اهتزاز پرچم ایران در دهکده‌ی بازی‌ها

اهتزاز پرچم ایران در بازی‌های آسیایی همراه با عکس

امروز صبح پرچم جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسئولان کاروان ورزشی ایران در دهکده‌ی بازی‌های آسیایی به اهتزاز در آمد.

برافراشتن پرچم کشورهای شرکت‌کننده یکی از برنامه‌های اصلی ستاد برگزاری همه‌ی بازی‌ها است. این مراسم در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نیز با تشریفات مخصوصی برگزار می‌شود.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم اهتزاز پرجم جمهوری اسلامی ایران ساعت 9 صبح به وقت محلی با حضور مسئولان ستاد برگزاری بازی‌ها، نصراله سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی معاون کاروان و تعدادی از ورزشکاران فدراسیونهای حاضر در دهکده بازی‌ها برگزار شد.

مراسم اهتزاز پرچم‌ها برای هر سه کشور به طور همزمان و در زمان‌هایی مشخص انجام‌ می‌شود. امروز همزمان با پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم کشورهای ویتنام و سنگاپور نیز به اهتزاز در آمدند.

در این دوره از بازیها 280 ورزشکار مرد، 98 ورزشکار زن و در مجموع 378 ورزشکار ایرانی در 42 رشته ورزشی به میدان خواهند رفت.

در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، 378 ورزشکار ایرانی در 42 رشته‌ی ورزشی به رقابت می‌پردازند. از این تعداد 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن هستند. اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز 214 نفر هستند.

اهتزاز پرچم ایران در بازی‌های آسیایی
اهتزاز پرچم ایران در بازی‌های آسیایی
مراسم اهتزاز پرچم ایران
مراسم اهتزاز پرچم ایران

عکس ها: جاوید نیک پور

منبع: اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *