لباس پرسپولیس و السد

جزئیات مسابقه پرسپولیس و السد قطر

تیم پرسپولیس ایران فردا سه شنبه 1 آبان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

در همین راستا جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر امروز برگزار شد و دو تیم آماده هستند که فردا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی انجام دهند.

در جلسه امروز مقرر شد که پرسپولیس با لباس قرمز همیشگی و السد با پیراهن های زرد رنگ به میدان برود.

السدی‌ها 3 حضور در سال های اخیر مقابل تیم های تهرانی داشته اند. یکی از آنها شکست در پلی آف با ضربات پنالتی مقابل استقلال بوده که در آن دیدار تیم السد با پیراهن سفید به میدان رفته بود. دومین حضور یاران ژاوی در تهران مربوط به مرحله گروهی همین دوره از لیگ قهرمانان بود که با لباس های سیاه خود با نتیجه یک بر صفر به پرسپولیس باختند.

این تیم اما در سومین حضورش در تهران با پیراهن زرد رنگ به مصاف استقلال ایران رفت که موفق شد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر یک آبی پوشان را شکست دهد.

حالا السدی‌ها به فاصله کمتر از دو ماه، برای دومین بار با لباس زرد رنگ در وزشگاه ازادی به میدان خواهند رفت.

زمان مسابقه پرسپولیس و السد

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهند رفت.

این دیدار سه شنبه 1 آبان 97 ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و السد قطر

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیت بازی پرسپولیس و السد در چارچوب بازی‌های برگشت نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا در محدوده قیمت 15 تا 35 هزار تومان عرضه خواهد شد.

قیمت بلیت این دیدار 35 هزار تومان برای جایگاه، 30 هزار تومان برای روبروی جایگاه و 15 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم خواهد بود.

بلیت این بازی به صورت الکترونیک و از طریق سایت Gishe3.com به فروش خواهد رسید و زمان فعال شدن این درگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *