بهترین کرم پودرها در دنیا

کرم پودر یکی از محصولاتی که در میکاپ کاربرد بسیار زیادی داره و با بی عیب و نقص کردن پوست صورت باعث میشه هم کیفیت نهایی میکاپ خیلی بیشتر بشه و هم این که محصولاتِ بعدی که استفاده میکنید خیلی بهتر خودشون رو نشون بدن.

اما همه ی این ها بستگی به این داره که یک محصولِ با کیفیت و خوبی رو انتخاب و استفاده کنید در غیر این صورت نتیجه ی عکس به شما میده. کرم پودری خوبه که مناسب با نوعِ پوست شما باشه، نیازهای پوست رو برطرف کنه و میزانِ کاوری که میخواین رو به شما بده و از همه مهم تر ترکیباتی که در اون استفاده میشه فاقد مواد مضر باشه که آسیبی به پوست شما وارد نکنه. ما در مای سفورا ، به شما بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی رو معرفی میکنیم ، امروز هم تصمیم داریم 5 تا از بهترین

کرم پودر های دنیا رو بهتون معرفی و ویژگی هرکدوم رو بررسی کنیم، پس با ما همراه باشین.


کرم پودر نارس

کرم پودر نارس یکی از سبک ترین محصولاتی که افرادی با پوست نرمال وخشک میتونن استفاده کنند. این محصول تکسچری مایع و بافتی به شدت سبک داره که باعث میشه وقتی اون رو استفاده میکنید به هیچ عنوان روی پوستتون احساس سنگینی نداشته باشید.

موندگاری اون 16 ساعته هست، محصولی ضد انتقاله به این معنی که اگر بعد از میکاپتون نیاز داشتین که لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید، خیالتون راحته که کرم پودر پخش یا محو نمیشه و مهم تر از اون نارس کرمی ضد تعریق و رطوبت هم هست پس میتونید همه جا و در همه هوایی اون رو استفاده کنید.

ترکیباتی که در این کرم پودر به کار رفته باعث رطوبت رسانی به پوست میشه و اون رو خیلی باطراوت و شاداب میکنه برای همین همیشه به افرادی که محصولی با کاور عالی میخوان که پوستشون رو از خستگی و کدری بیرون بیاره، کرم پودر نارس رو پیشنهاد میدیم.

میتونید کرم پودر نارسِ اورجینال رو توی سایت مای سفورا ببینید و اون رو با خیالی راحت از اصل بودنِ محصول تهیه کنید. فرمولاسیون اون دارای ترکیبی از عصاره ی سیب، تمشک و هندوانه هست که همین ترکیب باعث میشه بافت پوست خیلی بهبود پیدا کنه و پوست خیلی جوون و سرحال تر دیده بشه.

نارس رو میتونید روزانه و یا به شکلی حرفه ای استفاده کنید و از مزایای اون بهره مند بشین.


کرم پودر مک

کرم پودر مک، از اون دسته محصولاتی هست که خیلی از افراد اون رو به هیچ عنوان حاضر نیستن با محصولِ دیگه ای عوض کنن. این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه چرا که خاصیتِ آبرسانی داره که باعث میشه کرم روی پوست خشک و کیکی نشه در کنارش خاصیتِ کنترل میزان ترشح چربی رو داره که باعث میشه کرم پودر روی پوست برق نندازه و میکاپ رو چرب نشون نده.

ظاهر نهایی ماتی داره و با موندگاری 24 ساعته ی اون شما خیالتون راحته کل تایمی که روی پوستتونه ، پوست رو بی عیب و نقص و مات نگه میداره. این محصول به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط ریز پوست نفوذ نمیکنه و باعثِ بولد و بیشتر شدن اون ها نمیشه. کاور مک قابل ساخت هست یعنی به میزانی که از اون استفاده میکنید میتونید پوشانندگی طبیعی ، مدیوم و یا فول دریافت کنید و این یکی از بهترین ویژگی ها برای یک کرم پودر هست چرا که همه جوره نیازهای مارو برطرف میکنه.


کرم پودر استی لادر

محصول بعدی کرم پودری اختصاصی برای پوست های نرمال و چرب هست. کرم پودر استی لادر موندگاری 24 ساعته ای داره و ظاهر نهایی اون کاملا مات و مخملی هست ، کاور خیلی خوب و بالایی داره و از همه مهم تر با وجودِ پوشانندگی قوی که داره پوست رو از حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه.

تکسچر استی لادر مایع هست و همین فیدش رو روی پوست خیلی خیلی راحت کرده و فرقی نمیکنه شما در میکاپ مبتدی و یا حرفه ای هستین خیلی راحت میتونید با این کرم پودر کار کنید.

میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه برای همین هم پوستای چرب خیالشون راحته که میکاپشون براق و چرب دیده نمیشه و تا آخرین لحظه مات و یکدست و بدون تغییر باقی میمونه.


کرم پودر هدی بیوتی

یک محصولِ کاملا گیاهی که کاور به شدت قوی داره و با یک یا نهایتا دو پمپ اون میتونید پوستتون رو خیلی خوب کاور کنید. کرم پودر هدی بیوتی اصل رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید و از مزایای بی نظیر اون مثل 24 ساعته بودن، ضدآب،ضدانتقال، ضدتعریق و رطوبت بودن این محصول بهره مند بشین.

این کرم پودر رو به افرادی با پوست چرب که به دنبال یک محصول هستن که کاور خوبی داشته باشه ولی پوستشون رو چرب و سنگین نکنه ، به شدت پیشنهاد میکنیم. اگر پوست نرمال ویا مختلطی دارین پیشنهاد میکنم قبل از این محصول حتما از یک پرایمر مناسب استفاده کنید.


 کرم پودر لورال

آخرین معرفی کرم پودر لورال هست که در دو مدل 24 و 32 ساعته وارد بازار شده و هردوی این محصولات موندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارند.

این کرم رو انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و نرمال میتونن استفاده کنند، یکی از سبک ترین محصولات در دنیاست که پست رو کاور میکنه ولی اصلا روی پوست حس نمیشه و منافذ رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست صورت اجازه نفس کشیدن میده که همین ویژگی هست که باعث میشه آسیب ایی مثل ایجاد جوش و لک به پوست وارد نشه.

کرم پودر لورال تمام عیوب پوست رو از بین میبره ولی اون رو از حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه و به شما پوستی یکدست، بدونِ عیب و با طراوت میده . لورال محصولی ضدآب و مقاوم در برابر انتقال هست و میتونید اون رو برای مراسم و میکاپ های مهمتون استفاده کنید.


با هم بهترین کرم پودرها در دنیا رو شناختیم و دیدیم که هرکدوم چه ویژگی و مزایایی دارند . از مهمترین ویژگی که این 5 کرم پودر به طور مشترک اون رو داشتن این بود که ترکیباتی فاقد مواد مضر دارند و همین باعث میشه هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نکنن. این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید از سایت مای سفورا  تهیه کنید.

در کنار این ها ، در مای سفورا میتونید آموزش های فوق العاده ای رو در رابطه با میکاپ و مشکلات پوستی ببینید و به خیلی از سوالاتتون جواب بدین. در نهایت اگر نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

www.mysephora.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *