پرسپولیس کاشیما در ورزشگاه آزادی

زمان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان

بنا به گفته مسئولان سایت گیشه 3 به دلیل هجوم نزدیک به 1.5 میلیون نفر به سایت برای خرید بلیط، سرورهای اینترنتی به دلیل مواجحه با مشکل از دسترس خارج شده‌است.

حتما بخوانید:

بازگشت پرسپولیس به ایران

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این بود که از ساعت 12، 14 آبان ماه، سایت گیشه 3 بلیط بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را به فروش بگذارد. این دیدار شنبه هفته آینده، ساعت 18:30، میان دو تیم پرسپولیس تهران و کاشیما آنترلز ژاپن برپا می‌شود و پس از چند سال فینال بزرگی در استادیوم آزادی برگذار خواهدشد.

اما مطابق اتفاق عجیب وقتی هواداران برای خرید بلیط به این سایت مراجعه کردند با خطا مواجه شدند و نتوانستند خرید اینترنتی انجام دهند. اتفاقی که خیلی‌ها را نگران کرد. در همان ساعات اولیه نزدیک به 1.5 میلیون نفر برای خرید بلیط به سایت وارد شده بودند و به همین دلیل سرور سایت مورد نظر down و از دسترس خارج شده است و طرفداران پرسپولیس نتوانستند بلیط خریداری کنند.

مطابق ادعا این مسئولین مشکلات موجود در سایت رفع شده و از ساعت 15، روز 14 آبان، دوباره در دسترس هواداران قرار داده شده‌است. قبل از این در زمان فروش بلیط بازی پرسپولیس و السد این مشکل برای هواداران به وجود آمده بود و به دلیل هجوم ناگهانی به سایت سرورها با مشکل رو به رو شد؛ اما، با گذشت زمانی و بعد از بازگشت به حالت طبیعی همه‌ی بلیط‌ها تهیه شد و به فروش رفت.

 

برگرفته از اینجا

یک دیدگاه در “زمان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *