تزئین ترافل رنگی,طرز تهیه آسان دسر شکلاتی,ترافل شکلاتی و شیری عصرانه

طرز تهیه ترافل اورئو بدون پخت

آیا به دنبال طرز تهیه آسان یک دسر هستید؟

 ترافل‌های بدون پخت اورئو( توپک‌های اورئو) یک دسر عالی است که می‌توانید به دوستان و خانواده‌تان یا به خودتان هدیه دهید. شما می‌توانید این دسر کپسولی خوشمزه را با همراهی کودکان برای سرگرم کردن آن‌ها درست کنید.

خیلی راحت می‌توانید این دسر خوشمزه اورئو را درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. رازینه دستور تهیه دسر ترافل شکلاتی را در ادامه توضیح خواهد داد.

طرز تهیه ترافل‌های اورئو

مدت زمان آماده سازی: 15 دقیقه

کل زمان آماده سازی: 15 دقیقه

تعداد ترافل‌ها برای هر نفر: 15 عدد

مواد لازم برای تهیه ترافل‌های اورئو

25 عدد کوکی اورئو

½  فنجان یا 112 گرم پنیر خامه‌ای نرم شده

½ فنجان شکلات سفید خرد شده( برای سس)

½ فنجان شکلات تلخ خرد شده( برای سس)

دراژه‌های رنگی برای تزئین روی ترافل

دستور‌العمل تهیه مواد ترافل اورئو

  1. کوکی‌های اورئو را در دستگاه همزن بریزید تا به صورت تکه‌های کوچک خرد شود.
  2. پنیر خامه‌ای را اضافه کنید و هم بزنید تا جایی که شما یک گوله توپ بزرگ و براق درست کنید.
  3. با استفاده از یک اسکوپ کوکی، بخشی از مواد مخلوط شده را به اندازه توپ‌های یک اینچی، که برابر با اندازه اسکوپ متوسط است بردارید، سپس ترافل‌ها را روی یک کاغذ پوستی بچینید و برای 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.
  4. هر نوع شکلات که دوست دارید را در ظرف‌های کوچک قابل استفاده در مایکروویو برای مدت 30 ثانیه قرار دهید تا ذوب شود.
  5. هر ترافل را در هر مقدار شکلات ذوب شده‌ای که می‌خواهید بغلتانید تا کاملا خیس شود. سپس آن را به سینی کاغذ پوستی برگردانید. باتوجه به سلیقه خودتان با پودر‌های براق و رنگی آن را تزئین کنید.
  6. قبل از سرو کردن صبر کنید تا شکلات خوب سفت شود. می‌توانید ترافل‌ها را در دمای محیط یا در یخچال قرار دهید.
  7. شما با استفاده از وسایل موجود می‌توانید چاشنی‌ها و شکلات‌های ذوب شده و مایع درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

چگونه ترافل‌های توپی اورئو درست کنیم؟

برای درست کردن ترافل‌ها، حدود 25 عدد کوکی اورئو را در همزن ریخته و بگذارید خوب له شوند، سپس نیمی از یک قوطی پنیر خامه‌ای نرم را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به شکل یک توده بزرگ در دیواره همزن تبدیل شود.

همه مواد را با هم مخلوط و به خوبی در کنار هم نگه دارید. الان می‌توانیم به ترافل‌ها شکل بدهیم. سپس از یک اسکوپ کوکی سایز متوسط استفاده می‌کنیم تا اسکوپ‌های اورئو مخلوط شده را به قسمت‌ها و اندازه‌های مساوی تقسیم کنیم.

هر اسکوپ را با کف دست‌هایتان گرد کنید تا به شکل یک توپ درآید. آن‌ها را روی یک سینی که با کاغذ پوستی پوشانده شده بچینید. سپس اجازه دهید برای 15 دقیقه در یخچال سرد شوند.

سپس مقداری شکلات را ذوب کنید و ترافل‌ها را درون آن بچرخانید تا شکلات تمام ترافل را بپوشاند. هم‌چنین می‌توانید ترافل‌های اورئو را در شکلات سفید( شیری) یا شکلات تلخ ذوب شده بغلتانید، شما می‌توانید شراب و چاشنی‌های مختلفی را  به آن اضافه کنید.

قبل از این که از خوردن شکلات‌ها لذت ببرید، اجازه دهید کاملا سفت شوند. می‌توانید آن‌ها را در دمای محیط اتاق قرار دهید یا برای این که سریع‌تر آماده شوند آن‌ها را در یخچال قرار دهید. این مرحله حدودا 10-15 دقیقه برای منجمد شدن شکلات طول می‌کشد.

نکات قابل توجه

می‌توانید ترافل‌های اورئو را در محفظه در بسته به صورت یخ زده نگهداری کنید. ترافل‌ها تا دو ماه ماندگاری دارند. 

ترافل‌های اورئو در کمتر از یکساعت نمی‌توانند در دمای اتاق باشند. به خاطر وجود پنیر خامه‌ای در آن‌ها لازم است که حتما سرد باشند.

ترافل‌های اورئو حتما باید در محیط سرد قرار بگیرند. حتی می‌توانید برای یک هفته آن‌ها را نگهدارید. برای این که بدانید چطور ترافل‌های اورئو را نگهداری کنید، باید آن‌ها را روی کاغذ پوستی قرار داده و رویش را بپوشانید سپس در یک محفظه سرد کننده یا فریزر قرار دهید. برای بیشتر از یک هفته می‌توانید آن‌ها را در یخچال نگهداری کنید.

منبع: www.fifteenspatulas.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *