بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک‌های لوازم آرایشی کدامند؟

همه‌ی انسان‌ها به زیبا بودن و زیبا دیده شدن علاقه دارند. زیبا بودن اعتماد به نفس را در انسان‌ها افزایش می‌دهد و موجب می‌شود با رضایت بیشتری در اجتماع حضور یابند.

در این میان خانم‌ها به دلیل امیال و احساسات خاص خود، بیشتر از بقیه افراد جامعه به زیباشدن علاقه نشان می‌دهنند و همین امر موجب می‌شود، سعی کنند با استفاده از لوازم آرایشی چهره خود را جذاب‌تر نمایند.

اما امروز تعداد برندها و مارک‌های لوازم آرایشی به حدی زیاد شده است که تقریبا انتخاب محصولات باکیفیت و مرغوب بدون شناخت این برندها، کار بسیار دشواری است. در ادامه این مطلب بهترین مارک لوازم آرایشی 2018 و 10 برند برتر لوازم آرایش را معرفی خواهیم نمود.

حتما بخوانید:

معرفی 10 برند برتر لوازم آرایش

اولین برند برتر لوازم آرایش: لوریل گروپ

این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید لوازم آرایش فرانسوی است. این شرکت با تولید بیش از 500 نوع از انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، در صدر تولیدکنندگان این حرفه قرار دارد.

دومین برند برتر لوازم آرایش: اتود

برند اتود، یکی از برندهای معروف لوازم آرایش کره‌ی جنوبی است که تنوع محصولات آرایشی بهداشتی آن بسیار زیاد است و به علت داشتن کیفیت و تنوع زیاد، در زمان کوتاهی جای خود را در میان برندهای معروف قدیمی لوازم آرایشی بهداشتی باز کرد.

سومین برند برتر لوازم آرایش: رولون

این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید لوازم آرایشی است که بیشترین میزان شهرت خود را مدیون رژ‌لب‌ها و محصولات مراقبت از پوست باکیفیت خود، می‌باشد.

چهارمین برند برتر لوازم آرایش: آون

این برند به دلیل تولید محصولات باکیفیت، در بیش از 140 کشور جهان جای خود را به خوبی باز کرده است.

پنجمین برند برتر لوازم آرایش: کاور گرل

این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید لوازم آرایشی آمریکایی است که به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولاتش، مورد توجه سلبریتی‌های آمریکا قرار گرفته است و همین امر در موفقیت این برند تاثیر بسزایی داشته است.

ششمین برند برتر لوازم آرایش: اورفیلیم

این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید لوازم آرایشی بهداشتی سوئدی است که سهم بزرگی از بازار فروش لوازم آرایشی کل جهان را به خود اختصاص داده است.

هفتمین برند برتر لوازم آرایش: اربان دیکی

این برند در سال 1996 تاسیس شد و به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد، به سرعت جای خود را در بازار فروش لوازم آرایشی باز کرده و تاکنون نیز جایگاه خود را حفظ کرده است.

هشتمین برند برتر لوازم آرایش: مایبیلین

این برند با داشتن محصولات متنوع و باکیفیت در میان فرهنگ‌های مختلف شهرت بسیاری به دست آورده و همچنان نیز در حال پیشرفت است.

نهمین برند برتر لوازم آرایش: مک

این برند با داشتن تنوع بسیار زیاد در محصولات خود، نیاز و سلیقه‌ی اغلب خانم‌ها را در سراسر جهان برآورده کرده و با داشتن محصولات زیبایی خاص، مورد توجه سلبریتی‌ها نیز قرار گرفته است.

دهمین برند برتر لوازم آرایش: کلینیک

ویژگی خاص این برند، تولید لوازم آرایشی متناسب با شرایط جوی و آب و هوایی هر نقطه از جهان است و از این رو، هیچ‌گونه مشکلی در هنگام استفاده از این محصولات ایجاد نخواهد شد.

بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

امروزه استفاده از لوازم آرایشی در سراسر جهان بسیار فراگیر شده است. اما بهتر است برای حفظ سلامت پوست از محصولات ارایشی گیاهی و ارگانیک استفاده کنید. اغلب این محصولات با مواد سازگار با طبیعت ساخته شده است و به همین دلیل از محبوبیت بسیاری برخوردارند.

در ادامه برخی از برندهای معروف تولید لوازم آرایشی گیاهی را معرفی خواهیم کرد.

اولین برند معروف تولید لوازم آرایشی گیاهی برند Pure

این برند که دارای محصولاتی با درصد خلوص بسیار بالاست و متعلق به ایالات متحده می‌باشد. بیشترین محبوبیت این برند به دلیل تولید محصولات آرایشی بهداشتی باکیفیت برای مراقبت از پوست می‌باشد.

اولین برند معروف تولید لوازم آرایشی گیاهی برند بیوتی

این برند در تولید محصولات خود، از منابع انرژی پایدار استفاده می کند و ادعا می کند تمام محصولاتش گیاهی است و بدون هیچ‌گونه سمی تولید شده است.

اولین برند معروف تولید لوازم آرایشی گیاهی برند  Real Purity

لوازم آرایش ارگانیک این برند، برای انواع پوست‌ها و به‌ویژه پوست‌های حساس بسیار مناسب است.

تولید شده برای مجله اینترنتی رازینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *