سریال پناه آخر

ساعت پخش و تکرار سریال پناه آخر

مجموعه تلویزیونی پناه آخر، از شنبه 27 مهر ماه، بعد از خبر 21 شبکه یک سیما پخش می‌شود. تکرار سریال پناه آخر ساعت 1:30، 9:30 و 15 روز بعد از شبکه یک بر روی آنتن می‌رود.

اخرین قسمت سریال ترور خاموش، چهار شنبه 24 مهر ماه بر روی آنتن رفت و پس از اتمام این سریال جذاب امنیتی، از شنبه 27 مهر ماه، پخش سریال پناه آخر از شبکه یک سیما شروع شد. تهیه‌کننده‌ی مینی سریال پناه آخر، داوود شاه بابایی است.

سریال پناه آخر، که ابتدا مجلس حیرانی نام داشت، از یک تکیه در روز اربعین آغاز می‌شود و به بیان ماجراهایی میان دو برادر می‌پردازد. به وجود آمدن یک چالش میان برادر بزرگتر و برادر کوچکتر، باعث مهاجرت او از ایران می‌شود. حالا فرزند او برای رسیدگی به یک ماجرا، به ایران برگشته است.

صادق خوشحال، فیلمنامه نویس سریال پناه آخر است و کار گردانی این مجمووعه تلویزیونی را داریوش یاری بر عهده دارد. بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضر آبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد و مهدیه فقیه از جمله بازیگران سریال تلویزیونی پناه آخر هستند.

پخش مجموعه تلویزیونی 10 قسمتی پناه آخر از شنبه آغاز شده‌است و تکرار سریال پناه آخر ساعت 1:30، 9:30 و 15 از شبکه یک سیما بر روی آنتن می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *