زنان در کاراته جاکارتا

ایران در هفتمین روز از مسابقات آسیایی جاکارتا 2018

لحظه به لحظه با روز هفتم بازی های آسیایی از اندونزی

در 7 روز اخیر بازی های آسیایی آسیایی اندونزی کاروان ورزشی ایران صاحب 34 مدال شد که حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی در کشتی آزاد درخشیدند و صاحب مدال طلا شدند. محمدعلی گرایی و حسین نوری در کشتی فرنگی جایگاه اول را کسب کرد و سعید رجبی و میرهاشم حسینی درتکواندو موفق به دریافت مدال طلا شدند.

سهراب مرادی در وزن 94 کیلوگرم، با بالا بردن وزنه 189 کیلوگرمی در حرکت یکضرب  توانست شاهکاری به جای گذارد و رکورد جهانی را بشکند.

ورزشکاران در جاکارتا

کیانوش رستمی با وجود تلاش های فراوان نتوانست به مدالی دست یابد و دست خالی این مسابقات را ترک می کند. حرف و حدیث های فراوانی پشت کیانوش رستمی می گردد از جمله این که مربی او در قاب تلویزیون همراهش دیده نمی شده و حاکی از این است که بار دیگر با مربی اش دچار تنش شده و با انتخاب های اشتباه مجبور است جاکارتا را سرافکنده ترک کند. سوال این جاست که آیا واقعا غرور یک ورزشکار باید بر عقلش آن چنان پیشی بگیرد که اجازه اظهار نظر به دیگران را هم ندهد و سرمایه گذاری که این کشور  برای او کرده است را فقط با غرورش پوچ و بیهوده کند؟ اخلاق پهلوانی کجاست؟!

با آن که انتظار ها از حمیده عباسعلی بیشتر بود و او در دوره پیشین توانسته بود ما را صاحب مدال طلا کند، ولی متاسفانه این بار او در مرحله نیمه نهایی به حریف ازبکی باخت و به مدال برنز رسید.

در رشته کاراته سجاد گنج زاده توانست در دیدار فینال مدال طلای بازی های آسیایی را از آن خود کند و یک مدال رنگارنگ دیگر به افتخارات ما اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *