اندیشه فولادوند

زمان پخش سریال بانو عمارت

سریال بانو عمارت ساخته عزیزالله حمیدنژاد از شبکه سه سیما در حال بخش است. شخصیت اصلی این سریال بانو فخرالزمان است. این داستان روایتگر ماجراهای یک خانواده قاجاری است که در بطن ماجراهای اواخر سلطنت ناصرالدین شاه و اوایل سلطنت مظفرالدین شاه قاجار می‌گذرد. مشاهده سریال بانوی عمارت از شبکه 3 سیما، ابعاد مختلفی از زندگی ایرانیان در دوران قاجار را نمایش می‌دهد.

ساعت پخش سریال بانوی عمارت 20 و 45 دقیقه است و شما می‌توانید در این ساعت به تماشای این سریال بپردازید.

اما شاید شما در این ساعت قادر به تماشای این سریال نباشید و بپرسید که تکرار سریال بانوی عمارت چه ساعتی است؟ تکرار سریال بانوی عمارت در روز بعد در سه نوبت یک بامداد، 9:30 دقیقه صبح و 14 بعدازظهر به روی آنتن می‌رود. تکرار بانوی عمارت این سریال جذاب و هیجان‌انگیز را از دست ندهید. مخصوصا حالا که کم کم دارد مشخص می‌شود دشمنی‌های شازده ارسلان زیر سر چه کسی است و بازیگر نقش حضرت والا کیست؟ حضرت والا در بانوی عمارت تنها کسی است که تمام بدبختی‌های عمارت، زیر سر اوست. (حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران۱۳۹۷)

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی ، سیروس میمنت ،حسام منظور،شبنم فرشاد جو،مینا وحید،نیکی نصیریان،مهتاج نجومی،صالح میرزا آقایی،احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری ،مریم مومن، پاوان افسر،مهری آل آقا ،صادق ملک ،مجید سعیدی،سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

حتما بخوانید:

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان: عزیز الله حمید نژاد

تهیه‌کننده: مجید مولایی

مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران

طراح صحنه: داریوش پیرو

طراح لباس: ژاله زکی زاده

طراح گریم: مجید اسکندری

مدیرتولید: آرش خیری، رضا نجفی

نویسنده: احسان جوانمرد

صدابردار: محمد شیوندی

تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه

موسیقی: فردین خلعتبری

صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش

عکاس: علی حمید نژاد

 

برگرفته از اینجا

۵ دیدگاه در “زمان پخش سریال بانو عمارت”

  1. بازتاب: مجله رازینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *