پیش فروش خودروهای سایپا

شرایط جدید ثبت نام پیش‌فروش‌ خودروهای شرکت سایپا اعلام شد

شرکت سایپا اعلام کرده است که فروش شهریور ماه این شرکت از روز چهارشنبه  14 شریور ماه از ساعت ده صبح آغاز خواهد شد.

شرکت سایپا بالاخره پس از کش و قوس های فراوان بر سر قیمت نهایی و جلسات متعدد با مدیران اعلام کرد که پیش فروش خودروهای 131، 132، 151 به همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را از 14 شهریور ماه راس ساعت ده صبح شروع خواهد کرد. در این بین سایپا شرایطی را برای خرید اعلام کرده که متقاضیان قبل از هر کاری باید به آن توجه کنند از جمله این که بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است.

پیش فروش خودروهای سایپا

در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال شده است. با این وجود تنها کسانی مجاز به ثبت نام این خودروها هستندکه در طی 18 ماه گذشته اقدام به خرید خودرو نکرده اند.

متقاضیان دقت داشته باشند که در این طرح پیش پرداخت ها بین 11 تا 21 میلیون دریافت می شوند و در زمان تحویل مابقی آن به قیمت روز محاسبه و دریافت می شود.

در طی افزایش ناگهانی خودروهای داخلی در ماه اخیر، مردم به دنبال خرید خودروهای داخلی هستند و مدام به سایت این شرکت سر می زنند. جزئیات این طرح به طور کامل در سایت شرکت سایپا درج گردیده که به شرح زیر است:

پرداخت از طریق درگاه آنلاین صورت می‌گیرد.

شرایط مذکور فاقد امکان صلح است.

ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان‌پذیر نیست.

در این بخشنامه محدودیت کد ملی اعمال می‌گردد و مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته اقدام به خرید خودرو نموده‌اند مجاز به ثبت نام در این شرایط فروش نیستند.

با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری لازم است دقت لازم صورت پذیرد. بدیهی است در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ پرداختی عودت خواهد گردید.

قیمت نهایی در پیش‌فروش خودروها با قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود و مابقی وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت مشخص می‌گردد.

پیش فروش خودروهای سایپا

بعید به نظر می رسد با اعلام شرایط فعلی این شرکت استقبال چندانی از این طرح در روزهای آتی صورت گیرد؛ چرا که با وجود بدقولی های فراوان خودروسازان به متقاضیان در تحویل به موقع خودروها و خبرهای حاکی از احتکار خودروها در این روزها مردم کم کم اعتماد خود را از خودروسازان داخلی از دست می دهند.

امیدواریم در روزهای آتی خبرهای خوشی حاکی از برخوردهای قاطع و اسلامی با محتکران به گوشمان برسد تا کمی مزه عدالت اسلامی را در زیر دندان حس کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *