لیست بهترین ساعت هوشمند زنانه و دخترانه در سال 1401

امروزه، ساعت‌های هوشمند، به محصولات پرفروش، جذاب و خوش‌قیمت بازار تبدیل شده‌اند که با اتصال به گوشی و داشتن انواع حسگرها، نه تنها اطلاعات زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند، بلکه بهترین گزینه برای کنترل سلامت بدن هستند.

در ادامه این مطلب، قصد داریم تا بهترین ساعت‌ های هوشمند زنانه زیبا در سال 2022 را معرفی کنیم.

بهترین برندهای ساعت ‌های هوشمند زنانه 1401

به طور کلی، در یک ساعت هوشمند، هیچ‌چیز به اندازه باتری و کیفیت نمایشگرش اهمیت ندارد.

قطعاً برندهایی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی بهترین برندهای ساعت هوشمند در بازار ایران‌ به شمار می‌آیند. البته برندهایی مانند موتورولا، فسیل، آنر یا گانرین (برندهای محصولات ورزشی و لاکچری) نیز گجت‌های باکیفیتی‌اند.

اگر به دنبال ساعت‌ هوشمند با کیفیت و امکانات مناسب و با قیمت نهایت تا 1 میلیون تومان هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برندهایی مانند Omthing (او-ام-تینگ)، Haylou (هایلو)، Maimo (مایمو)، Mibro (میبرو)، ImiLab (آی-می-لب)، شیائومی، لنوو و ریلمی است.

بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه زیبا در سال 2022 (زیر یک میلیون تومان): هایلو مدل LS02

هایلو جزء زیرمجموعه‌های موفق شیائومی است. هایلو LS02 از 12 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به نمایشگر 1.4 اینچی، باتری 260 میلی‌آمپر ساعتی (دوام تا 20 روز تنها با یکبار شارژ) و سنسورهایی مانند شمارش‌گر ضربان قلب، گام‌شمار، شتاب‌سنج و غیره است.

قیمت حدودی: 619.000 تومان

بهترین ساعت هوشمند زنانه تا 1 میلیون تومان: Amazfit Bip Lite

امیزفیت بیپ لایت با استاندارد IP68 (مقاوم در برابر آب و گردوغبار)، محصولی پرفروش و مجهز به نمایشگر با کیفیت و با عملکرد عالی زیر نور شدید است.

این گجت از چندین حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به علاوه، مجهز به حسگرهایی مانند شمارش ضربان‌ قلب، شتاب‌سنج، گام‌شمار، سنجش نور محیط و غیره است و با iOS  (ورژن 9 و بالاتر) اندروید (ورژن 4.4 و بالاتر) سازگار است.

قیمت حدودی: 998.000 تومان

تا سقف 2 میلیون تومان

شیائومی می‌واچ لایت

این محصول ضدآب و ضد گرد و غبار، جزء پرفروش‌ترین اسمارت‌واچ‌های شیائومی است که از زبان فارسی، 11 حالت مختلف ورزشی، نسخه بلوتوث 5 و NFC پشتیبانی می‌کند. می‌واچ لایت، مجهز به نمایشگر  با کیفیت 1.4 اینچی از جنس TFT است.

قیمت حدودی: 1.339.000 تومان

Maimo WT2105

مای‌مو جزء زیرمجموعه‌های شیائومی و یک ساعت تمام‌عیار و ضدآب با پشتیبانی از چندین حالت ورزشی، دستیار صوتی الکسا و شارژدهی بسیار بالاست.

قیمت حدودی: 1.020.000 تومان

تا سه میلیون: امیزفیت GTR 2E

این محصول لاکچری مجهز به نمایشگر با کیفیت 1.39 اینچی و با وضوح تصویری عالی است که به دلیل داشتن انواع حسگرهای ورزشی و حرکتی، بیشتر فعالیت‌های ورزشی را پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است باتری این ساعت با یکبار شارژ، در صورت استفاده سبک تا  45 روز و در صورت استفاده نیمه‌سنگین و سنگین به ترتیب تا 24 و 12 روز دوام می‌آورد.

در آخر، AMAZFIT GTR 2E از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت حدودی: 2.719.000 تومان

قیمت تا 5 میلیون تومان: سامسونگ گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 دارای امکانات جذابی مانند اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است که از فعالیت‌های ورزشی بسیار و زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

قیمت حدودی: 4.559.000 تومان

بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه زیبا در سال 2022 در دیگر بازه‌های قیمتی

  • تا سقف 6 میلیون: هواوی واچ GT2 pro
  • تا سقف 8 میلیون: ساعت ضدآب و بسیار شیک فسیل مدل FTW6044
  • تا سقف 10 میلیون و بیشتر: اپل واچ سری 7

در آخر

ساعت‌های هوشمند، هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند و در آینده‌ای نه چندان دور، همچون گوشی‌های موبایل، به الزام زندگی مدرن تبدیل می‌شوند.

خوشبختانه، این گجت‌ها در همه انواع قیمتی وجود دارند؛ بنابراین، می‌توانید با توجه به جیبتان خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *