ازدواج مریم کاویانی

ازدواج مریم کاوینی با دیپلمات سرشناس+عکس

اخیرا عکسی از مریم کاویانی بازیگر مشهور تلویزیون و سینما در کنار رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه به انتشار در آمد. عکاس این عکس، خبر ازدواج این دو چهره سرشناس هنر و سیاست به اطلاع رساند.

نازی خوش‌اخلاق که عکاس سینمایی است، با منتشر کردن این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست خبر داده‌است.

مریم کاویانی  در جواب این پرسش که آیا این خبر حقیقت دارد و یا اینکه شایعه است؛ گفت:«تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌ وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست.»

این بازیگر که به تازگی با ایفای نقش کوتاهی در «قرارمون پارک شهر» روی پرده سینما نیز حضور پیدا کرده‌است. با این حال مریم کاویانی تمایلی به صحبت درباره جزئیات آشنایی و ازدواج خود با رامین مهمان‌پرست نداشت و اضافه کرد:«فعلا دوست ندارم درباره جزئیات این مساله حرفی بزنم.»

مریم کاویانی اکنون در سریال «عروس تاریکی»  که محصول شبکه یک است؛ بازی می‌کند. رامین مهمانپرست نیز بعد از اینکه در دولت دکتر احمدی‌نژاد، سخنگوی وزارت امور خارجه بود، مدتی نیز سفیر ایران‌ در لهستان و لیتوانی بوده‌است.

ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمان پرست
مریم کاویانی و رامین مهمان پرست

مریم کاویانی، سال 1349 در اهواز دیده به جهان گشود؛ اما، کاویانی اصالتا مازندرانی است. پدر او کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر کاویانی نیز خانه‌دار بود. هر چند یدر و مادر مریم کاویانی هر دو به مطالعه علاقه داشتند؛ اما، چندان پیگیر هنر نبودند. خود مریم کاویانی نیز علاقه و شناخت چندانی از هنر و سینما و بازیگری نداشت. به گفته مریم کاویانی، میان بازیگران تنها هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته‌است. یک روز نادر مقدس به بیمارستان مهراد که کاویانی در آن مشغول به کار بوده‌است؛ می‌رود. مقدس از مریم کاویانی دعوت می‌کند تا از پشت صحنه فیلم «رویای جوانی» که در دست ساخت بوده، بازدیدی داشته‌باشد. کاویانی نیز از روی کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و مصرانه  او را با مانتوی سفید برای بازی نقش یک خانم دکتر جلوی دوربین حاضر می‌کند و به همین سادگی مریم کاویانی حرفه بازیگری را آغاز می‌کند.

همسر رامین مهمانپرست بر اثر بیماری سرطان در سال 96 در ورشوی لهستان درگذشت.

برگرفته از اینجا

یک دیدگاه در “ازدواج مریم کاوینی با دیپلمات سرشناس+عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *