تمدید مسابقه کتاب سربلند

مسابقه بزرگ شهید حججی تمدید شد+نحوه شرکت در مسابقه

سربلند، نام کتابی است که به روایت زندگی شهید مدافع حرم، محسن حججی، می‌پردازد. این کتاب از همان ابتدا با استقبال فراوان مردم مواجه شد؛ به طوری که در کمتر از 5 ماه، در آستانه چاپ هفتم و هشتم به سر می‌برد.

کتاب سربلند، دربردارنده‌ی تصاویر، سندها و دلنوشته‌های شهید حججی است. محمدعلی جعفری در این کتاب، زندگی شهید حججی را از زاویه دید خانواده، دوستان و همرزمان شهید روایت کرده‌است. انتشارات شهدی کاظمی سربلند را با تیراژ 20 هزار جلد، در چاپ هفتم و هشتم به علاقه‌مندان ارائه خواهدکرد.

علاوه‌بر‌این، انتشارات شهید کاظمی، مسابقه بزرگ «شهید حججی» را با محوریت کتاب سربلند، از تاریخ ۲۰شهریور الی ۱۰دی ماه ۱۳۹۷  برگزار کرده‌بود؛ اما، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان اسفندماه سال 97 تمدید شده‌است.

بیشتر بخوانید:

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با تهیه کتاب از فروشگاه‌های سراسر کشور و یا ارسال نام کتاب به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ و همچنین خرید اینترنتی کتاب سربلند از طریق سایت انتشارات شهید کاظمی در مسابقه شرکت کنند.

برای خرید اینترنتی کتاب اینجا کلیک کنید.

پیش از تمدید مهلت شرکت در مسابقه، اعلام شده‌بود، 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه(سلام الله علیها) خواهندرفت. موسسه شهید کاظمی ضمن تمدید مهلت شرکت در مسابقه‌ی بزرگ شهید حججی، از اضافه شدن 8 سفر عتبات عالیات به جوایز مسابقه خبر داد.

برگرفته از اینجا

یک دیدگاه در “مسابقه بزرگ شهید حججی تمدید شد+نحوه شرکت در مسابقه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *