پرواز کردن در خواب

تعبیر خواب افتادن_افتادن در خواب چه تعبیر دارد؟

احتمالا شما نیز افتادن در خواب را تا به حال تجربه کرده‌اید. این حالت، یک ناراحتی عصبی است و چنانچه تکرار شود، نیاز به درمان دارد. این حالت اساسا خواب نیست و بنابراین تعبیر خوابی نیز برای آن تعریف نمی‌شود. اما اگر در جریان خواب مشاهده کنیم که از یک بلندی سقوط می‌کنیم و یا پرت می‌شویم؛ می‌توانیم در جست‌وجوی معنای آن به سراغ تعبیر خواب افتادن برویم. در این متن می‌خواهیم بگوییم افتادن در خواب چه تعبیری دارد.

تعبیر خواب افتادن بر روی اشخاص، نشان‌دهنده‌ی اختلاف و منازعه است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در این روز‌ها، بیشتر مراقب شیوه‌ی برخوردتان باشید. تعبیر خواب افتادن از بلندی، شکست و ناکامی است. میزان این ناکامی به ارتفاع و چگونگی افتادن بستگی دارد. اگر از خانه یا درگاه افتادید، با تشویش و نگرانی مواجه خواهیدشد و چنانچه از یک کوه سقوط کردید، متحمل یک شکست خواهیدشد. میزان شکست و ناکامی نیز به این بستگی دارد که در اثر افتادن چقدر آسیب دیده‌باشد.

اگر پس از افتادن دوباره بلند شده و از همان کوه بالا بروید، به این معنا است که شما با روحیه تلاشگر خود مقابل مشکلات تسلیم نمی‌شوید. اگر در اثر افتادن مقداری آسیب دیدید، احتمالا زیان خواهیددید. اگر در خواب فردی شما را به پایین پرت کرد، یعنی آن فرد باعث تنزل جایگاه شما می‌شود و اگر شما کی را در خواب به پایین انداختید، نشانه‌ی آن است که به او آسیبب خواهیدرساند.

اگر افتادید ولی آرام به زمین خوردید، یعنی در اثر خطری که شما را تهدید می‌کند، صدمه نخواهیددید. اگر از ارتفاع بیافتید؛ اما، زیر پای شما آبی روشن باشد، اتفاقی که ناخواسته در حال انجام است، به خوشی خاتمه خواهدیافت.

به طور کلی تعبیر افتادن در خواب، نزول است و خبر از خطرهایی می‌دهد که در حال حاضر ما را تهدید می‌نمایند.

برگرفته از اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *