کروات برای مردان

چرا دانشمندان می‌گویند کروات نزنید؟

امروز می‌خواهیم از آن‌هایی بگوییم که فکر می‌کنند کروات بخشی از شخصیت آن‌ها است. شاید این افراد تا به حال فکر نکرده باشند که استفاده از کروات می‌تواند به سلامتی آن‌ها آسیب بزند. گاهی اوقات ما کارهایی را بدون در نظر گرفتن معایب آن انجام می‌دهیم و چیزی که در قبال آن به دست می‌آوریم، ناچیز است.

دانشمندان روی تاثیرات بستن کروات بر سلامتی انسان تحقیقاتی انجام دادند. آن‌ها دریافتند که کروات بر رگ‌های سر فرد فشار می‌آورد و جریان خون مغز را نسبت به افرادی که کروات نمی‌زنند، محدود می‌کنند. این امر برای افرادی که فشار خون بالایی دارند، می‌تواند کشنده باشد.

من آخرین باری که کروات زده ام را به یاد ندارم؛ اما، می‌دانم دیگر کروات نخواهم‌زد. آن زمان بی‌خبر بودم که چند سال است، دانشمندان درباره‌ی اثرات مخرب استفاده از کروات مطالعه می‌کنند.

دانشمندان انگلیسی در سال 2003 بیان کردند که محکم بستن کروات می‌تواند فشار زیادی روی چشم‌های شما اعمال کند و این فشار به تدریج موجب سیاهی چشم می‌شود.

من نگران کشورهایی هستم که در آن‌ها بانکداران 8 ساعت در روز مجبورند کروات بزنند. این عادت غلط سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

گروه دیگری که مدام به دلیل شغل خود از کروات استفاده می‌کنند، سیاستمداران هستند. مردم این کشورها باید مراقب باشند؛ زیرا، کروات ممکن است نگذارد مغز سیاستمداران آن‌ها به درستی عمل کند.

پس توصیه من به آن‌هایی که صرفا به دلیل این که می‌خواهند (به گمان خودشان) با استفاده از کروات خوش‌لباس باشند، این است که حتما به سلامتی شان بیشتر از هر چیز دیگر اهمیت دهند.

لطفا نگاهی به اطراف خود بیندازید و ببینید امروزه چند درصد افراد از این وسایل زینتی استفاده می‌کنند. امروزه باید به فکر راحتی و آسایش خودتان بیشتر از هر چیز دیگر باشید. شاید بعد ها به این نتیجه برسید که هیچ چیز به قیمت سلامتی تان نیست.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *