خرید تردمیل خانگی، کار عاقلانه یا احمقانه است

تردمیل خانگی یکی از انواع تردمیل هست. قابل‌ذکر است که تردمیل یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین تجهیزات ورزشی در باشگاه و خانه شماست و هر کس بخواهد به‌سلامتی و تناسب ایده آل خود برسد از تردمیل استفاده می‌کند؛ اما مسئله‌ای که مطرح اینکه آیا خرید تردمیل خانگی کار عاقلانه‌ای است؟، چرا باید تردمیل خانگی خرید؟ و مزیت‌های خرید تردمیل خانگی چیست؟. کارشناسان ما در طب آسیا ما در این مقاله قصد دارند به مسائل مطرح‌شده بپردازند. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

چرا باید تردمیل خانگی خرید؟

همه ما تجربه اولین روز رفتن به باشگاه را داشته‌ایم؛ سنگینی نگاه‌ها و ناآشنا بودن با محیط شمارا آزرده‌خاطر می‌کند و شما  نمی‌توانید به‌راحتی به تمرینات خود بپردازید و تمام مدت مضطرب و نگران هستید؛ بنابراین اگر محیط باشگاه برای شما امن نباشد، لذت یک تمرین فوق‌العاده را از دست خواهید داد و به‌مرور زمان از رفتن به باشگاه و تمرین کردن دلسرد می‌شوید.

حال اگر شما یک تردمیل خانگی خریداری کنید نه‌تنها از تمرین کردن در خانه لذت می‌برید بلکه سایر افراد خانواده را به ورزش کردن در خانه تشویق می‌کنید. شما با خرید تردمیل خانگی دیگر لازم نیست مسیر باشگاه را با خستگی بعد از تمرین طی کنید و به خانه برگردید. با تردمیل خانگی دیگر لازم نیست شهریه باشگاه را پرداخت کنید و شما می‌توانید باشگاه مخصوص خود را در خانه داشته باشید.

عواملی که شمارا از خرید تردمیل خانگی بازمی‌دارند

چرا برخی افراد باوجود مزیت‌های فراوان تردمیل خانگی از خرید آن اجتناب می‌کنند و تردمیل باشگاهی را ترجیح می‌دهند. در ادامه به چند مورد شایع عدم خرید تردمیل خانگی اشاره می‌کنیم.

نداشتن فضا کافی

یکی از مهم‌ترین موانع خرید تردمیل خانگی نبود فضای کافی در خانه است، شما می‌توانید برای حل این مشکل از تردمیل های تاشو استفاده کنید که دارای انواع مختلفی است. تردمیل های تاشو ازنظر قیمت بسیار متنوع هستند. یک نکته قابل‌توجه اینکه تردمیل های تاشو در هنگام استفاده فضایی مانند تردمیل های معمولی را اشغال می‌کنند، پس محیطی را برای تردمیل انتخاب کنید تا موقع تمرین به‌راحتی بتوانید تردمیل را بازکنید و روی آن بدوید.

مصرف برق

اگر به خاطر مصرف برق تردمیل خانگی، از خرید آن اجتناب می‌کنید، ما به شما خرید یک تردمیل دستی را پیشنهاد می‌کنیم. تردمیل های دستی بدون برق‌کار می‌کنند و ازنظر تنوع محدود هستند.

 ایجاد سروصدا

هنگام تمرین بر روی تردمیل، موتور و تسمه آن صدا تولید می‌کنند. این امر برای افرادی که آپارتمان‌نشین هستند آزاردهنده است. هرچند که امروزه تردمیل هایی که در بازار وجود دارند بسیار بی‌صدا و نرم کار می‌کنند، اما شما می‌توانید در زمان‌های مناسب از تردمیل خانگی خود استفاده کنید.

مزیت‌های خرید تردمیل خانگی چیست؟

همان‌طور که مطالعه کردید و با مشکلات خرید تردمیل خانگی آگاه شدید، وقت آن رسیده تا از مزیت‌ها و فواید خرید تردمیل خانگی صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • اکثر افرادی که اضافه‌وزن دارند ترجیح می‌دهند در خانه و به‌دوراز دید دیگران تمرینات خود را انجام دهد. شما با خرید یک تردمیل خانگی می‌توانید در خانه خود یک باشگاه خصوصی داشته باشید و در حریم شخصی خود به‌دوراز نگاه دیگران به‌تناسب اندام خود بپردازید.
  • برخی از افراد به علت مشغله کاری زیاد وقت این را ندارد که برای ورزش کردن در باشگاه ثبت‌نام کنند و لباس مناسب ورزشی خریداری کنند و روزانه به باشگاه بروند. با خرید تردمیل خانگی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. پس همان‌طور که مراقب فرزندتان در خانه هستید بر روی تردمیل تمرین کنید و زنجیره موردعلاقه خود را تماشا کنید.
  • شما می‌توانید بدون محدودیت بر روی تردمیل خانگی خود تا زمانی که خسته شدید تمرین کنید. بدون اینکه دیگران به شما گوشزد کنند، دیگر وقت تمرین شما بر روی تردمیل تمام‌شده و نوبت آن‌هاست.
  • هنگام خرید تردمیل های خانگی برنامه‌های تمرینی به همراه آن به مشتریان ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.
  • اگر شما روزانه باتردمیل خانگی خود تمرین کنید و برای رسیدن به‌تناسب اندام و بدنی سالم تلاش کنید. سایر افراد خانواده با دیدن تلاش و نشاط شما هنگام تمرین مشتاق می‌شوند تا با تردمیل خانگی ورزش کنند. پس شما با خرید تردمیل خانگی، خانواده‌تان را به داشتن زندگی سالم دعوت می‌کنید.
  • با خرید تردمیل خانگی شما می‌توانید در هر فصلی و در هر آب و هوایی ورزش کنید. پس اگر تردمیل خانگی دارید هیچ‌گاه از برنامه تمرینی خود عقب نمی‌مانید.
  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای تردمیل خانگی کاهش وزن و رسیدن به‌تناسب اندام است. شما با تمرین بر روی تردمیل باعث می‌شود تا عضلات بدن تقویت شوند و استقامت بدن افزایش یابد. از فواید دیگر تمرین بر روی تردمیل، بهبود عملکرد قلب و عروق است که باعث کاهش فشارخون، دیابت و کاهش سکته مغزی می‌شود. شما می‌توانید در هنگام تمرین بر روی تردمیل میزان ضربان قلب و میزان کالری و مسافتی که طی کردید را از صفحه‌نمایش مشاهده کنید.

مدت‌زمان تمرین بر روی تردمیل خانگی چقدر است؟

اینکه مدت‌زمان تمرین بر روی تردمیل چقدر باشد کاملاً به وضعیت جسمانی و آمادگی بدن شما بستگی دارد؛ اما به‌طورمعمول هر فرد باید در هفته 150 دقیقه بر روی تردمیل خانگی تمرین داشته باشد که به‌صورت میانگین 5 روز در هفته و روزانه باید 30 دقیقه ورزش کرد. اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید می‌توانید بیشتر از زمان گفته‌شده ورزش کنید و تمرینات سخت‌تری را انجام دهید. برای دیدن باکیفیت‌ترین تردمیل های خانگی می‌توانید به سایت طب آسیا با آدرس الکترونیکی http://tebasia.comمراجعه فرمایید و از تنوع محصولات لذت ببرید.

سخن پایانی

از مطالب گفته شد متوجه شدیم که نه‌تنها خرید تردمیل خانگی کار احمقانه‌ای نیست بلکه امری هوشمندانه و هدفمند است. شما با خرید تردمیل خانگی سلامتی را به خانه می‌آورید و در سخت‌ترین شرایط و کمترین زمان ممکن می‌توانید به تمرینات خود بپردازید. اگر با مطالعه این مقاله به فکر خرید تردمیل خانگی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تردمیل خانگی حتماً به سایت طب آسیا سر بزنید. طب آسیا با شرایط ویژه اقساطی خرید تردمیل خانگی را برایتان آسان کرده است، پس با خیال راحت تردمیل خانگی موردعلاقه خود را انتخاب کنید. در صورت هرگونه سوال و تجربه خرید آن را با مشاورین ما در طب آسیا در تماس بگیرید یا در سایت طب آسیا کامنت خود را درج کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ مناسب را دهیم. طب آسیا همراه سلامتی شما.

یک دیدگاه در “خرید تردمیل خانگی، کار عاقلانه یا احمقانه است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *