کتاب حیفا

معرفی کتاب: حیفا

طی یک حفره اطلاعاتی در موساد و به دنبالش نفوذ نیروهای اطلاعاتی جبهه مقاومت (ایران، عراق و حزب الله) از این حفره مدارک مربوط به این ماموریت موساد افشا می‌شود و تیم اطلاعاتی جبهه مقاومت اطلاعات را تحلیل می‌نماید.  در آخر ردپای حیفا (حفصه) و ابومحمد العدنانی در الرمادی کشف می شود…

 

کتاب «حیفا» اثری مستند است که داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس به نام مستعار حیفا٬ از اداره متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آسیا را روایت می‌کند. آن دختر، مانند خواهرانش به خیانت به تاریخ مشغول بوده و جنایت‌های دیگر را از طرف رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود تا بتواند مدیریت رفتاری و تصمیم ساز سران داعش را در دست بگیرد. این کتاب نوشته‌ی محمدرضا حدادپور جهرمی توسط دفتر نشر معارف انتشار یافت و به جمع پرفروش‌ها رسید.

مستند داستانی حیفا قبل از چاب کتاب در کانال نویسنده ی کتاب منتشر و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

در پشت جلد کتاب می خوانیم:

البغدادی به فلوجه می رود و حیفا و العدنانی هم به الرمادی می روند. در خلال مدتی که حیفا در زندان است یا شاید تازه با العدنانی از زندان فرار کرده و به الرمادی رفته اند، طی یک حفره اطلاعاتی در موساد و به دنبالش نفوذ نیروهای اطلاعاتی جبهه مقاومت (ایران، عراق و حزب الله) از این حفره مدارک مربوط به این ماموریت موساد لو می رود و توسط تیم اطلاعاتی جبهه مقاومت تحلیل می شود. ونهایتا ردپای حیفا (حفصه) و ابومحمد العدنانی در الرمادی کشف می شود.

 

این کتاب، به راستی خواندنی است و در غالب روایتی مستند، خواننده را با نحوه‌ی شکل‌گیری داعش آشنا می‌کند. در این کتاب، پایبندی افراد به اعتقادهایشان و چگونگی تاثیر بر باورهای دیگران به نمایش گذاشته می‌شود. خواندن این کتاب را به همه‌ی شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

برگرفته از اینجا

۵ دیدگاه در “معرفی کتاب: حیفا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *