الهه احمدی، پرچم‌دار کاروان ایران

پرچم‌دار ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا چه کسی است؟

بعد از مصدومیت کیمیا علیزاده، الهه احمدی به عنوان پرچمدار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا معرفی شد.

اعضای ستاد عالی بازی‌ها طی جلسه‌ای فوق العاده درباره‌ی پرچمدار جدید کاروان ایران در بازی‌های آسیایی تصمیم‌گیری کردند. در این جلسه الهه احمدی از رشته تیراندازی به عنوان پرچمدار جدید کاروان ایران در هجدهمین دوره از بازی‌های آسیایی معرفی شد.

پیش از این کیمیا علیزاده، تنها بانوی مدال‌آور ایران در بازی‌های المپیک، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا معرفی شده‌بود. روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه، در تمرین‌های تیم ملی تکواندوی بانوان کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی از حضور در بازی‌های آسیایی 2018 باز ماند. طبق گفته‌ی پزشک بانوی ورزشکار کشورمان فعالیت‌های ورزشی علیزاده یک سال به تعویق خواهدافتاد.

الهه احمدی امروز به همراه کاروان تیراندازی ایران در جاکارتا، راهی اندونزی شد. مسابقات تیراندازی در شهر پالمانگ برگزار خواهدشد. از این رو کاروان تیراندازی ایران بلافاصله بعد از رسیدن به مالزی راهی پالمانگ می‌شود. در این میان الهه احمدی، پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، شنبه 27 مرداد باید برای مراسم افتتاحیه در جاکارتا حضور پیدا کند. سایر ورزشکاران مستقر در پالمانگ به دلیل زیادی مسافت، برای حضور در افتتاحیه به جاکارتا نخواهندآمد.

الهه احمدی بعد از چند روز تمرین در پالمانگ، روز شنبه به جاکارتا می‌رود. بانو تیرانداز ایران بعد از اتمام رژه‌ی کاروان ایران، مستقیما به پالمانگ باز می‌گردد تا 28 مرداد ماه در تمرین رسمی و قلق‌گیری شرکت کند. مسابقه‌ی او صبح 29 مرداد ماه برگزار خواهدشد.

این برنامه‌ی فشرده‌ی ممکن است برای الهه احمدی دردسرساز باشد. اما گوران ماکسیموویچ، سرمربی تیم تیراندازی ایران، در جریان این تصمیمات قرار گرفته‌است. او اعلام کرده‌است این مسئله از نظر او مشکلی ندارد و فقط لازم است بانوی پرچم‌دار ایران، عصر پیش از مسابقات در تمرین‌ها حضور داشته‌باشد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، الهه احمدی در زمان تعیین‌شده در تمرین‌های تیم‌ملی حاضر خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *