شرکت در عصر جدید

نحوه شرکت در مسابقه عصر جدید احسان علیخانی

برنامه مسابقه عصر جدید، یک مسابقه استعدادیابی است که به منظور کشف استعداد‌های مردم در جهت شکوفایی آن‌ها در سال جاری برگزار می‌شود. این برنامه در زمینه‌های مختلفی مثل فرهنگی، ورزشی و سرگرمی فعالیت خواهد کرد.

کسانی که تمایل به شرکت در مسابقه عصر جدید یا ثبت نام در مسابقه عصر جدید دارند، باید با ارائه یک ویدئو در این زمینه مهارت و استعداد خود را نشان دهند. تیم داوری مسابقه عصر جدید در حال بازبینی ویدئوهای ارسالی علاقه‌مندان است. مسابقه تلویزیونی عصر جدید، مانند اکثر برنامه‌هایی که اجرا شده و می‌شود به صورت جمعی و با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

نحوه شرکت در مسابقه عصر جدید

برای شرکت در مسابقه عصر جدید و یا ثبت نام در مسابقه عصر جدید شما باید کلیپی از خود ضبط کرده و استعداد خود را به نمایش بگذارید، سپس این کلیپ را به سایت مسابقه عصر جدید ارسال کنید.

زمان پخش مسابقه عصر جدید

مسابقه تلویزیونی عصر جدید، به گفته علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما، بهمن ماه امسال از شبکه سه سیما پخش می‌شود. مسابقه تلویزیونی عصر جدید احتمالا یک یا دو شب در هفته بعد از خبر 22 پخش می‌شود. عصر جدید در 52 قسمت 70 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

مجری برنامه مسابقه استعدادیابی عصر جدید

احسان علیخانی، مجری محبوب بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی که سابقه چندین ساله  تهیه کنندگی و اجرای برنامه ماه عسل را دارد، در مسابقه عصر جدید علاوه بر مجری‌گری تهیه کنندگی کار را نیز به عهده دارد. او که سابقه تهیه کنندگی برنامه‌هایی مانند« جشن سالگرد شبکه سه»، « سه ستاره»، « بهار نارنج»، « صبح آمد» و « جشن قهرمان قهرمانان» و فیلم« بدون تاریخ بدون امضاء» را دارد، با استقبال چشمگیری از سمت علاقه‌مندان مواجه خواهد شد.

هیئت داوران مسابقه استعدادیابی عصر جدید

به نقل از روابط عمومی صدا و سیما شبکه سه، رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران مسابقه استعدادیابی عصر جدید خواهند بود. استعدادهایی در زمینه ورزشی، هنری و سرگرمی توسط داوران این برنامه انتخاب خواهد شد.

طراحی دکوراسیون برنامه عصر جدید

این مسابقه که با حضور مردم برگزار می‌شود با ایجاد دکوربندی‌های مناسب به این منظور طراحی شده است. طراحی دکور این برنامه زیر نظر سیامک احصایی، بازیگر و طراح دکور قدیمی سینما و تلویزیون انجام می‌شود. موسیقی‌های تاثیرگذار این رقابت بزرگ نیز، توسط آریا عظیمی نژاد، از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شود.

هیئت انتخاب این برنامه تلویزیونی برای دور مقدماتی مسابقه، به بررسی ویدئو‌های ارسالی شرکت‌کنندگان می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *