هدیه برای جشن سالگرد ازدواج

چند پیشنهاد عالی برای هدیه سالگرد ازدواج

چند روز به سالگرد ازدواجتان مانده است؟ دوست دارید یک هدیه سالگرد ازدواج شگفت‌انگیز و جذاب برای همسرتان بخرید و او را سورپرایز کنید؟ ایده‌های زیر به شما دید خوبی برای یک خرید موفق می‌دهند. تهیه اسباب و وسایل این جشن باید برای شما یک سرگرمی به تمام عیار باشد.

آباجور و چراغ‌خواب رمانتیک درست کنید

مناسب‌ترین هدیه برای اولین سالگرد ازدواج چیزی است که ماندگاری بالایی داشته باشد تا سال‌های سال بتوان آن را همراه خود داشت و به عنوان یاد و خاطره اولین سالگرد ازدواج آن را حفظ کرد. به تازگی چراغ خواب‌هایی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با دادن عکس خود، یک چراغ خواب با طرح دلخواه خود تهیه کنید. چه چیزی بهتر از این است که عکسی دو نفره را با طرحی عاشقانه تهیه کنید و به همسرتان به عنوان هدیه سالگرد ازدواج دهید. این کادو در عین خلاقانه بودن، ماندگاری بسیار بالایی هم دارد و اختصاصی برای شما خواهد بود.

ساعت ازدواج درست کنید

یک ساعت ساده بخرید و زمینه آن را خودتان با یک عکس رمانتیک یا عکسی از خودتان تزئین کنید. با این کار هر روز صبح این هدیه زیبا را می‌بینید و به یاد روزهای اول ازدواجتان می‌افتید. این یک هدیه سالگرد ازدواج به یادماندنی برای خودتان و همسرتان خواهد بود.

جاکلیدی ست تهیه کنید

یک ایده خلاقانه جالب دیگر تهیه یک جاکلیدی ست است. وقتی این اگر این جاکلیدی ها را کنار هم قرار بگیرند، به هم جذب می‌شوند و یک قلب تشکیل می دهند. شما می توانید اسم خود و همسرتان را روی این جاکلیدی ها که از جنس استیل ضد زنگ هستند حکاکی کنید. این هدیه در عین زیبایی، بسیار منحصربفرد است.

هدیه‌های کوچک و ارزان به او بدهید

هدایای گران قیمت تنها یک هدیه خواهند بود که دیر یا زود دلتان را می‌زند و هیچ‌وقت با هدیه‌ای که در عین سادگی و قیمت پایین، مفهومی شخصی به ذهن متبادر می‌کند قابل مقایسه نیست.

حتما ایده‌های بسیار زیادی با هزینه‎های سرسام‌آور وجود دارد ولی بهتر نیست که خلاق باشید و خودتان را فقط به 50 هزار تومان محدود کنید؟ حالا با این 50 هزار تومان یک جعبه پر از شکلات مورد علاقه‌اش بریزید و در آن‌ یک یادداشت محبت‌آمیز بگذارید. ممکن است این کار وقت زیادی از شما بگیرد ولی همین صرف کردن وقت برای او تحسین برانگیز خواهد بود.

چاپ عکس‌های زیبا

عکس‌های به یاد ماندنی‌تان را روی پیراهن و … چاپ کنید و به او هدیه دهید. شک نکنید وقتی از هم دلگیر هستید این هدیه‌های کوچک در سالگرد ازواج، بهانه‌های زیبایی برای بوجود آوردن لحظه‌های شاد برایتان خواهند بود.

حتما بخوانید:

چند ابده شگفت‌انگیز برای جشن سالگرد ازدواج

برای کادو تولد فکری کرده‌اید؟

یک آزمایش حاملگی که نتیجه‌اش مثبت باشد به او بدهید

البته این کار برای کسانی که مدت‌هاست آرزوی بچه دار شدن دارند، شاید جذاب باشد و هر دو را امیدوار کند ولی یادتان باشد که بعد از 4 بچه دیگر از این ایده‌ها استفاده نکنید!

از عشاق معروف پوستری تهیه کنید

برای این کار عکس شخصیت‌هایی مثل تارزان و جین، میکی‌موس و مینی‌موس را چاپ کنید و در وسط این شخصیت‌ها اسم و عکس خودتان را با حروف بزرگ‌تر و پررنگ‌تر قرار دهید و آن را در قاب رمانتیکی به عنوان هدیه سالگرد ازدواج در نظر گرفته‌اید قرار دهید.

بن‌های خرید و تفریح به او بدهید

حداکثر تا سقف 100 هزار تومان، برایش فاکتورهایی از خرید اجناس مختلف قرار دهید. برای مثال خرید بستنی، رفتن به سینما، شهربازی، بازی مخصوص یا … به این ترتیب خریدها را برچسب گذاری کنید و با هم اوقات خوشی را بگذرانید.

تهیه پازل 1000 تکه

پازلی از یکی از عکس‌های مراسم ازدواجتان درست کنید تقریبا ماه‌ها طول می‌کشد تا این عکس زیبا تهیه شود. با این کار شما پازلی خواهید داشت که هر روز عشقتان را به شما یادآوری می‌کند.

ساخت ویدئو کلیپی از عکس‌های دونفره

یک کلیپ از خاطرات یک‌ساله‌تان تهیه کنید و با یک موسیقی زیبا آن را همراه کنید. وقتی همسرتان این کار را ببیند حتما شوکه خواهد شد مخصوصا اگر کاملا غافلگیرانه این کار را انجام دهید. این خودش بخش بزرگی از مراسم جشنتان را تشکیل خواهد داد. هدیه ای از این بهتر برای سالگرد ازدواج و هدیه به همسر پیدا نمی کنید.

به همسر خود سبد عشق هدیه کنید

سبدی پر از چیزهای مورد علاقه‌ی او، اشیا خوشبو، آب‌ نبات‌، خرس‌های سفید با رایحه شکلات یا قلبی قرمز و صورتی با گل رزی به نام او و … تهیه کنید. یک جعبه هزار کادویی!

 

امیدواریم این مطلب از مجله اینترنتی رازینه توانسته باشد به شما کمک کند تا هدیه ای برای همسر خود پیدا کنید و بتوانید یک هدیه سالگرد ازدواج مناسب به همسر خود هدیه کنید.

۲ دیدگاه در “چند پیشنهاد عالی برای هدیه سالگرد ازدواج”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *