت به فروش می‌رسد.

دقت داشته باشید، که ظرفیت اعلامی برای فروش بلیط از طریق این سایت در بسیاری از موارد خیلی سریع تکمیل می‌شود و اگر بخواهید در محل مناسبی از ورزشگاه بازی را تماشا کنید حتما باید در زمان مناسب اقدام به خرید بلیط مسابقه نمایید.

در سایت گیشه 3 شما قادر به انتخاب محل نشستن در ورزشگاه هستید. گزینه‌هایی که برای خرید بلیط در اختیار دارید، خرید بلیط جایگاه، روبروی جایگاه، پشت دروازه، پشت دروازه مهمان، طبقه دوم و طبقه دوم مهمان است. علاوه بر این شما باید کد ملی خودتان یا افراد همراهتان را در سیستم وارد کنید تا هم از خرید بلیط تکراری جلوگیری به عمل آید و هم در هنگام کنترل ورود و خروج شما به ورزشگاه، از این کد ملی و کارت شناسایی که باید به همراه ببرید استفاده خواهد شد.

دقت داشته باشید که پس از خرید بلیط، حداقل 3 ساعت قبل از شروع مسابقه در محل ورزشگاه حاضر باشید تا بتوانید به بهترین روش از دیدن مسابقه فوتبال لذت ببرید.

یک دیدگاه در “خرید بلیت مسابقات از سایت گیشه 3 چگونه است؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *