عوض کردن پسورد اینستاگرام

چگونه رمز اینستاگرام خود را عوض کنم؟

شاید بارها و بارها برایتان پیش آمده باشد که به هر دلیلی بخواهید رمز اینستاگرام تان را عوض کنید. مثلا شاید حدس زده باشید یک نفر دیگر به حساب شما دسترسی دارد یا فکر کنید ممکن است این رمز زمانی فراموشتان شود و دوست داشته باشید آن را عوض کنید. در این مطلب روشی سریع و مناسب برای عوض کردن رمز اینستاگرام به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید به سادگی تغییر رمز اینستاگرام خود را انجام دهید.

روش تغییر رمز اینستاگرام

شما می توانید این کار را به چند روش انجام دهید. یکی از راه ها استفاده از آدرس ایمیل است. دومین راه پیام متنی و سومین راه هم استفاده از جزئیات حساب فیس بوک است. راه چهارمی هم وجود دارد و آن استفاده از یوزنیم خودتان است. در پایین جزئیات این راه ها را برایتان آورده ایم.

باز هم بخوانید:

چگونه در اینستاگرام بلاک نشویم؟

چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

1. استفاده از یوزرنیم (username)

اگر از اندورید استفاده می کنید نمی توانید از طریق یوزرنیم ایمیلی دریافت کنید.

  1. اینستاگرام خود را باز کنید. روی گزینه get help signing in لمس کنید. این گزینه پایین دکمه آبی رنگ لاگین قرار دارد.

  1. یوزنیم خود را تایپ کنید. اگر یادتان نیست که برای حساب اینستاگرامتان از کدام ایمیل استفاده کردید، استفاده از این روش حداقل یک پیش نمایش کوچک از پسوردتان به شما می دهد تا شاید پسورد اصلی یادتان بیاید.
  2. روی گزینه send login link لمس کنید. اگر یادتان نمی آید که از کدام ایمیل در ثبت نام استفاده کرده اید، با وارد کردن یوزرنیم می توانید چیزی شبیه این دریافت کنید:

«We sent an email to m*******b@gmail.com with a link to get back into your account»

  1. روی ok کلیک کنید به ایمیلتان سر بزنید تا برایتان ایمیلی ارسال شود.

  1. حالا لازم است به ایمیلتان را باز کنید. اگر در ورودی های ایمیلتان پیامی از اینستاگرام نمی بینید، در spam دنبال آن بگردید. روی هر پیامی مبنی بر reset کردن حسابتان کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.
  2. صفحه دیگری برایتان باز می شود که پسورد جدیدیتان و تکرار آن را در آن وارد کنید. Reset Password را بزنید تا پسوردتان جدیدتان سیو شود.

2. استفاده از ایمیل

اگر می دانید کدام ایمیل را برای اینستاگرام وارد کرده اید، می توانید به وبسایت اینستاگرام بروید و در صفحه وارد شدن، روی  Forgot کلیک کنید و ایمیلتان را وارد کنید تا یک لینک برایتان ارسال شود.

  1. نرم افزار اینستا را باز کنید و روی Get help signing in کلیک کنید.
  2. آدرس ایمیلتان را وارد کنید. این ایمیل باید همان ایمیلی باشد که برای ساخت حساب وارد کرده اید. در اندروید شما باید یا یوزرنیم و یا ایملیتان را اول وارد کنید. اگر باز هم نتوانستید وارد حسابتان شوید، باید از شماره تلفن استفاده کنید.

3. استفاده از شماره تلفن

  1. اینستاگرام را باز کنید و دوباره همان Get help signing in را کلیک کنید. به جای وارد کردن ایمیل در این جا باید برای گوشی های اندروید روی گزینه Send an SMS بزنید و یا Tap the Phone tab را باید کلیک کنید.

  1. شماره تلفن را وراد کنید و گزینه Send Login Link را بزنید.

  1. برای شما پیامکی از یک شماره 5 رقمی ارسال خواهد شد که حاوی لینک بازیابی است.

4. با حساب فیس بوک

  1. اینستاگرام را باز کنید و دوباره همان Get help signing inرا کلیک کنید. به جای وارد کردن ایمیل در این جا باید Log In With Facebooku را بزنید. البته توجه داشته باشید این روش را فقط زمانی می توانید استفاده کنید که قبلا حساب فیس بوکتان را وارد کرده باشید.

  1. برای اندروید روی [Continue as [Your Name کلیک کنید تا به صفحه اینستاگرامتان راهنمایی شوید.

اگر این مقاله برایتان مفید بود، با نظراتتان به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *