سریال زوج یا فرد

ساعت پخش سریال های نوروز 98 سیما

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال‌های نوروزی باشید؛ بی‌شک می‌خواهید سریال‌های نوروز 98 را بشناسید. پس از کاندید شدن چند سریال برای پخش در نوروز 98، در نهایت سه سریال اصلی برای پخش انتخاب شدند. محتوای این سریال‌ها، عموما طنز و مناسب حال و هوای عید نوروز هستند.

سریال ن.خ شبکه یک سیما نوروز 98

سریال «ن.خ»، سریالی طنز است و فیلم‌برداری آن در یکی از شهرهای کردنشین انجام شده‌است. سعید آقاخانی کارگردان و مهدی فرجی تهیه‌کننده‌ی مجموعه تلویزیونی «ن.خ» هستند. این سریال نوروز 98 از آنتن شبکه یک سیما پخش خواهدشد.

20 بازیگر بومی کرد نیز در سریال «ن.خ» نقش ایفا می‌کنند. طرح اولیه مجموعه تلویزیونی «ن.خ»، توسط مرحوم خشایار الوند و محسن تنابنده انجام شده‌است و این فیلم‌نامه، درون‌مایه‌ای کمدی دارد.

سعید آقاخانی، پیش از این سریال‌های طنز فراوانی ساخته که شماری از آن‌ها از جمله، «عید امسال»، «زن بابا» و «دزد و پلیس» با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شده‌است. با این حال «بیمار استاندارد»، آخرین سریال آقاخانی، چندان مورد توجه قرار نگرفت.

علاوه بر این که ظاهرا داستان سریال «ن.خ»، جدید است، بازیگری سعید آقاخانی در نقش یکی از اهالی مناطق کردنشین با نام اختصاری ن.خ، مخاطبان را به وجد خواهدآورد. در سریال ن.خ، هنرمندان دیگری نظیر علی صادقی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه‌منصور، نعیمه نظام‌دوست، هومن حاجی‌زاده، سیاوش مفیدی، سیروس میمنت و … نیز حضور دارند.

سریال ن.خ، در نوروز 98، ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهدشد.

سریال بر سر دوراهی شبکه دو سیما نوروز 98

سریال تلویزیونی دوراهی، به کارگردانی بهرنگ توفیقی نوروز 98 از شبکه دو سیما پخش خواهدشد. نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال دوراهی را حامد عنقا بر عهده دارد و فیلم‌برداری آن نیز به تازگی آغاز شده‌است. داستان مجموعه تلویزویونی دوراهی، درباره‌ی پسر عاشقی است که پولدار می‌شود و دیگر عشق قدیمی خود را نمی‌خواهد.

سریال‌های چند سال اخیر توفیقی بیشتر در ژانر ملودرام بوده‌اند و در اکثر مواقع نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند. سریال‌هایی نظیر، «پشت بام تهران»، «زیر پای مادر» و «عقیق» از جمله آثار بهرنگ توفیقی هستند. توفقی ساخت سریال طنز «مسیر انحرافی» را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

بهرنگ توفیقی برای ساخت سریال دوراهی از بازیگرانی استفاده کرده است که در دو سال اخیر کمتر جلوی دوربین تلویزیون حاضر شده‌اند؛ مانند، مهراوه شریفی‌نیا، میترا حجار و یا بهنوش بختیاری.

حمید گودرزی، بهرنگ علوی، شهین تسلیمی و … از دیگر بازیگران سریال دوراهی به شمار می‌روند. مجموعه تلویزیونی دو راهی، در 13 قسمت تولید شده و در نوروز 98، هر شب ساعت 21:30، بر روی آنتن شبکه دو سیما خواهدرفت.

سریال زوج یا فرد شبکه سه سیما نوروز 98

سریال زوج یا فرد، به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده نوروز 98 در ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.

این سریال به ماجرای پرحاشیه بازنشسته‌هایی می‌پردازد که باید بروند؛ اما، نمی‌روند! شخصیت اصلی سریال زوج یا فرد، کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارت‌خانه است.

علیرضا نجف‌زاده درباره حضور لطیفی و همچنین تجربه کار در سریال‌های پربازیگر نیز گفته است: خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم محمدحسین لطیفی کار می‌کنم و امیدوارم تولید این کار به خوبی ادامه پیدا کند. این سریال اثری پر بازیگر است با این حال من تجربه کارهای پربازیگر زیاد داشته‌ام و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم.

سریال زوج یا فرد، از زاویه شوخی وارد مسائل روز جامعه می‌شود و از پوشک بچه گرفته تا موارد دیگر در آن بمطرح می‌شود. بحث بازنشستگی نیز در سریال زوج یا فرد به شکلی  بیان می‌شود که مخاطب با آن همذات‌پنداری کند.

تهیه‌کنندگی سریال زوج یا فرد را مهران مهام بر عهده دارد و امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان نیز فیلم‌نامه‌ی آن را به نگارش در آورده‌اند. مجموعه تلویزیونی زوج یا فرد در 15 قسمت تهیه می‌شود.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی زوج یا فرد هستند.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *