همایش بزرگ یادواره شهید ابراهیم هادی

همایش بزرگ یادواره شهید ابراهیم هادی

به نقل از دبیر همایش بزرگ شهید ابراهیم‌ هادی، در آستانه چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی، چهارمین همایش بزرگ شهید ابراهیم‌ هادی ۲۵ بهمن در تالار وزارت کشور برگزار خواهدشد.

حجت‌الاسلام سید محمد محمدی در نشست رسانه‌ای همایش بزرگ شهید ابراهیم هادی که در مرکز فرهنگی شهدای هفت تیر برگزار گردید، با تشریح برنامه‌های این همایش بزرگ، ادامه داد: به لطف خدا در آستانه چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی چهارمین همایش بزرگ شهید ابراهیم‌ هادی را برگزار خواهیم‌کرد.

دبیر همایش بزرگ شهید ابراهیم‌ هادی افزود: در طول سالیان گذشته و سه دوره همایشی که به همت مردم بزرگوار و شهید پرور در مصلی تهران، لانه‌ جاسوسی و سالن وزارت کشور برگزار شد، شاهد بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی مردم و دوستداران شهید ابراهیم‌ هادی بودیم. امسال نیزدر روز ۲۵ بهمن همایش بزرگ شهید ابراهیم‌ هادی را در سالن همایش وزارت کشور برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد محمدی بیان داشت: در روز همایش شهید ابراهیم‌ هادی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را خواهیم داشت. اختتامیه نخستین جشنواره مردمی ابراهیم ‌هادی را خواهیم داشت،  دبیرخانه جشنواره مردمی  شهید ابراهیم‌ هادی آمادگی خود را برای دریافت آثار مرتبط با شهید ابراهیم ‌هادی را از ۱۵ دی اعلام کرده‌است و تا ۲۲ بهمن نیز پذیرای آثار خواهد بود. از ۲۲ بهمن تا روز همایش شهید ابراهیم‌ هادی یعنی ۲۵ بهمن آثار داوری شده و آثار برتر در همان روز معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: همایش بزرگ شهید ابراهیم هادی با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی آغاز خواهد شد که این استاد سخن درباره رشادت‌ها و از خود‌گذشتگی‌های شهید ابراهیم‌ هادی برای حاضران سخن خواهند گفت. همچنین در این همایش از کتاب‌هایی با محوریت ایثار و شهادت رونمایی خواهد شد. کتاب‌هایی همچون؛ حجت خدا، فرزندان مسجد، کامبوزیا، من ادواردو نیستم و من زینبی‌ام در روز همایش رونمایی خواهند شد.

محسن عمادی، نویسنده کتاب سلام بر ابراهیم، در ادامه نشست بیان نمود: کتاب سلام بر ابراهیم بعد از ۱۳۸ دوره چاپ به تیراژ یک میلیون نسخه رسید‌ه‌ است، این اتفاق  نشان از شخصیت والای شهید ابراهیم‌ هادی و تعلق خاطر جامعه به شهدا و شهید ابراهیم هادی دارد. به خاطر درخواست‌های بسیاری که در خصوص انتشار نسخه پی دی اف کتاب سلام بر ابراهیم داشتیم تصمیم به انتشار این کتاب در قالب پی دی اف گرفتیم ، بسیاری از دوستان گفتند در صورت انتشار کتاب به این‌ صورت فروش کتاب‌ها با رکود مواجه خواهد شد، در صورتی‌که بعد از انتشار با ساختار پی دی اف، ۶۰۰ هزار نسخه دانلود داشته‌ایم و تیراژ نیز به یک میلیون نسخه رسید.

محسن عمادی ادامه داد: با عنایت خداوند و همراهی مردم شهید پرور تمام حرکت‌های فرهنگی درخصوص شهید ابراهیم ‌هادی بدون هیچ کمک دولتی و یا نهاد خاصی صورت گرفته‌است و علاوه بر آن دوستان و همرزمان شهید ابراهیم هادی نیز در این جهاد فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

همایش شهید ابراهیم هادی روز ۲۵ بهمن ساعت ۱۷ در سالن همایش وزارت کشور برگزار می‌گردد.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *