میز کوچک پامبلی

این مدل میز برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب است

امروزه که فضاهای کوچک مخصوصا در تهران بیشتر از پیش شده است، شاید شما هم برای پیدا کردن وسایل مناسب برای خانه جدیدتان دچار محدودیت شده باشید. خانم ها با سلیقه همیشه به دنبال بهترین دکوراسیون ها برای آپارتمانشان هستند.

بعضی وسایل در خانه هستند که میتوانید از آن ها برای چندین کار استفاده کنید و این گونه فضای خود را بازتر کنید. برای مثال برای شما ایده آل نیست که بتوانید از میز جلو مبلتان به عنوان میز تحریر نیز استفاده کنید؟ یا مثلا کتاب های اضافی تان در خانه را زیر داخل این میز جای دهید؟

میز کوچک پامبلی

مدل میزی که در زیر نشان داده می شود تمام این ویژگی ها را دارد. روی این میز می توانید لم دهید و استراحت کنید، پاهایتان را روی آن دراز کنید و اگر لازم بود، روی آن شام بخورید و داخلش نیز کتاب هایتان را جای دهید.

[arpw limit=”1″ thumbnail=true]

 

میز کوچک پامبلی

متاسفانه پیدا کردن این وسایل در مغازه ها کار سختی است و معمولا افراد مجبور می شوند سفارش ساخت این مجموعه ها را به جایی بدهند که کمی هزینه بر خواهد شد. اما اگر با گردش در بازارهای مبل یافت آباد و حسن آباد نتوانستید مورد مناسبی پیدا کنید بهتر است به فکر ساخت این مجموعه های زیبا و کم جا را به یک تولیدی بدهید.

میز کوچک پامبلی

البته ممکن است در برابر کارایی مناسبش برای بسیاری از خانه ها، هزینه ای که برای آن می کنید اصلا به چشم نیاید. بعضی وسایل خانه زیبایی خانه را دوچندان می کنند و هم کارایی زیادی دارند و جای کمی می گیرند. طراحی این میزها می تواند با توجه به سلیقه شما متفاوت باشد.

میز کوچک پامبلی

مقاله های رازینه در مورد وسایل کم جا در آپارتمان‌ها را دنبال کنید.

۲ دیدگاه در “این مدل میز برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *