بازی ایران و ژاپن

زمان بازی ایران و ژاپن

فردا، سه شنبه هشتم بهمن ماه، تیم‌ ملی ایران با حضور در رقابت یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود. هر دو تیم ایران و ژاپن برای رسیدن به فینال رقابت‌ها، انگیزه‌ی بالایی دارند. طرفداران تیم ملی ایران نیز امیدوارند پس از سال‌ها، جام قهرمانی به ایران برسد.

آخرین بازی رسمی ایران و ژاپن به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 باز می‌گردد. آخرین دیدار دو تیم در جام ملت‌های آسیا نیز مربوط به سال 2004 است. 15 سال پیش یعنی زمانی که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی بود، ایران توانست مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد. ایران و ژاپن، در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها با یکدیگر دیدار داشتند.

ایران و ژاپن در بازی سوم دور گروهی، مقابل یکدیگر قرار گرفتند. آن مسابقه بدون گل به پایان رسید. در سال 2004، سامورایی‌ها به قهرمانی رسیدند و ایران با شکست برابر چین، در نیمه‌نهایی در جایگاه سوم قرار گرفت.

فردا دوبار قرار است ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر بروند؛ اما، بازی آن‌ها این بار در شرایطی متفاوت برگزار خواهدشد. اول این که هم اکنون کارلوس کی روش، سرمربیگری تیم ایران را بر عهده دارد و در آن زمان برانکو بر نیمکت ایران می‌نشست. دیگر این که حتی اگر در 90 دقیقه بازی دو تیم به تساوی برسند، بازی به وقت اضافه و پنالتی خواهدرفت.

دیدار ایران و ژاپن ساعت 17:30 دوشنبه در ورزشگاه هزا بن زاید شهر العین برگزار می‌شود.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *