آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

سال های زیبایی در همه ی زمینه های زیبایی دارای تخصص هستند مانند خدمات مراقبت از مو، میکاپ صورت، خدمات ناخن و … در متن زیر درباره ی شاخه هایی از این خدمات توضیحاتی داده شده است.

بوتاکس مو

 مو از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در زیبایی زنان و مردان می باشد و با گذشت زمان و افزایش سن به دلایل مختلف طراوت و تازگی آنها کاهش پیدا می کند. علاوه بر افزایش سن، رنگ کردن مداوم موها و استفاده بیش از اندازه از اتو و سشوار و حتی تغذیه نامناسب همگی می توانند به مرور منجر به ایجاد ترک و شکستگی در سطح مو و همچنین نازک شدن آنها و داشتن حالت مجعد و وز شود. بوتاکسِ مو از جمله روش های بسیار مناسب برای ضخیم شدن تارهای مو و بهبود موخوره و ترک و شکافتگی های آن می باشد که با مواد طبیعی و انواع ویتامین ها انجام میشود.

ترکیبی از انواع ویتامین های مختلف از جمله ویتامین B6 و E و کلاژن و روغن خاویار و همچنین مواد مرطوب کننده و آبرسان در بوتاکس مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد به صورت مستقیم روی موها قرار گرفته و سطح مو را به مرور بهبود داده و منجر به پر شدن موها و خوش حالت شدن آنها خواهد شد. بوتاکس تراپی مو و استفاده از ویتامین ها و پروتئین و لیپیدهای مورد نیاز مو تاثیرات چشمگیری دارد و در بازه زمانی کوتاه می تواند نتیجه آن را مشاهده کنید. از بهترین مزایا و فواید بوتاکس تراپی مو می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • پر شدن سطح نازک شده مو با مواد پروتئینی
  • از بین بردن موخوره و شکافتگی های سر مو
  • بهبود آسیب های وارد شده به موها به دلیل استفاده زیاد از رنگ و سشوار

 آرایش چشم

چشم ها از مهم ترین و تاثیرگذارترین اعضا در صورت می باشند و بیشترین جلوه را دارند. به همین دلیل نقش مهمی در میکاپ داشته و می توان گفت بیشترین تایم در آرایش به مژه و سایه و خط چشم اختصاص داده میشود. به دلیل تنوع بسیار زیادی که در سبک های مختلف میکاپ وجود دارد، سوال این است که بهترین آرایش چشم کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، نمی توان به طور دقیق یک آرایش خاص را انتخاب و آن را مناسب برای همه افراد در نظر گرفت. بهترین گزینه در میان مدل های مختلف میکاپ لازم است بر اساس فاکتورهای زیر انتخاب شوند:

  • فرم و حالت چشم هایتان چطور است؟ چشم های کشیده و درست دارید یا گرد و ریز هستند؟ چشم هایتان گرد و درشت هستند یا ریز و کشیده؟
  • فرم صورتتان چطور است؟ صورت تپل و گرد دارید یا لاغر و کشیده؟
  • به دنبال آرایش دخترانه هستید یا هدف آرایش چشم عروس است؟
  • به چه سبک میکاپ علاقه مند هستید؟ آرایش های لایت و ساده و اروپایی را انتخاب می کنید یا شلوغ و عربی و هندی؟
  • رنگ پوست تان روشن است یا تیره؟
  • ابروهای پهن دارید یا نازک؟
  • فاصله چشم تا ابرو زیاد است یا پلک هایتان پف زیادی دارد و فاصله کمی بین ابرو و چشم وجود دارد؟

آرایش چشم درشت

یکی از بهترین گزینه ها برای میکاپ، چشم های درشت می باشد که با کمی سایه و خط چشم می توان حالت فوق العاده زیبایی به آنها بخشید و جلوه زیادی دارند. اگر چشم های درشت و برجسته ای دارید، کافیست مراحل زیر را در حین میکاپ اجرا کنید:

  • مرتب کردن ابروها و پهن کردن آنها با مداد اولین گام در آرایش می باشد. ابروهای پهن باعث میشود چشم جلوه بهتری داشته باشد.
  • برای جلوگیری از پخش شدن سایه، روی پلک ها کمی پرایمر بزنید.
  • تیرگی و لک و کک و مک اطراف چشم را با کانسیلر بپوشانید.
  • اگر چشم هایتان درشت و کشیده هستند، سایه قهوه ای کمرنگ را انتخاب کنید و برای گوشه های چشم بهتر است رنگ های مات استفاده نمایید. برای چشم های برجسته سایه های تیره گزینه مناسب تری خواهند بود
  • اگر پوستتان زیاد روشن نیست و رنگ چشم ها مشکی نمی باشند، خط چشم مشکی را انتخاب کنید. خط چشم بهتر است در راستای مژه ها باشد و قسمت انتهایی و بیرونی چشم کمی بالدار و کوتاه باشد.

با در نظر گرفتن این شیوه برای آرایش چشم درشت می توانید چشم های کشیده و خوش فرمی ایجاد کنید و نتیجه فوق العاده ای دارند. البته توجه داشته باشید که خط چشم نباید خیلی کشیده باشد و ترجیحا یک چهارم سانتیمتر باشد.

کاشت ناخن

کاشت ناخن به دلایل مختلفی از قبیل مشکلات ژنتیکی، عادت به جویدن ناخن و آسیب وارد شدن به آنها در حین کار و سایر شرایط ممکن است فرم و حالت زیبای ناخن ها تا حد زیادی از بین برود.  با توجه به اینکه زیبایی دست ها تا حد زیادی به شکل و فرم ناخن ها وابسته می باشد، به همین دلیل با  شیوه های مختلف تلاش میشود نواقص آنها برطرف شوند. به مجموعه فعالیت هایی که در آنها چند لایه از مواد پودری و ژل و غیره روی سطح ناخن طبیعی قرار گرفته و با چسب های مخصوص متصل میشوند، کاشت ناخن گفته میشود. برخلاف کاشت مو، در اینجا منظور از کاشت استخوان ناخن طبیعی نیست، بلکه مواد شیمیایی برای شکل دهی به فرم و حالت استفاده میشوند. از مهم ترین ویژگی های کاشت ناخن می توان به عدم رشد آنها به مرور زمان اشاره نمود. علاوه براین، به مرور زمان و با رشد ناخن طبیعی فرد لایه رویی نیاز به ترمیم داشته و ماندگاری آنها دائمی نیست.

دست یکی از مهم ترین اعضای بدن بوده و زیبایی انگشتان و تمیز و مرتب بودن ناخن ها می تواند تاثیر فوق العاده ای بر زیبایی آن داشته باشد. به همین دلیل اغلب خانم ها توجه ویژه ای به ناخن ها داشته و با تکنیک های مختلف به آنها فرم و حالت می دهند. مانیکور یکی از تکنیک های کاربردی برای زیباسازی ناخن های دست می باشد که مجموعه ای از اقدامات از قبیل سوهان زدن ، از بین بردن و حذف کوتیکول و پوست اضافه اطراف ناخن، فرم دهی و ماساژ انگشت و ناخن ها را شامل میشود. در این روش با ابزارهای مختلف از قبیل ناخن گیر، نیپر و پوشر ناخن ها فرم دهی شده و کوتیکول ها از روی سطح آن جدا شده و در نهایت با سوهان های مخصوص سطح آنها کاملا صاف و براق خواهد شد.

از مهم ترین ویژگی های مانیکور می توان به عدم استفاده از پوشش و ناخن های مصنوعی اشاره کرد. به همین دلیل فرم و حالت ناخن ها کاملا طبیعی بوده و بر حسب سلیقه فرد در آخرین مرحله می توان از لاک به رنگ دلخواه استفاده نمود.

آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

ناخن از مهم ترین بخش های تاثیرگذار بر زیبایی دست می باشد و به همین دلیل تمام خانم ها از کودکی تا بزرگسالی و حتی سالمندی توجه ویژه ای به آنها دارند. علاوه بر لاک زدن معمولی بر روی ناخن های طبیعی، استفاده از تکنیک ها کاشت ناخن باعث میشود بسیاری از مشکلات و نواقص آنها برطرف شده و در نهایت دست هایی بسیار زیبا داشته باشید. با توجه به اینکه بازار کار کاشت ناخن در ایران و سایر کشورها بسیار پردرآمد است، به همین دلیل از مدارک بین المللی دوره های آموزش کاشت ناخن آن می توان بعد از مهاجرت نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *