خلاصه داستان سریال بانوی عمارت+زمان پخش

سریال بانوی عمارت به کاگردانی عزیزالله حمید نژاد چند شبی است که از شبکه سه پخش می‌شود. این سریال داستانی جذاب، عاشقانه و درام را از دوره ی قاجاریان روایت می کند.

آقای مجید مولایی تهیه‌کننده و نویسندگی احسان جوانمرد نویسنده‌ی سریال بانوی عمارت هستند. بانوی عمارت 36 شب به مدت 45 دقیقه مخاطبان خود را به دوره‌ی قاجار خواهدبرد.

فیلم‌برداری این فیلم در شهرهای تهران، مشهد و قزوین انجام شده است و تم ملودرام آن مخاطبان فراوانی را مجذوب خود ساخته است.

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی‌ها، علی‌رضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن (فخر الزمان) ، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

ساعت پخش سریال بانوی عمارت

مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت از ششم آذرماه، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما، پخش می‌شود.

ساعت تکرار سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت نیز همانند سایر سریال‌های تلویزیونی برای افرادی که در ساعت مقرر قادر به مشاهده سریال نیستند، در ساعات دیگر شبانه روز تکرار می‌شود. ساعت تکرار سریال بانوی عمارت آن ۰۲:۲۰ بامداد، ۰۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد است.

سریال بانوی عمارت
سریال بانوی عمارت از شبکه 3

داستان سریال بانوی عمارت

تم داستانی سریال ملودرام عاشقانه و لحن روایت در آن کاملا جدی است به گونه‌ای که روابط و ارتباطات شخصیت ها بسیار سرگرم کننده، واقعی و قابل درک به نظر می‌رسند؛ البته، شباهت داستان به سریال شهرزاد نیز واضح است. از جمله شباهت‌های این دو سریال می‌توان به خوانندگی محسن چاوشی اشاره کرد. بعضی وقایع تاریخی در زمان قاجار نیز در این سریال بازسازی شده‌اند. به عنوان نمونه میرزا رضای کرمانی را در سریال خواهیم‌دید. در این سریال به ترور ناصرالدین شاه نیز پرداخته شده است.

تیتراژ سریال بانو عمارت را می‌توانید در تاپ‌میوزیک بشنوید.

فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده‌است. پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان است؛ اما، فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

برادر فخرالزمان به این ازدواج اصرار دارد؛ ولی، دل این دختر در گرو خواستگار دیگری است که شاهزاده قجری نیز است. این شاهزاده قبلا ازدواج کرده و فرزند نیز دارد.

برادر فخرالزمان به این دلیل با این ازدواج مخالف است که اعتقاد دارد خانواده‌ی قاجار وصله‌ی این خانواده نیست.

کلیپی از سریال بانوی عمارت را می‌توانید در آپارات تماشا کنید.

عوامل سریال خانه عمارت

مدیر تصویربرداری: علی‌رضا رنجبران

طراح صحنه: داریوش پیرو

طراح لباس: ژاله زکی زاده

طراح گریم: مجید اسکندری

خواننده: محسن چاوشی

صدابردار: محمد شیوندی

موسیقی: فردین خلعتبری

عکاس: علی حمید نژاد

امور رسانه‌ای: بهناز شیربانی

به نقل از روابط عمومی سیما تصویربرداری سریال کاملا به اتمام رسیده و 60 درصد تدوین و مونتاژ آن نیز به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران

زمان پخش و تکرار سریال مینو + خلاصه داستان

دانلود آهنگ تیتراژ سریال مینو – مازیار فلاحی

گفت و گوی مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارت با ایسنا را می خوانید:

مولایی به وضعیت ساخت این سریال که به دوران قدیم و زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد و دشواری‌های آن اشاره کرد و در توضیحاتی درباره‌ رده‌بندی این سریال و بودجه‌ای که به آن اختصاص پیدا کرده است و در نهایت خروجی که خواهد داشت، اظهار کرد:‌ از نظر بودجه‌بندی سریال «بانوی عمارت» در سطح سریال‌های معمولی تلویزیون است. تقریبا برآورد ما کمی از سریال‌های خانوادگی و معاصر بیشتر است. آن هم به دلیل حجم بالای طراحی لباس‌ها و همچنین شرایط اجراست.

او افزود: ما بنا داشتیم پنج سال پیش سریال «بانوی عمارت» را بسازیم. اما شرایطش پیش نیامد. سپس طرح «بانوی عمارت» به چندین شورا رفت و اصلاحیه خورد و پس از آن هم درگیر کارهای دیگری شدم و اکنون آن را می‌سازم. از همان ابتدا نیز قرار بود این سریال را با بودجه کم بسازیم. این سریال تناسبی با سریال‌های الف ویژه ندارد اما تمام پتانسیل‌مان را گذاشته‌ایم که یک کار کیفی بسازیم و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد و «بانوی عمارت» جزو سریال‌های قابل قبول خواهد بود. اما با توجه به شرایط بودجه تلویزیون با حداقل بودجه آن را می‌سازیم و این باعث تعجب مدیران سازمان خواهد بود.

مولایی درباره قصه «بانوی عمارت» با بیان اینکه سریال تاریخ را روایت نمی‌کند و ملودرامی عاشقانه است،‌ گفت: سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.

بیشتر بخوانید (مخصوص کسانی که تولدی در پیش دارند)

21 ایده‌ خلاقانه برای یک جشن تولد به یاد ماندنی

21 ایده غذا برای جشن تولد

او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت‌های «بانوی عمارت» ما به ازای بیرونی از شخصیت‌های تاریخی دارند، اظهار کرد: برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

مولایی سپس با اشاره به شخصیت‌های «بانوی عمارت» یادآور شد: میرزا رضای کرمانی کاراکتری است که در «بانوی عمارت» نقش دارد اما به طور کلی قصد ما تاریخ‌نگاری نیست. این قصه تخیلی و ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است.

وی درباره لوکیشن‌هایی که در شهر کاشان برای این مجموعه استفاده شده است، نیز توضیح داد: جدی‌ترین لوکیشن ما در کاشان مربوط به خانه کاراکتر اصلی سریال است که به خانه طباطبایی‌ها اختصاص دارد و ۴۰ درصد از تصویربرداری در این خانه انجام می‌شود و هزینه‌های بازدیدکنندگان این موزه را پرداخت کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره روند ساخت «بانوی عمارت» گفت: اوایل اسفند ماه ضبط صحنه‌های مربوط به شهر کاشان به پایان می‌رسد و پس از آن در تهران، شهرک غزالی و همچنین شهر قزوین ادامه خواهد داشت. اواخر خرداد سال ۹۷ نیز تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید و این سریال در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید خواهد شد.

سه شنبه 2 آبان علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه از مراحل تولید این سریال دیدن کرد و پورمحمدی و روشن‌روان در این دیدار با عوامل و بازیگران به گفت‌وگو نشستند.

این سریال جنجالی توانسته تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. بانوی عمارت در 26 امین قسمت خود، اکنون به سر می‌برد. سریال بانوی عمارت حدود 36 قسمت دارد که هنوز 10 تا 12 قسمت آن (اضافه شدن در تدوین احتمالی) به روی پرده نرفته است.

حضرت والا در فیلم بانوی عمارت تبدیل به شخصیتی مرموز و عجیب شده است. هنوز تا به الان کسی نمی‌داند دقیقا او کیست اما با روندی که داستان طی می‌کند، به نظر می‌آید او یا پسرعموی ارسلان میرزاست و یا با او سر و سری دارد؛ چرا که رفتارهای او نشان می‌دهد کینه قدیمی از ارسلان دارد. به خصوص این که این همه سال گذشته و او هنوز ارسلان را به مقامی نرسانده است. شما فکر می‌کنید حضرت والا در فیلم بانوی عمارت چه کسی است؟ نظراتتان را برای ما بنویسید. (حضرت والا در بانوی عمارت کیست؟ -فراماسونری در ایران)

شاید شما هم مثل ما به این فکر می‌کنید که در نهایت این سریال هیجان‌انگیز، در نهایت چه می‌شود. شما فکر می‌کنید بانوی عمارت چه می‌شود؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

برگرفته از اینجا