سریال پایتخت نوروز 98

پخش سریال پایتخت در نوروز 98

اخیرا خبری منتشر شد‌است که گویا قرار است برای نوروز قسمتی از سریال پایتخت برای نوروز 98 بر روی آنتن شبکه یک سیما برود. با توجه به تعداد زیاد علاقه‌مندان سریال پایتخت، احتمالا این خبر برای شما جذاب است.  بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، تشریح این خبر را در ادامه بخوانید.

به دلیل جذابیت سریال پایتخت برای مخاطبان و این که این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است، بعد از تلاش‌های فراوان، برای نوروز 98 قسمت ویژه‌ای از پایتخت بر روی آنت شبکه یک خواهد رفت. این قسمت که 90 دقیقه‌ای است، ارتباطی با سایر فصل‌های پایتخت ندارد. بنابراین سریال پایتخت در نوروز 98 نیز در کنار مخاطبان خواهد بود.

کارگردانی این قسمت از پایتخت را سیروس‌مقدم برعهده دارد و نویسنده‌ی آن نیز خشایار الوند است. پخش سریال پایتخت در شب سال نو که تقریبا همه بازیگران این مجموعه در آن حضور دارند؛ احتمالا همه علاقه‌مندان به پایتخت را به وجد خواهدآورد.

به گفته‌ی سیروس مقدم، به علت عدم حمایت شبکه سه سیما و این که بازیگران و تیم پایتخت زمان خالی نداشته‌اند، در نوروز 98 شاهد پخش سریالی پایتخت نخواهیم‌بود. با ایده محسن تنابنده، نوروز 98 پایتخت در قالب یک قسمت بر روی آنتن خواهدرفت. امیدواریم مخاطبان سریال پایتخت امسال نیز مانند سال‌های گذشته با دیدن پایتخت به وجد بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *