تعبیر خواب پرتقال چیست

تعبیر خواب تعقیب شدن و تعقیب کردن

 اگر می‌خواهید بدانید تعقیب شدن در خواب چه تعبیری دارد، در ادامه با رازینه‌مگ همراه باشید. در این متن به تعبیر خواب تعقیب شدن، تعبیر خواب فرار کردن، تعبیر خواب تعقیب کردن و … خواهیم پرداخت.

تعقیب شدن در خواب، می‌تواند نشان دهنده‌ی موضوعی باشد که در زندگی خود شما را تهدید می‌کند. این تعقیب شدن می‌تواند به صورت تعقیب شدن توسط شخص، حیوان، سایه و … در خواب به نمایش گذاشته شود.

تعبیر خواب تعقیب کردن یا تعقیب شدن در کتاب تفسیر رویا

تعقییب: ما به معنای واقعی به دنبال چیزی هستیم که با افکار، احساسات، اعمال و بی عملی خود خلق کرده‌ایم. آنچه از آن پرهیز می‌کنیم (و در تعقیب ماست) از قبیل امیال جسمانی، احساس مسئولیت، بیان چیزی که در هنگام حضور در جمع واقعا در دل داریم، ترس از مرگ، احساس شکست، گناه، رنج عاطفی یا درد فقدان کسی. اما این تصویر می تواند خلاقیت، عشق، شور زندگی، ژرف ترین خرد و وحدت باشد. ما هرگز توان فرار از خویشتن را نداریم، بنابراین این احساسات تا زمانی که با آن‌ها مواجه شویم به تعقیب ما ادامه می‌دهند.

اگر حیوانی رویابین را تعقیب می‌کرد: شور و شوق فرد، خشم، احساسات طبیعی.

اگر چیزی یا موجودی سایه وار رویابین را تعقیب می‌کرد: معمولا به تجارب گذشته و آسیب‌های حاصل از ضربه‌های روحی اشاره دارد؛ آسیبی از دوران کودکی.

اگر فردی از جنس مخالف رویابین را تعقیب می‌کرد: ترس از عشق یا رابطه؛ فرد از لحاظ روانی هنوز درگیر همان اضطاب‌های رابطه با جنس مخالف است.

تعقیب کردن: آنچه در زندگی به دنبالش هستید، چیزی یا کسی که خواهانش هستید، پرخاشگری.

تعبیر خواب تحت تعقیب بودن در منابع دیگر

تعبیر خواب تعقیب شدن توسط کسی

تعبیر خواب تعقیب شدن توسط فردی دیگر، نشان‌دهنده‌ی این است که شما در بیداری از رویارویی با یکسری واقعیات و یا موضوعات پرهیز می‌کنید. چگونگی برخورد شما در خواب، نشان‌دهنده‌ی نحوه مواجهه شما با ترس‌ها و استرتس‌هایتان است. گویا شما به جای مقابله با مسائل و مشکلات ترجیح می‌دهید از برخی حقایق بگریزید.

تعبیر خواب تحت تعقیب بودن می‌تواند نمایانگر این موضوع باشد که شما در ناخودآگاهتان احساس قربانی بودن را تجربه می‌کنید. به عنوان مثال ممکن است در رابطه‌ای باشید که در آن احساس ضعف می‌کنید و گویا هیچ قدرتی برای تغییر وضعیت خود ندارید. کودکانی که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، عموما در خواب می‌بینند که فردی آن‌ها را تعقیب می‌کند.

تعبیر خواب تعقیب شدن، بسته به شرایط و ذهنیت شما می‌تواند متفاوت باشد. شما از قبول یک ایده و نظر خاص سر باز می‌زنید و دلتان نمی‌خواهد با نظری متفاوت نسبت به آن چه رد ذهن دارید، روبه‌رو شوید.

نکته‌ی دیگری که به تعبیر بهتر تعقیب شدن در خواب کمکتان می‌کند، در نظر گفتن چگونگی تعقیب شدن است. این که در خواب چگونه تعقیبتان می‌کند، نمودی از چگونگی احساستان است. خشم، حسادت، ترس و یا حتی عشق در خواب شما به شکل فردی که به دنبالتان است به نمایش گذاشته می‌شوند.

تعبیر خواب فرار کردن از کسی که در خواب به شما حمله می‌کند، می‌تواند ترس شما را از مورد هجوم قرار گرفتن به نمایش بگذارد. مورد حمله قرار گرفتن در خواب در خانم‌اه شایع‌تر از آقایان است.

تعبیر خواب تحت تعقیب قرار گرفتن، نماد موضوعی است که در زندگی خود از آن فرار می‌کنید. این موضوع می‌توان مسئولیتی بزرگ، بدهی خیلی زیاد، مراقبت از یک بیمار و یا هر چیزی دیگری که آزارتان می‌دهد؛ باشد. اگر خواب تعقیب شدن می‌بینید، احتمالا می‌خواهید از روبه‌رو شدن با چیزی خودداری کنید و یا این که احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *