اعتکاف در حرم امام رضا (ع)

نحوه ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا (ع)

اعتکاف، تجربه‌ای معوی است که تاثیر بالا بر روحیه فرد می‌تواند بگذارد. حال اگر اعتکاف در حرم اما رضا (ع) صورت پذیرد، بار معنوی این تجربه دوچندان خواهدشد. اگر علاقه‌مند به اعتکاف در حرم امام رضا (ع) هستید، می‌توانید برای آشنایی با نحوه ثبت نام در این طرح، به ادامه‌ی مطلب توجه کنید.

تاریخ و چگونگی ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد و شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی در سال ۹۸-۱۳۹۷ که از بزرگترین اعتکاف‌های کشور به حساب می‌آید، به شرح ذیل اعلام شد:

۱-ثبت نام اولیه از تاریخ 1397/11/01 الی 1397/11/14 و با استفاده از سایت ستاد اعتکاف آستان قدس رضوی و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۰۰۸ صورت می‌گیرد.

برای ثبت نام اینترنتی در اعتکاف حرم امام رضا (ع) روی اینجا کلیک کنید.

۲-امسال نیز مانند سال گذشته افزون برثبت نام ویژه مسجد جامع گوهرشاد پذیرش در شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی نیز با استفاده از سایت ستاد اعتکاف آستان قدس و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۰۸ انجام می‌پذیرد.

۳-مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی عبارتند از : مسجد صدیقیها، مسجدالرضا(ع) مصلی، مسجد ملا هاشم، مسجدالرضا(ع)خواجه ربیع، مسجدالرضا(ع) احمدآباد و مسجد امام خمینی(ره).

۴-با توجه به پیش‌بینی فراوانی متقاضیان، پذیرفته‌شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ 18/11/1397 تنها از طریق همان سایت و فرستادن پیام کوتاه اعلام خواهدشد.

۵-متقاضیانی که در سه سال گذشته پذیرفته شده و بنا به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده‌اند، مجاز به شرکت در مراسم امسال نمی‌باشند.

۶-متقاضیان باید تمامی شرایط اعلام شده در زمان ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند؛ در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهندداشت.

تمام مردم دنیا امکان ثبت نام در این طرح را دارند و بنا بر پیش‌بینی‌ها، بیش از دو هزار نفر امکان حضور در این مراسم معنوی را خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۳۶۳۵ و ۳۲۰۰۳۰۶۰ تماس بگیرند.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *