از تولید تم تولد تا پخش عمده با خرید از سایت تولده

شاید لازم نباشد بگوییم که جشن تولد چه مراسمی است و چقدر می تواند برای یک فرد اهمیت داشته باشد. جشنی که تنها سالی یک بار با آن رو به رو می شویم و آنچنان آن را مهم می دانیم که دوست داریم هر سال خاطره ای به یاد ماندنی از آن در دهن خود به یادگار ثبت کنیم. اما چطور باید این خاطره را ایجاد کرد؟

روی سخنم با شما صاحب فروشگاه است! فروشنده عزیز شما به ما بگویید. چطور می توانیم یک جشن تولد خاطره انگیز داشته باشیم؟ شما چه کمکی از دستتان بر می آید؟ آیا برای جشن تولد ما محصولاتی خاص دارید؟ یا می توانید لوازمی منحصر به فرد در اختیار ما قرار دهید؟

اگر جوابتان مثبت است که به شما تبریک می گوییم چون شما یک قناد یا یک صاحب فروشگاه لوازم جشن تولد هستید که نیاز مشتری را شناخته اید و بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود می گذارید.

اما اگر جوابتان منفی است…

نگران نباشید. این متن برای خود شما نوشته شده است و می خواهیم برای فروشگاه شما سورپرایزی ویژه معرفی کنیم. با ما باشید تا برایتان از محصولاتی استثنایی در یک عمده فروشی خاص بگوییم.

آیا جشن تولد مهم است؟

هر چه پیش می رویم جشن تولد اهمیت بیشتری پیدا می کند. شاید یادتان بیاید در روزگاری نه چندان دور، تولدهای کودکانه به جمع شدن خانم های فامیل در کنار هم خلاصه می شد و عمده هدایا هم لوازم منزل و ظروف و… بود! اما امروزه شرایط فرق کرده است.

این روزها کودکان دارای شخصیتی مهم در خانواده ها هستند و بسیاری از آنها برای جشن تولد خود، تمی خاص انتخاب می کنند، لوازم جشن تولد منحصر به فردی می خرند و شبی به یاد ماندنی برای خود تدارک می بینند.

از سوی دیگر بزرگسالان هم به جبران تولدهای نه چندان جذاب دوران کودکی! جشن های پرشکوه برای خود برگزار می کنند و مهمانی هایی با رنگ و لعاب خاص می گیرند.

با وجود توضیحات گفته شده آیا باز هم نیاز هست جواب این سوال مطرح شده را بدهیم؟ جشن تولد مهم است؟

بله مهم است! بسیار هم مهم است!

و مهم ترین بخش جشن نیز تجهیزاتی است که با آن می توان یک مراسم را با شکوهی هر چه تمام تر برگزار کرد.

من فروشنده ام! سهم من چیست؟

نوبت به سهم شما به عنوان یک فروشنده لوازم تولد رسیده است.

نمی دانم قنادی دارید یا یک فروشگاه خاص برای فروش لوازم جشن تولد، اما آنچه را که می دانم این است که اگر نیاز مشتری خود را نشناسید و جنسی مناسب مشتری را در مغازه خود نداشته باشید، از سود و فروش خبری نخواهد بود.

مشتری به مغازه شما می آید و میخواهد برای یک مراسم تولد خرید کند. ابتدا باید بدانید که مشتری شما به اندازه کافی نگران نحوه برگزاری جشن هست. پس شما با محصولاتتان نباید به استرس او اضافه کنید.

برعکس نقش شما اینجا پررنگ تر از همیشه است.

در واقع باید فروشگاه شما آنچنان مجهز باشد که مشتری نیازی نداشته باشد که برای خرید اقلام متعدد به جاهای گوناگون سر بزند.

محصولات جشن تولد خاص، متنوع، رنگارنگ، متناسب با سن، با توجه به جنسیت، باقیمتی مناسب و با کیفیتی قابل قبول تمام آن چیزهایی هستند که شما را یاری می کنند تا مشتری خود را راضی نگه دارید و مجددا برای جشن های بعدی آنها را در فروشگاه خود ملاقات کنید.

یک مد جدید و جذاب به نام تم تولد

فراموش نکنید که این روزها داشتن یک تم برای جشن هایی چون جشن تولد بسیار مرسوم شده است و برگزار کنندگان مراسم از آن جهت ایجاد جذابیت بیشتر مجلس خود بهره می برند.

این تم می تواند از رنگ لباس باشد تا ظروف، کلاه تولد، کاغذهای رنگی و… که همه و همه در کنار هم می توانند مراسمی منحصر به فرد را ایجاد کنند.

تمامی این موارد را گفتیم که در نهایت از شما بپرسیم آنچه در فروشگاهتان دارید برای داشتن یک تم کامل جشن تولد کفایت می کند؟ در ادامه به نمونه هایی از تم های مورد پسند مشتریان اشاره می کنیم.

تم تولد متناسب با افراد

حتما میدانید که تم تولد متناسب با سن و جنسیت افراد تغییر می کند. به عنوان نمونه این چند تم را مورد بررسی قرار دادیم:

کودکان بین 1 تا 2 سال

در این سن کودکان عاشق رنگ‌ها و اشکال می‌شوند و به همین جهت سعی کنید از رنگ‌های شاد برای محصولات فروشگاه خود استفاده کنید.

اگر صاحب جشن پسر است لازم است انواع اسباب بازی‌ها مخصوصا ماشین در تم او مورد توجه قرار بگیرد.

اگر فرد دختر است، تم فرشته گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. در ضمن معمولا رنگ صورتی برای دختر‌ها در این سن جذاب بوده و از آن استقبال می‌کنند.

کودکان بین 2 تا 4 سال

اگر کودک دارای سن بین 2 تا 4 سال است، استفاده از تم دایناسور و قورباغه ای مناسب به نظر می‌رسد. البته در این بین از تم شمعی نیز غافل نشوید.

این سن یکی از بهترین دوره‌ها برای رشد خلاقیت کودک است و بنابراین استفاده از شمع گزینه خوبی برای انتخاب تم تولد محسوب می‌شود.

کودکان 6 تا 5

این دوره برای کودکان دارای اهمیت بیشتری است، چرا که کودک خود را برای ورود به مدرسه آماده می‌کند.

یکی از تم‌های مناسب برای کودکان این دوره تم چرخ سوارها است. به همین دلیل بسیاری از والدین از مهمانان خود درخواست می کنند که همراه خود دوچرخه یا اسکیت داشته باشند.

کودکان 7 تا 8 سال

در این دوره شخصیت کودکان بیشتر شکل گرفته و علایق مخصوص خود را بروز می‌دهند. تم تولد مناسب برای پسرها در این سن دزدان دریایی بوده که بسیار پرطرفدار است. همچنین تم پروانه می تواند برای دخترها بسیار رویایی باشد و جشنی خاطره انگیز برایشان رقم بزند.

اما تم تولد برای بزرگسالان هم وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید تم سیبیل برای تولد یک پدر آنچنان هیجان انگیز است که اگر شما پیشنهاد آن را به مشتری خود بدهید، بی برو برگرد آن را می پذیرد! فقط نکته مهم آن است که شما باید پیش از رویارویی با مشتری این تم را برای فروشگاه خود تهیه کنید.

اما بهترین فروشگاه برای فروش عمده محصولات تولد کجاست؟ شما به عنوان صاحب فروشگاه لوازم تولد یا قنادی برای خرید تم تولد خود باید کجا را انتخاب کنید؟

فروشگاه تولده، یک انتخاب درست

فروشگاه تولده در سال 97 و با هدف خدمت رسانی به قنادی‌ها و مغازه‌های تولدی ایجاد شد. این مرکز فروش لوازم تزئین جشن تولد، یکی از بزرگترین تأمین کنندگان لوازم جشن و اقلام تم تولد در ایران محسوب می شود. در واقع فروشگاه تولده با داشتن محصولاتی متنوع، توانایی برطرف کردن نیازهای افراد با سلیقه‌های مختلف را دارد.

حتما می دانید فروشگاه های بزرگی هستند که در این زمینه کار می کنند و نیاز به یک فروشگاه عمده دارند. به عنوان مثال:

● پله نوروز خان در بازار تهران

● فروشگاه هپی پیک

● فروشگاه سورساتان

● فروشگاه مستر سوپرایز

● فروشگاه دیجی کالا

 اگر شما نیز دارای مغازه تولدی و یا قنادی هستید و نیاز به یک فروشگاه برای تأمین لوازم جشن را دارید، فروشگاه تولده بهترین پیشنهاد برای شما است.

مزیت فروشگاه تولده

فروشگاه تولده به دلیل داشتن مزیت‌های زیادی نسبت به رقبای خود، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه به بعضی از این مزیت‌ها اشاره خواهد شد:

● تمامی قیمت‌ها در سایت موجود بوده و از این نظر شفاف سازی شده است و می توانید با قیمت عمده تم تولد خود را خریداری کنید.

● فروشگاه تولده دارای قیمت و کیفیت به مراتب بهتری نسبت به رقبای خود است.

● شما به راحتی می‌توانید سفارش خود را در اپلیکیشن و یا سایت تولده ثبت کنید.

● تنوع محصولات در این فروشگاه زیاد بوده و این ویژگی به نفع قنادی‌ها و مغازه‌های تولدی است.

● اگر بالای یک میلیون سفارش دهید، ارسال آن به صورت رایگان خواهد بود.

در پایان

تمامی موارد را گفتیم تا تاکید کنیم ما برای رسیدن به فروش بیشتر، باید خاص باشیم. برای خاص بودن هم نیاز به یک عمده فروش معتبر و خاص داریم. فروشگاه تولده یک عمده فروش خاص است. پس زمان را از دست ندهید و برای تبدیل شدن به یک فروشگاه تولدی خاص، خرید تم تولد  خود را در سایت تولده ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *