هدیه برای سالگرد ازدواج

چند ایده شگفت‌انگیز برای جشن سالگرد ازدواج

دلتان می‌خواهد که امسال سالگرد ازدواج متفاوت تری نسبت به سال های پیش داشته باشید و همسرتان را غافلگیر کنید؟ در این مقاله چند ایده بسیار جذاب را که همیشه به دردتان می‌خورد، میبینید.

این پیشنهادها سال‌های سال برایتان می‌ماند و همیشه می‌توانید در هر مناسبتی متناسب با شرایط از این ایده‌ها کمک بگیرید.

تدارک یک جشن دونفره 

معمولا کسانی که قصد دارند اولین سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند، اولین فکری که به ذهنشان می‌رسد، تدارک یک جشن دو نفره است. البته اگر دوست دارید می‌توانید این مراسم را خانوادگی برگزار کنید. اما ایده‌های رمانتیک دو نفره‎تان را فقط می‌توانید در خلوت داشته باشید.

احتمالا در این یک سال از سلیقه و علایق هم با خبر شده‌اید و می‌توانید تقریبا حدس بزنید که از چه چیزهایی خوشحال می‌شود. پس آن کادو را هر چند کوچک همراه یک گل به او بدهید.

تهیه یک عکس از بچگی‌تان

اگر عکس‌های کودکی همسرتان را دارید می‌توانید آن‌ها را چاپ کنید و کنار عکس‌های بچگی‌تان همراه با یک شعر زیبا بگذارید. آن را روی تخته شاسی چاپ کنید و جلوی میز مهمانی‌تان قرار دهید.

تهیه عکس‌های خاطره‌برانگیز

عکس‌هایی را که در بهترین روزهای زندگی‌تان گرفته‌اید، چاپ کنید و آن‌ها را به صورت ردیفی روی دیوار بچسبانید. می‌توانید به جای چسباندن این عکس‌ها، آن‌ها را از یک بادکنک هلیومی آویزان کنید و محیط را با خاطراتتان پر کنید. تصور کنید چقدر جذاب خواهد بود که هنگام بیدار شدن، با صحنه‌ای مواجه شود که پر است از بادکنک‌ها و عکس‌های به یاد ماندنی شما!

جشن خانوادگی

مهمترین قسمت جشن‌ها و مهمانی‌ها، مهمان‎هایش هستند؛ پس به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب مهمان‌هایتان خیلی دقت کنید چرا که صمیمیت و جو خوب مهمانی در دستان شما خواهد بود. اگر حضور برخی افراد باعث می‌شود جو سنگین شود، آن‌ها را یک زمان دیگر به مهمانی دعوت کنید تا دلخوری نیز پیش نیاید.

حتما بخوانید:

21 ایده خلاقانه برای یک جشن تولد به یاد ماندنی 

نحوه چیدن میز در جشن تولد

تم‌های تولد دخترانه

از همه مهمتر در این مهمانی همسر شماست که علت برگزاری این مهمانی است. سلایق و دغدغه‌های او را در نظر بگیرید. غذایی را که خیلی دوست دارد تهیه کنید و کیک مورد علاقه‌اش را تدارک ببینید و لباس مناسبی برای این جشن در نظر بگیرید. لباس‌های بلند و روشن در این مناسبت‌ها بیشتر از بقیه پیشنهاد می‌شوند.

اگر دوست دارید یک تاج گل زیبا هم برای خودتان سفارش دهید؛ هر چند نوع پوشش کاملا به سلایق و عقاید شما بستگی دارد.

جمله روی کیک

یادتان نرود به جمله روی کیک‌تان دقت کنید. برای آن برنامه‌ریزی کنید و از قبل تدارک آن را ببینید.

یک هدیه‌ی دوست‌داشتنی 

نگران تهیه یک کادوی میلیونی نباشید. همه کادوها را نباید با ارزش مادی‌شان دید. همان یک شاخه گل برای همسرتان ممکن است ارزش بسیار بالایی داشته باشد و علاقه شما را بهتر و بیشتر برساند.

کادوهایی که در این مناسبت‌ها خیلی رایج هستند شکلات، گل، جاکلیدی یا هر المانی که بتوانید همیشه همراه خود داشته باشد و یا چیزهایی که همسرتان احتمالا به آن نیاز دارد است.

هدیه برای سالگرد ازدواج

کادوهایتان را می‌توانید در جاهای مختلف خانه بگذارید و از او بخواهید که آن‌ها را پیدا کند یا یک روز صبح که بیدار می‌شود او را با یک نخ مواجه کنید که به کادوهایش وصل هستند.

نحوه دادن هدیه در تاثیرگذاری آن اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید از نحوه دادن هدیه غافل شوید. پست کردن هدیه به محل کار و هماهنگی با دوستان و همکارانش، هماهنگ کردن با دوستان یا نزدیکان برای یک سورپرایز ویژه مانند سفر یا مجلس جشن عمومی، از ایده‌های عالی برای سورپرایز کردن اوست.

یک سفر به یادماندنی 

یکی از ایده‌هایی که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود، سفر به یک مکان به یاد ماندنی است که شما و عزیزتان را خوشحال کند و خاطرات زیبایی را برایتان رقم بزند. سفر همیشه با حس خوب دل به دریا زدن همراه بوده و هست. اصلا برای همین است که اینقدر طرفدار دارد.

یک سفر چند روزه حال و هوایتان را کلی عوض می‌کند و برای روزهای آینده به شما انرژی و انگیزه می‌دهد. حتی می‌توانید قسمتی از برنامه‌تان را در همین چند روز سفر پیاده کنید و هدیه دادن را به یک سرگرمی هیجان‌انگیز تبدیل کنید.

گل مورد علاقه همسرتان

یادتان نرود گل‌های داخل باغچه به هیچ وجه جالب نخواهند بود. بهتر است برای همسرتان بهترین گلی را که دوست دارد، هدیه دهید. گل‎های مورد علاقه‌اش را روی میز بچینید و او را با عطر و زیبایی آن‌ها شگفت‌زده کنید.

گل برای سالگرد ازدواج

کارتهایی زیبا برای همسرتان درست کنید

کارت‌های کوچک رنگی درست کنید و دلایلی را که به خاطر آن همسرتان را دوست دارید بنویسید و در نهایت آن ها را در یک جعبه رنگی زیبا و تزئین‎شده و یا یک شیشه خالی بریزید و آن را با رنگ و پارچه زیباتر کنید. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که همسرتان به آن احتیاج دارد، این است که بداند چرا او را دوست دارید. اگر به هر نحوی این موضوع را هر روز و شب به او یادآوری کنید، بال در خواهد آورد؛ حتی اگر واقعا به روی خودش نیاورد.

برای درست کردن کارت می‌توانید از عکس های خودتان نیز استفاده کنید، عکس‎‌هایتان را از آلبوم در آورید و زیر شیشه میز بچینید یا اینکه آن‌ها را با گیره‌های فانتزی به بند یا طناب فانتزی آویزان کنید .علاوه بر این خودتان هم می‌توانید متناسب با شغل یا علایق همسرتان، کارت تبریک درست کنید.

 

۵ دیدگاه در “چند ایده شگفت‌انگیز برای جشن سالگرد ازدواج”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *