سی و هفتمین جشنواره فجر

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر

به دنبال منتشر شدن فراخوان سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر که حول شرایط حضور فیلم ها در جشنواره فجر توضیح داده‌بود، در ادامه به معرفی فیلم های احتمالی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهیم‌پرداخت.

در فراخوان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از بین فیلم‌های بلند سینمایی 22 فیلم که تا بهمن 97 تکمیل شده و در سینماهای کشور اکران نشده‌باشند حق شرکت در جشنواره فیلم فجر 37 در بخش سودای سیمرغ را دارند.

بیشتر بخوانید:

اگر برای شما جالب است که درباره فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم هایی سی‌ و هفتمین جشنواره‌ فجر

رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی

منوچهر هادی یکی از کارگردان‌های پرکار و جوان سینما است و تجربه ساخت چندین فیلم سینمایی و سریال را در کارنامه هنری خود دارد. این کارگردان جوان در جدیدترین کار سینمایی‌اش فیلم رحمان 1400 را جلوی دوربین برد.

رحمان 1400 با محتوایی کمدی مردادماه 97 در تهران آغاز شد و مهرماه 97 فیلمبرداری آن به اتمام رسید و احتمالا نخستین نمایش این فیلم منوچهر هادی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهدبود.

مهران مدیری و محمدرضا گلزار در فیلم جدید منوچهر هادی
مهران مدیری و محمدرضا گلزار در فیلم جدید منوچهر هادی

بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری ، ساره بیات و مهران مدیری بازیگران فیلم رحمان 1400 را تشکیل میدهند.

زندانی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی

مسعود ده‌نمکی که کار موفق و پربیننده‌ای مانند زندانی‌ها را در کارنامه هنری خود دارد؛ در جدیدترین تجربه سینمایی خود به سراغ ساخت فیلم زندانی‌ها رفته‌است و ممکن است اولین نمایش این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

زندانی‌ها روایتی از داستان زندگی جوانی است که می‌خواهد روی زندانی‌ها تحقیق کند و در این فیلم اثر معنویات بر زندانی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهنام تشکر ، هدایت هاشمی و هومن برق نورد در زندانی ها
بهنام تشکر ، هدایت هاشمی و هومن برق نورد در زندانی ها

هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، برزو ارجمند ، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری بازیگران فیلم زندانی ها را تشکیل می‌دهند .

زهرمار ساخته جواد رضویان

جواد رضویان بازیگر طنزپرداز ایران در نخستین ساخته سینمایی خود به سراغ ساخت فیلمی به نام زهرمار رفت و احتمالا این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شود.

در خلاصه داستان فیلم زهرمار آمده است:حشمت:فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا:زهرمار …

سیامک انصاری با زهرمار در جشنواره فیلم فجر 37
سیامک انصاری با زهرمار در جشنواره فیلم فجر 37

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب بازیگران فیلم سینمایی زهرمار را تشکیل میدهند.

جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری

فیلم سینمایی جان دار به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام امیری و تهیه کنندگی کامران مجیدی از گزینه‌های احتمالی سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر به شمار می‌رود.

در خلاصه داستان جان دار آمده است:بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟؟.

جان دار با باران کوثری و حامد بهداد در جشنواره فیلم فجر
جان دار با باران کوثری و حامد بهداد در جشنواره فیلم فجر

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی، بازیگران فیلم سینمایی جان دار را تشکیل میدهند.

زیر نظر ساخته مجید صالحی

مجید صالحی در نخستین تجربه جدی در سینما کارگردانی فیلم زیر نظر را برعهده گرفت. تهیه کنندگی این فیلم را رامبد جوان و محمد شایسته انجام داده‌اند و به احتمال زیاد با این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهدشد.

فیلم‌برداری زیرنظر مجید صالحی مردادماه 97 آغاز شد و در اولین هفته مهرماه به اتمام رسید. این فیلم از کمدی‌های پربازیگر به شمار می‌رود.

مجید صالحی با فیلم زیرنظر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
مجید صالحی با فیلم زیرنظر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی بازیگران زیر نظر هستند.

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی

سعید روستایی کارگردان جوانی است که تجربه موفقی چون ابد و یک روز را در کارنامه هنری اش دارد. او در جدیدترین تجربه سینمایی خود به سراغ ساخت فیلمی به نام متری شیش و نیم رفت و احتمالا این فیلم از فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خواهدبود.

کارگردان ابد و یک روز با فیلمی جدید در جشنواره فیلم فجر37
کارگردان ابد و یک روز با فیلمی جدید در جشنواره فیلم فجر37

فیلم متری شیش و نیم از 23 مردادماه کلید خورد. نوید محمدزاده و پیمان معادی از بازیگران سرشناس این فیلم سینمایی به شمار می‌روند.

سلام علیکم حاج آقا ساخته حسین تبریزی

فیلم سلام علیکم حاج آقا به کارگردانی حسین تبریزی یک کمدی اجتماعی است که مراحل فنی خود را برای رسیدن به جشنواره قیلم فجر دنبال می‌کند.

حمید گودرزی و محمدرضا شرفی نیا در سلام علیکم حاج آقا
حمید گودرزی و محمدرضا شرفی نیا در سلام علیکم حاج آقا

فیلم سلام علیکم حاج آقا یک کمدی اجتماعی است که با حضور بازیگرانی مانند حمید گودرزی، لیلا اوتادی، علی صادقی، رز رضوی، زهرا جهرمی، سوسن پرور، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، بیتا عالمی، هلیا آهنگری، امین چنارانی، علی بنایی، اشکان قاسمی، شیوا خسرومهر و بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، محمدرضا شریفی نیا و پوریا پورسرخ جلوی دوربین رفت.

طلا ساخته پرویز شهبازی

از دیگر فیلم‌هایی به احتمال زیاد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهدداشت؛ فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته است.

نگار جواهریان با طلا در سی و هفتمین جشنواره فیم فجر
نگار جواهریان با طلا در سی و هفتمین جشنواره فیم فجر

فیلم طلا احتمالا یکی از گزینه‌های اکران در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر است و بازیگرانی مانند نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در آن حضور دارند.

فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی

فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی از دیگر فیلم‌هایی است که مراحل فنی خود را برای اکران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دنبال می‌کند.

نگار جواهریان با طلا در سی و هفتمین جشنواره فیم فجر
نگار جواهریان با طلا در سی و هفتمین جشنواره فیم فجر

نوید محمدزاده و پرینا ایزدیار بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری

فیلم سینمایی سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری و تهیه کنندگی ابوالفضل صفاری از شهریورماه 97 با حضور چهره هایی سرشناس جلوی دوربین رفت و فرم حضور در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر را تکمیل کرده‌است.

گریم های جالب بازیگران در کمدی سامورایی در برلین
گریم های جالب بازیگران در کمدی سامورایی در برلین

حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار و گوهر خیراندیش به همراه رنه اشتولز (بازیگر زن آلمانی) از جمله بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد

تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پور احمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی فرم حضور در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

بازی پژمان بازغی و لاله اسکندری در تیغ و ترمه
بازی پژمان بازغی و لاله اسکندری در تیغ و ترمه

دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال آویسا سجادی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران از دیگر فیلم‌هایی است که فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را تکمیل کرده‌است.

بازی متفاوت جمشید هاشم پور در فیلم سرکوب
بازی متفاوت جمشید هاشم پور در فیلم سرکوب

در خلاصه داستان فیلم سرکوب آمده است: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده…

باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور بازیگران فیلم سینمایی سرکوب را تشکیل می‌دهند.

 

برگرفته از اینجا

۴ دیدگاه در “فیلم‌های جشنواره فیلم فجر”

  1. بازتاب: مجله رازینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *