روش‌های کسب درآمد آنلاین

چگونه درآمد غیرفعال داشته باشیم؟

افراد زیادی هستند که آرزو دارند ثروتمند شوند و به درآمد بالایی برسند. بدون‌شک رسیدن به این آرزو محال نیست. منتها یکی از لازمه‌های رسیدن به آن ایجاد درآمد غیرفعال است. شاید از خودتان بپرسید که درآمد غیرفعال چیست؟ یا اصولا چطور می توانم به درآمد غیرفعال دست پیدا کنم و چطور می‌توانم درآمد داشته باشم؟ راه های کسب درآمد غیر فعال بسیار متعدد است اما ایجاد درآمد غیرفعال به پیش‌شرط‌هایی وابسته است که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنم.

درآمد غیر فعال چیست؟

آیا می‌دانید درآمد غیرفعال چیست؟ مثلا برای این که پول بیشتری به دست آورید حتما باید بیشتر کار کنید؟ یا شاید بتوانید با روش‌های بهتر درآمد بیشتری در مدت زمان کمتری که صرف می‌کنید، بدست آورید؟

پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب پدر پولدار و پدر فقیر را مطالعه کنید. معمولا شیوه نگرش انسان‌های فقیر این‌گونه است که بیشتر زحمت بکشیم و بیشتر پول دربیاوریم ولی به راه‌هایی جز کارمندی و حقوق بگیری فکر نمی‌کنند! همین می‌شود که همیشه فقیر می‌مانند.

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید باید بتوانید مثل انسان‌های ثروتمند نیز فکر کنید و تصمیم بگیرید. برای مثال چه می‌شود شما به جای این‌که کارمند کس دیگری باشید، کارمند استخدام کنید و نیرو و زمان و توانایی او را برای خود کنید؟ بله شما حاضر می‌شوید استخدام شوید، دقیقا شبیه همان که از اسمش به نظر می‌رسد، مستخدم او شده‌اید و زمان خودتان را نیز به او هدیه کرده‌اید.

اگر به شما بگویند زمان خود را چند به ما می‌فروشی، شاید با حالت عاقل اندر سفیهی نگاهش کنید و بگویید که انسان عاقل زمانش را به کسی نمی‌فروشد؛ ولی در واقع کاری که هر روز و هر ساعت یک کارمند انجام می‌دهد این است که عمر خودش را به کارفرمایش می‌فروشد و در ازای آن ماهی دو میلیون حقوق می‌گیرد.

حتما بخوانید:

راه‌های کسب درآمد دلاری در ایران 1397

با این 6 روش درآمدتان را مدیریت کنید

حالا کاری که شما انتظار می‌رود انجام دهید این است که زمان و انرژی دیگران را از آن خود کنید. فکر کنید چه می‌شد اگر به جای 24 ساعت در شبانه روز، 48 ساعت داشتید؟ حالا اگر سه کارمند داشته باشید، 72 ساعت در اختیار شماست.

پس با این روش می‌توانید به ثروت دیگران یا همان وقتشان، دسترسی داشته باشید و این یعنی درآمدزایی غیرفعال!

جمله معروفی هست که می‌گوید: «اگر نتوانید کاری کنید که حتی در زمان خواب هم پول در بیاورید، ناچارید تا آخر عمر برای به دست آوردن پول، به دنبال آن بدوید!»

روش‌های کسب درآمد

با کمی دقت، می‌بینید در اطراف ما روش‌های زیادی برای ایجاد درآمد غیرفعال وجود دارد. برای مثال اجاره ملک، اجاره خانه، مغازه یا زمین کشاورزی. همین کار را می‌توان با اجاره ابزار آلات کشاورزی انجام داد. دیگران کار کنند و شما پول دربیاورید. سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی مانند بازار سکه، طلا، ارز و بورس البته اگر در این کار سررشته دارید، می‌‌تواند راه خوبی برای درآمد بدون زحمت باشد.

در این روش‌ها، هدف درگیری غیرمستقیم با درآمدزایی باشد به طوریکه شما با سرمایه‌تان بتوانید درآمد ایجاد کنید. در این روش‌ها پول برای شما کار می‌کند و شما از سرمایه‌تان درآمد کسب می‌کنید.

حتما بخوانید:

وقت بیشتری باری انجام کارهایتان می‌خواهید؟

17 روش عملی برای کسب درآمد آنلاین

شرط رسیدن به درآمد غیر فعال

کسب درآمد غیرفعال یک شبه امکان‌پذیر نیست و رسیدن به آن در کوتاه‌مدت و بدون سرمایه اولیه، تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. جالب است بدانید بیشتر ثروتمندان، درآمد غیرفعال دارند و از یک جایی به بعد به کمک همین درآمد، به سرمایه زیادی دست پیدا می‌کنند.

برای داشتن درآمد غیرفعال برای خودتان، باید ابتدا به این فکر کنید که چه ایده‌هایی دارید؟

به ایده‌هایتان فکر کنید. بسیاری از همین ایده‌های ساده و پیش‌پاافتاده می‌تواند باعث شود که شما درآمدی داشته باشید که شما را از بسیاری از کارها بی‌نیاز کند. البته شاید به در ابتدای راه این کار آن‌چنان هم ساده به نظر نرسد و نیاز به انرژی زیادی داشته باشد. بعد از گذشت چند مدت دیگر نیاز به زحمت چندانی نیست و می‌توانید در هر ساعت شبانه روز درآمد داشته باشید.

برای اجرایی کردن این ایده‌ها شاید لازم باشد از  نیروی کار و سرمایه دیگران استفاده کنید تا نتایج بهتری بگیرید.

دومین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که چقدر سرمایه در اختیار دارید. حیف است از سرمایه‌ای که در اختیار دارید استفاده نکنید. ببینید چقدر سرمایه دارید که می‌توانید آن را به کار ببندید. شاید بتوانید بدون گذاشتن وقت و انرژی زیادی، از محل سرمایه‌گذاری‌تان درآمدی کسب کنید.

با خودتان کمی فکر کنید و ببینید که از کدام یک از این دو فاکتور می‌توانید استفاده کنید. ایده خوب دارید یا سرمایه؟ از کدام می‌توانید به خوبی بهره ببرید؟

در مجله رازینه می‌توانید تکنیک‌های کسب درآمد دلاری و درآمدهای غیرفعال را دنبال کنید و در ادامه مسیرتان از آن‌ها بهره ببرید. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *