انواع تزئینات سفره شب یلدا با انار

شب یلدا بلندترین شب سال است. امشب از همه شب‌های سال بلندتر است البته در حد چند دقیقه و به همین دلیل، شما زمان بیشتری برای با هم بودن دارید. نیاکان ما این شب را با جشن گرفتن و دور هم بودن، می‌گذراندند. این شب بهانه خوبی برای دورهم بودن و خوش گذراندن است.

این شب برای خانم‌های خانه کمی دردساز است؛ چرا که در گیر و دار پیدا کردن تزئینات مناسب شب یلدا هستند. تزئینات و سفره شب یلدا می‌تواند یکی از جذابترین بخش‌های جشن شما باشد. مخصوصا سفره شب یلدا که پر از آب و رنگ است. معمولا انار در سفره یلدا جزء اصلی حساب می‌شود. انارهای تزئینی در سفره، جشن شما را زیباتر و چشم نوازتر می‌کنند.

با ذوق و سلیقه می‌توان هزار و یک راه حل برای درست کردن خوراکی‌هایی که با انار درست می‌شوند پیدا کرد. عکس‌های زیر نمونه‌هایی از سفره شب یلدا و تزئینات مربوط به آن است که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

حتما بخوانید:

21 ایده غذا برای جشن تولد

5 تم پرطرفدار تولد دخترانه

9 ایده برای چیدمان میز جشن تولد

تا به حال پشت دری به این زیبایی با انار دیده بودید؟ فکرش را بکنید. مهمان‌هایتان با چه صحنه‌ای روبه‌رو می‌شوند؟ یک آویز زیبای مخصوص شب یلدا!
دسته انار شب یلدا

تزئین سفره شب یلداآدم برفی و هندوانه تزئین‌شده با انار مخصوص شب یلدا

تزئین سفره شب یلداتزئین سفره یلدا

تزئینات با هندوانه شب یلداتزئین هندوانه شب یلدا

شمع و انار در سفره شب یلداچند ایده لاکچری برای تزئین سفره شب یلدا

تزئین هندوانه شب یلداهندوانه تزئینی برای شب یلدا

تزئین هندوانه شب یلدا ایده تزئین هندوانه برای شب یلداتزئین سفره شب یلداسفره شب یلدا با آجیل و مخلفاتشیرینی شکلاتی شب یلدا شیرینی شکلاتی با انار، ایده سفره شب یلدا
ژل سفره شب یلدا ژله تزئینی برای ایده سفره شب یلداسفره شب یلدا سینی انار طبقاتی برای شب یلدا
تزئین لیوان با انار در شب یلدا ایده لاکچری برای تزئین سفره شب یلداتزئینات در با انار وسیله تزئینی با انار برای یلداشام شب یلدا شام با انار در یلداتزئینات سفره شب یلداتزئین بسیار زیبای سفره شب یلدا

۷ دیدگاه در “انواع تزئینات سفره شب یلدا با انار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *